KLOCKI HAMULCOWE FERODO PREMIER
Klocki hamulcowe Ferodo Premier zapewniają jakość hamowania na poziomie wyposażenia fabrycznego (OE). Specjalnie opracowane dla producentów OE i bezpośrednio dostępne na rynku części zamiennych, zapewniają bezpieczne i niezawodne hamowanie – za każdym razem.
TYP SAMOCHODU |
miejskie |
kompaktowe |
klasa średnia |
suv i truck |
sportowe |
terenowe |
sportowe |
|
TYP TRASY | miasto | miasto, poza miastem | miasto, poza miastem | poza miastem, autostrady |
poza miastem, autostrady |
off road | tor | |
SPOKOJNY | - | - | ||||||
NORMALNY | - | |||||||
DYNAMICZNY | ||||||||
AGRESYWNY |
FERODO
Firma założona w 1897 była pierwszą na świecie specjalizującą się w materiałach ciernych do produkcji hamulców. Założyciel Herbert Frood opracował pierwszą mieszankę cierną na bazie żywicy. Obecnie firma produkuje klocki w fabryce Federal Mogul we Włoszech zgodnie z najwyższymi międzynarodowymi standardami ISO. Z ponad 100 letniego doświadczenia dzisiejszy zespół tworzy doskonałej jakości klocki tuningowe (Performance) i produkty do profesjonalnego sportu dobrze znane i cenione przez zawodników na całym świecie.
Produkt przeznaczony do:
- Klocki przód SUBARU Impreza (GC, GF) 1993-2001 1.5 (95 km) 93-97
- Klocki przód SUBARU Impreza (GC, GF) 1993-2001 1.6 (90 km) 93-2000
- Klocki przód SUBARU Impreza (GC, GF) 1993-2001 1.8 (103 km) 93-97
- Klocki przód SUBARU Impreza (GC, GF) 1993-2001 1.8 (ABS) (103 km) 93-97
- Klocki przód SUBARU Impreza (GC, GF) 1993-2001 2.0 (120 km) 95-96
- Klocki przód SUBARU Legacy (BC/BF) 1990-1994 1.8 (BC3) 90-92
- Klocki przód SUBARU Legacy (BC/BF) 1990-1994 1.8 (BF3) 90-92
- Klocki przód SUBARU Legacy (BC/BF) 1990-1994 2.0 (BC5) 92-94
- Klocki przód SUBARU Legacy (BC/BF) 1990-1994 2.0 (BF5) 92-94
- Klocki przód SUBARU Legacy (BC/BF) 1990-1994 2.2 (BC7) 90-94
- Klocki przód SUBARU Legacy (BC/BF) 1990-1994 2.2 (BF7) 90-94
- Klocki przód SUBARU Legacy (BD/BG) 1993-1999 2.0 (BD5) 94-96
- Klocki przód SUBARU Legacy (BD/BG) 1993-1999 2.0 (BG5) 94-96
- Klocki przód SUBARU Legacy (BD/BG) 1993-1999 2.2 (BD7) 94-96
- Klocki przód SUBARU Legacy (BD/BG) 1993-1999 2.2 (BG7) 94-96
- Klocki przód SUBARU (USA) Impreza 1.8 93-96
- Klocki przód SUBARU (USA) Impreza 1.8 (2WD) (13" Wheels) 92-96
- Klocki przód SUBARU (USA) Legacy 2.2 (14" Wheels) 91-97
Produkt przeznaczony do:
- Klocki przód SUBARU Impreza (GC, GF) 1993-2001 1.5 (95 km) 93-97
- Klocki przód SUBARU Impreza (GC, GF) 1993-2001 1.6 (90 km) 93-2000
- Klocki przód SUBARU Impreza (GC, GF) 1993-2001 1.8 (103 km) 93-97
- Klocki przód SUBARU Impreza (GC, GF) 1993-2001 1.8 (ABS) (103 km) 93-97
- Klocki przód SUBARU Impreza (GC, GF) 1993-2001 2.0 (120 km) 95-96
- Klocki przód SUBARU Legacy (BC/BF) 1990-1994 1.8 (BC3) 90-92
- Klocki przód SUBARU Legacy (BC/BF) 1990-1994 1.8 (BF3) 90-92
- Klocki przód SUBARU Legacy (BC/BF) 1990-1994 2.0 (BC5) 92-94
- Klocki przód SUBARU Legacy (BC/BF) 1990-1994 2.0 (BF5) 92-94
- Klocki przód SUBARU Legacy (BC/BF) 1990-1994 2.2 (BC7) 90-94
- Klocki przód SUBARU Legacy (BC/BF) 1990-1994 2.2 (BF7) 90-94
- Klocki przód SUBARU Legacy (BD/BG) 1993-1999 2.0 (BD5) 94-96
- Klocki przód SUBARU Legacy (BD/BG) 1993-1999 2.0 (BG5) 94-96
- Klocki przód SUBARU Legacy (BD/BG) 1993-1999 2.2 (BD7) 94-96
- Klocki przód SUBARU Legacy (BD/BG) 1993-1999 2.2 (BG7) 94-96
- Klocki przód SUBARU (USA) Impreza 1.8 93-96
- Klocki przód SUBARU (USA) Impreza 1.8 (2WD) (13" Wheels) 92-96
- Klocki przód SUBARU (USA) Legacy 2.2 (14" Wheels) 91-97
lancia kappa
lepszych nie miałem :)
Civic ep3 type R
Bardzo dobre klocki do dynamicznej (ale nie tylko) jazdy po mieście. Nie hałasują, zapewniają dobry bite a z drugiej strony nie działają zero-jedynkowo, można fajnie dostosować siłę hamowania która przy mocnym wciśnięciu hamulca jest naprawdę przyzwoita. Przesiadka z ATE w celu chęci sprawdzenia Ferodo - mogę polecić z czystym sercem.
Klocki sprawdzają się podobnie do oryginalnych, kiedy były jeszcze w dobrym stanie i wyraźnie lepiej niż zużyte oryginalne, a cena jest kilkukrotnie niższa. Pewnie da się znaleźć lepsze, ale za tą cenę warto - bez rewelacji ale i bez różnicy w stosunku do OE.
Bardzo fajne klocki w porównaniu do fabrycznych
Peugeot 207 turbo, w połączaniu z tarczami Ate power disc hamują
Wszystko ok! Polecam!