KLOCKI HAMULCOWE FERODO PREMIER
Klocki hamulcowe Ferodo Premier zapewniają jakość hamowania na poziomie wyposażenia fabrycznego (OE). Specjalnie opracowane dla producentów OE i bezpośrednio dostępne na rynku części zamiennych, zapewniają bezpieczne i niezawodne hamowanie – za każdym razem.
TYP SAMOCHODU |
miejskie |
kompaktowe |
klasa średnia |
suv i truck |
sportowe |
terenowe |
sportowe |
|
TYP TRASY | miasto | miasto, poza miastem | miasto, poza miastem | poza miastem, autostrady |
poza miastem, autostrady |
off road | tor | |
SPOKOJNY | - | - | ||||||
NORMALNY | - | |||||||
DYNAMICZNY | ||||||||
AGRESYWNY |
FERODO
Firma założona w 1897 była pierwszą na świecie specjalizującą się w materiałach ciernych do produkcji hamulców. Założyciel Herbert Frood opracował pierwszą mieszankę cierną na bazie żywicy. Obecnie firma produkuje klocki w fabryce Federal Mogul we Włoszech zgodnie z najwyższymi międzynarodowymi standardami ISO. Z ponad 100 letniego doświadczenia dzisiejszy zespół tworzy doskonałej jakości klocki tuningowe (Performance) i produkty do profesjonalnego sportu dobrze znane i cenione przez zawodników na całym świecie.
Produkt przeznaczony do:
- Klocki przód INFINITI Q50 2.0 Turbo (211 km) 2014-2020
- Klocki przód INFINITI Q50 2.2 Turbo Diesel (170 km) 2013-2020
- Klocki przód INFINITI Q50 2.2 Turbo Diesel Sport (170 km) 2013-2020
- Klocki przód (Dla tarcz 330mm) INFINITI Q60 Coupe 2.0 Turbo (211 km) 2016-2020
- Klocki przód INFINITI (USA) Q50 3.7 2013-
- Klocki przód INFINITI (USA) Q50 3.7 AWD 2013-
- Klocki przód INFINITI (USA) Q50 hybrid 3.5 Hybrid 2013-
- Klocki przód INFINITI (USA) Q50 hybrid 3.5 Hybrid AWD 2013-
- Klocki przód INFINITI (USA) QX50 2.0 Turbo 2018-
- Klocki przód INFINITI (USA) QX50 3.7 2016-2018
- Klocki przód INFINITI (USA) QX50 3.7 AWD 2016-2018
- Klocki przód (Dla tarcz 319mm) NISSAN X-Trail (3) 2014- 1.3 Turbo (160 km) 2019-
- Klocki przód NISSAN X-Trail (3) 2014- 1.6 Turbo (7 Seat) (163 km) 2015-
- Klocki przód NISSAN X-Trail (3) 2014- 1.6 Turbo Diesel (7 Seat) (130 km) 2014-
- Klocki przód NISSAN X-Trail (3) 2014- 1.7 Turbo Diesel 4WD (150 km) 2019-
- Klocki przód NISSAN X-Trail (3) 2014- 2.0 Turbo Diesel (177 km) 2017-
- Klocki przód NISSAN (USA) Rogue 2.5 3 row seating (T32) 2014-
- Klocki przód RENAULT Koleos (II) 2017- 2.0 Turbo Diesel 2WD (175 km) 2017-
- Klocki przód RENAULT Koleos (II) 2017- 2.0 Turbo Diesel 4WD (175 km) 2017-
- Klocki przód RENAULT Koleos (II) 2017- 2.0 Turbo Diesel 4WD (190 km) 2019-
Produkt przeznaczony do:
- Klocki przód INFINITI Q50 2.0 Turbo (211 km) 2014-2020
- Klocki przód INFINITI Q50 2.2 Turbo Diesel (170 km) 2013-2020
- Klocki przód INFINITI Q50 2.2 Turbo Diesel Sport (170 km) 2013-2020
- Klocki przód (Dla tarcz 330mm) INFINITI Q60 Coupe 2.0 Turbo (211 km) 2016-2020
- Klocki przód INFINITI (USA) Q50 3.7 2013-
- Klocki przód INFINITI (USA) Q50 3.7 AWD 2013-
- Klocki przód INFINITI (USA) Q50 hybrid 3.5 Hybrid 2013-
- Klocki przód INFINITI (USA) Q50 hybrid 3.5 Hybrid AWD 2013-
- Klocki przód INFINITI (USA) QX50 2.0 Turbo 2018-
- Klocki przód INFINITI (USA) QX50 3.7 2016-2018
- Klocki przód INFINITI (USA) QX50 3.7 AWD 2016-2018
- Klocki przód (Dla tarcz 319mm) NISSAN X-Trail (3) 2014- 1.3 Turbo (160 km) 2019-
- Klocki przód NISSAN X-Trail (3) 2014- 1.6 Turbo (7 Seat) (163 km) 2015-
- Klocki przód NISSAN X-Trail (3) 2014- 1.6 Turbo Diesel (7 Seat) (130 km) 2014-
- Klocki przód NISSAN X-Trail (3) 2014- 1.7 Turbo Diesel 4WD (150 km) 2019-
- Klocki przód NISSAN X-Trail (3) 2014- 2.0 Turbo Diesel (177 km) 2017-
- Klocki przód NISSAN (USA) Rogue 2.5 3 row seating (T32) 2014-
- Klocki przód RENAULT Koleos (II) 2017- 2.0 Turbo Diesel 2WD (175 km) 2017-
- Klocki przód RENAULT Koleos (II) 2017- 2.0 Turbo Diesel 4WD (175 km) 2017-
- Klocki przód RENAULT Koleos (II) 2017- 2.0 Turbo Diesel 4WD (190 km) 2019-
lancia kappa
lepszych nie miałem :)
Civic ep3 type R
Bardzo dobre klocki do dynamicznej (ale nie tylko) jazdy po mieście. Nie hałasują, zapewniają dobry bite a z drugiej strony nie działają zero-jedynkowo, można fajnie dostosować siłę hamowania która przy mocnym wciśnięciu hamulca jest naprawdę przyzwoita. Przesiadka z ATE w celu chęci sprawdzenia Ferodo - mogę polecić z czystym sercem.
Klocki sprawdzają się podobnie do oryginalnych, kiedy były jeszcze w dobrym stanie i wyraźnie lepiej niż zużyte oryginalne, a cena jest kilkukrotnie niższa. Pewnie da się znaleźć lepsze, ale za tą cenę warto - bez rewelacji ale i bez różnicy w stosunku do OE.
Bardzo fajne klocki w porównaniu do fabrycznych
Peugeot 207 turbo, w połączaniu z tarczami Ate power disc hamują
Wszystko ok! Polecam!