KLOCKI HAMULCOWE FERODO PREMIER
Klocki hamulcowe Ferodo Premier zapewniają jakość hamowania na poziomie wyposażenia fabrycznego (OE). Specjalnie opracowane dla producentów OE i bezpośrednio dostępne na rynku części zamiennych, zapewniają bezpieczne i niezawodne hamowanie – za każdym razem.
TYP SAMOCHODU |
miejskie |
kompaktowe |
klasa średnia |
suv i truck |
sportowe |
terenowe |
sportowe |
|
TYP TRASY | miasto | miasto, poza miastem | miasto, poza miastem | poza miastem, autostrady |
poza miastem, autostrady |
off road | tor | |
SPOKOJNY | - | - | ||||||
NORMALNY | - | |||||||
DYNAMICZNY | ||||||||
AGRESYWNY |
FERODO
Firma założona w 1897 była pierwszą na świecie specjalizującą się w materiałach ciernych do produkcji hamulców. Założyciel Herbert Frood opracował pierwszą mieszankę cierną na bazie żywicy. Obecnie firma produkuje klocki w fabryce Federal Mogul we Włoszech zgodnie z najwyższymi międzynarodowymi standardami ISO. Z ponad 100 letniego doświadczenia dzisiejszy zespół tworzy doskonałej jakości klocki tuningowe (Performance) i produkty do profesjonalnego sportu dobrze znane i cenione przez zawodników na całym świecie.
Produkt przeznaczony do:
- Klocki tył BMW 8 Series (E31) 840 4.0 93-94
- Klocki tył BMW 8 Series (E31) 840 4.0 94-96
- Klocki tył BMW 8 Series (E31) 840 4.4 96-2000
- Klocki tył BMW 8 Series (E31) 850 5.0 90-94
- Klocki tył BMW 8 Series (E31) 850 5.0 93-94
- Klocki tył BMW 8 Series (E31) 850 5.4 94-2000
- Klocki tył BMW 8 Series (E31) 850 5.6 93-97
- Klocki tył BMW M5 3.8 E34 340 km 94-96
- Klocki tył BMW (ALPINA) B12 (E31) 5.0 90-94
- Klocki tył BMW (ALPINA) B12 (E31) 5.7 92-97
- Klocki tył BMW (USA) 840 4.0 E31 94-96
- Klocki tył BMW (USA) 840 4.4 E31 96-99
- Klocki tył BMW (USA) 850 5.0 E31 91-93
- Klocki tył BMW (USA) 850 5.0 E31 94-95
- Klocki tył BMW (USA) 850 5.4 E31 95-99
- Klocki tył BMW (USA) 850 5.6 E31 94-97
- Klocki tył BMW (USA) M5 3.8 E34 94-99
- Klocki tył MASERATI Quattroporte (AM337) 1994-2001 2.0 Twin Turbo (287 km) 94-2001
- Klocki tył (System ATE) MASERATI Quattroporte (AM337) 1994-2001 2.8 Twin Turbo (284 km) 94-2001
Produkt przeznaczony do:
- Klocki tył BMW 8 Series (E31) 840 4.0 93-94
- Klocki tył BMW 8 Series (E31) 840 4.0 94-96
- Klocki tył BMW 8 Series (E31) 840 4.4 96-2000
- Klocki tył BMW 8 Series (E31) 850 5.0 90-94
- Klocki tył BMW 8 Series (E31) 850 5.0 93-94
- Klocki tył BMW 8 Series (E31) 850 5.4 94-2000
- Klocki tył BMW 8 Series (E31) 850 5.6 93-97
- Klocki tył BMW M5 3.8 E34 340 km 94-96
- Klocki tył BMW (ALPINA) B12 (E31) 5.0 90-94
- Klocki tył BMW (ALPINA) B12 (E31) 5.7 92-97
- Klocki tył BMW (USA) 840 4.0 E31 94-96
- Klocki tył BMW (USA) 840 4.4 E31 96-99
- Klocki tył BMW (USA) 850 5.0 E31 91-93
- Klocki tył BMW (USA) 850 5.0 E31 94-95
- Klocki tył BMW (USA) 850 5.4 E31 95-99
- Klocki tył BMW (USA) 850 5.6 E31 94-97
- Klocki tył BMW (USA) M5 3.8 E34 94-99
- Klocki tył MASERATI Quattroporte (AM337) 1994-2001 2.0 Twin Turbo (287 km) 94-2001
- Klocki tył (System ATE) MASERATI Quattroporte (AM337) 1994-2001 2.8 Twin Turbo (284 km) 94-2001
lancia kappa
lepszych nie miałem :)
Civic ep3 type R
Bardzo dobre klocki do dynamicznej (ale nie tylko) jazdy po mieście. Nie hałasują, zapewniają dobry bite a z drugiej strony nie działają zero-jedynkowo, można fajnie dostosować siłę hamowania która przy mocnym wciśnięciu hamulca jest naprawdę przyzwoita. Przesiadka z ATE w celu chęci sprawdzenia Ferodo - mogę polecić z czystym sercem.
Klocki sprawdzają się podobnie do oryginalnych, kiedy były jeszcze w dobrym stanie i wyraźnie lepiej niż zużyte oryginalne, a cena jest kilkukrotnie niższa. Pewnie da się znaleźć lepsze, ale za tą cenę warto - bez rewelacji ale i bez różnicy w stosunku do OE.
Bardzo fajne klocki w porównaniu do fabrycznych
Peugeot 207 turbo, w połączaniu z tarczami Ate power disc hamują
Wszystko ok! Polecam!