• Klocki Galfer Sport FDHP 1050
  • Klocki Galfer Sport FDHP 1050
Klocki Galfer Sport FDHP 1050
search

Klocki Galfer Sport FDHP 1050 2134500

0 1 2 3 4
4,58/5 - 19 opinii(e)
0 1 2 3 4 14
0 1 2 3 0 2
0 1 2 0 1 3
0 1 0 1 2 0
0 0 1 2 3 0

Strona zabudowy: Przód

Indeks: 2134500

Cena dotyczy kompletu klocków na oś - 2 koła

GALFER
722,58 zł
Dostępność: Wysyłka w 48h
Ilość

Zapytaj o produkt

Klocki Galfer Sport FDHP 1050

Klocki Galfer Sport FDHP 1050

Strona zabudowy: Przód

Indeks: 2134500

Cena dotyczy kompletu klocków na oś - 2 koła

Prosimy wypełnić poniższe pola formularza, biuro obsługi klienta skontaktuje się z Państwem najszybciej jak to możliwe.

* Pola wymagane

Anuluj lub 

Wysyłka w 48h

KLOCKI GALFER SPORT FDHP 1050

FDHP 1050 to ulepszony następca modelu 1055. Galfer Sport to seria klocków performance o parametrach znacznie przewyższających seryjne hamulce. Do budowy klocków wykorzystano organiczną mieszankę cierną która posiada znacznie większy współczynnik tarcia dostępny już od najniższych. Maksymalna temperatura pracy klocków to aż do 700 st C, czyli ok 75% więcej od seryjnie montowanych klocków. Większa maksymalna temperatura pracy pozwala na utrzymanie wysokiej wydajności hamulców w warunkach kiedy seryjne klocki przestają działać. Ważną zaletą klocków FDHP 1050 jest wysoki współczynnik tarcia który przekłada się na doskonałą modulację siły hamowania, pozwalając na precyzyjne operowanie hamulcem i użycie mniejszej siły do zatrzymania samochodu. Unikatowy materiał cierny opracowany na bazie mieszanki organicznej cechuje małe zużycie klocków i tarcz hamulcowych. Klocki serii sport cechuje pylenie i hałas na poziomie seryjnych odpowiedników.

parametry klocków Galfer Sport FDHP 1050

Klocki polecane zarówno do lekkich samochodów miejskich jak i cięższych limuzyn i SUV dla kierowców preferujących spokojny i dynamiczny styl jazdy, którzy oczekują większej wydajności hamulców. Do klocków można stosować zarówno seryjne gładkie tarcze jak i perforowane serie performance.

Wszystkie klocki Galfer Sport FDHP 1050 zostały wyposażone w podkładki eliminujące zjawisko pisków, a także czujniki zużycia klocków w modelach w których jest on integralną częścią z klockiem.

Cechy:

  • - większa skuteczność hamulców o ok 40 %
  • - doskonała modulacja siły hamowania
  • - wysoki współczynnik tarcia od najniższych temperatur
  • - większy zakres temp o ok 75%
  • - niskie zużycie klocków
  • - niskie zużycie tarcz
  • - czerwona powłoka antykorozyjna
  • - odporne na działanie wysokiej temperatury
  • - mniejsza temperatura pracy hamulców
TYP SAMOCHODU

miejskie

kompaktowe

klasa średnia

suv i truck

sportowe

terenowe

sportowe

TYP TRASY miasto miasto, poza miastem miasto, poza miastem poza miastem, autostrady
poza miastem, autostrady
off road tor
SPOKOJNY - -
NORMALNY -
DYNAMICZNY
AGRESYWNY

Produkt przeznaczony do:

Produkt przeznaczony do:

Jest 19 opinii(e) - 0 1 2 3 4 4,58/5
0 1 2 3 4
(4/5

Opel

Hałas: 0 1 2 3 4
Odporność na przegrzanie: 0 1 2 3 4
Pylenie / wygląd: 0 1 2 3 4
Skuteczność hamowania: 0 1 2 3 4
Zużycie: 0 1 2 3 4

Klocki wyczuwalnie lepsze niż oem subiektywnie jakieś 20%
z prędkości v max nie zagrzały się wiec na plus bo oem potrafiły się zagrzać ze 140
stopień zużycia oceniam na dobry podobnie jak oem podobnie jak i pylenie jest do zaakceptowania
+ sprawdzają się na tarczach nacinanych jak i perforowanych
moim skromnym zdaniem klocki chyba najlepsze na rynku Cena|/Jakość
chcesz poprawić lekko fabrykę to dobry wybór :)


0 1 2 3 4
(3/5

Fiesta

Hałas: 0 1 2 3 4
Odporność na przegrzanie: 0 1 2 3 4
Pylenie / wygląd: 0 1 2 3 4
Skuteczność hamowania: 0 1 2 3 4
Zużycie: 0 1 2 3 4

Producent nie dostarczył klocków z zamówieniem, wiec nie mam jak ocenić, ale spam mailowy nie daje spokoju, wiec dodaje opinie…


0 1 2 3 4
(3/5

Fiesta

Hałas: 0 1 2 3 4
Odporność na przegrzanie: 0 1 2 3 4
Pylenie / wygląd: 0 1 2 3 4
Skuteczność hamowania: 0 1 2 3 4
Zużycie: 0 1 2 3 4

Producent nie spakował klocków do zbiorczego zamowienia, wiec nie mam czego ocenić, ale spam na mailu nie daje spokoju… wiec coś musiałem napisac


0 1 2 3 4
(4/5

Mazda CX-9

Hałas: 0 1 2 3 4
Odporność na przegrzanie: 0 1 2 3 4
Pylenie / wygląd: 0 1 2 3 4
Skuteczność hamowania: 0 1 2 3 4
Zużycie: 0 1 2 3 4

Po zmianie klocków z EBC Yellow Stuff na Galfer pierwsze kilometry były ciężkie hamowaniu. Tak jest jak się przechodzi z jednego typu klocków na drugi (zapytajcie w sklepie).
Po przejechaniu około 200km hamulce zaczęły poprawnie hamować. Obecnie mam zrobione około 2000km na tych klockach i jestem z nich zadowolony. Co je odróżnia od poprzedników? Hamowanie jest ciche niezależnie jak długo trwa. Skuteczność hamowania (odczuwalnie) taka sama. A odporność na przegrzanie i zużycie - za wcześnie na taką ocenę.
Pzdr.


0 1 2 3 4
(5/5

Citroen c5

Hałas: 0 1 2 3 4
Odporność na przegrzanie: 0 1 2 3 4
Pylenie / wygląd: 0 1 2 3 4
Skuteczność hamowania: 0 1 2 3 4
Zużycie: 0 1 2 3 4

Po przejechaniu około 2000km jest ok


0 1 2 3 4
(5/5

Citroen c5

Hałas: 0 1 2 3 4
Odporność na przegrzanie: 0 1 2 3 4
Pylenie / wygląd: 0 1 2 3 4
Skuteczność hamowania: 0 1 2 3 4
Zużycie: 0 1 2 3 4

Do tej pory zrobiłem około 2000km i na razie jestem zadowolony ,do tej pory miałem komplet ATE i muszę przyznać ze teraz jest dużo lepiej


0 1 2 3 4
(5/5

Mercedes E420 CDI

Hałas: 0 1 2 3 4
Odporność na przegrzanie: 0 1 2 3 4
Pylenie / wygląd: 0 1 2 3 4
Skuteczność hamowania: 0 1 2 3 4
Zużycie: 0 1 2 3 4

Świetny produkt i doskonale sobie radzi w moim samochodzie. Jeżdżę dynamicznie na codzień i bardzo szybko po niemieckich autostradach. Doskonale się sprawdzają w warunkach miejskich poza miejskich jak i w warunkach autostradowych gdzie często hamuję z prędkości 250km/h.Auto to Mercedes E420 CDI którego waga oscyluje w granicach 2000 kg gdy pakuje swoje rzeczy do pracy. Nie zauważyłem zwiększonego hałasu,piszczenia. W porównaniu do zwykłych klocków praktycznie nie pylą i nie brudzą felg aluminiowych. Polecam produkt. Ja osobiście sprawdziłem i będę używał. Mój zestaw to klocki galfer,tarcze zimerman sport tył, rotinger przód. Dla pewności zregenerowane zaciski,nowy płyn hamulcowy oraz dla pewności nowe przewody hamulcowe HEL przód i tył. Auto staje w miejscu z 250km/u do 0


0 1 2 3 4
(5/5

Mercedes E420 CDI

Hałas: 0 1 2 3 4
Odporność na przegrzanie: 0 1 2 3 4
Pylenie / wygląd: 0 1 2 3 4
Skuteczność hamowania: 0 1 2 3 4
Zużycie: 0 1 2 3 4

Świetny produkt i doskonale sobie radzi w moim samochodzie. Jeżdżę dynamicznie na codzień i bardzo szybko po nimieckich autostradach. Doskonale się sprawdzają w warunkach miejskich poza miejskich jak i w warunkach autostradowych gdzie często hamuję z prędkości 250km/u. Auto to Mercedes E420 CDI którego waga oscyluje w granicach 2000 kg gdy pakuje swoje rzeczy do pracy. Nie zauważyłem zwiększonego hałasu,piszczenia. W porównaniu do zwykłych klocków praktycznie nie pylą i nie brudzą felg aluminiowych. Polecam produkt. Ja osobiście sprawdziłem i będę używał.


0 1 2 3 4
(3/5

Golf 7R

Hałas: 0 1 2 3 4
Odporność na przegrzanie: 0 1 2 3 4
Pylenie / wygląd: 0 1 2 3 4
Skuteczność hamowania: 0 1 2 3 4
Zużycie: 0 1 2 3 4

Klocki całkiem okej ale strasznie piszczą czy ciepłe czy zimne


0 1 2 3 4
(5/5

Skoda Superb Sportline 280km

Hałas: 0 1 2 3 4
Odporność na przegrzanie: 0 1 2 3 4
Pylenie / wygląd: 0 1 2 3 4
Skuteczność hamowania: 0 1 2 3 4
Zużycie: 0 1 2 3 4

Zestaw kupiony w Topbrakes: klocki Galfer 1550 przód i tył, tarcze DBA Street przód i Zimmerman tył, do tego płyn ATE 200 (taki zestaw zaproponował bardzo miły sprzedawca ze sklepu). Klocki i tarcze docierane zgodnie z załączoną instrukcją. Moja ocena całego zestawu po przejechaniu około 4000 km: żadnego bicia w trakcie hamowania, ewidentnie czuć bardzo wyraźną zmianę w jakości hamowania, pylenie zaskakująco małe, czasami potrafią nieznacznie popiskiwać przy delikatnym hamowaniu. Zatrzymanie od prędkości 120-160km/h do zera - rewelacja. W ruchu miejskim również lepsze niż seria. Reasumując - zestaw dużo wydajniejszy niż seria, a porównując ceny zakupu... (warto porównać samemu). W swoich poprzednich samochodach używałem klocków TRW, Jurida, tarcze albo ATE albo TRW. Moim zdaniem nie ma porównania. Polecam i pozdrawiam personel sklepu za fachowe doradztwo.


0 1 2 3 4
(5/5

HONDA Accord VIII 2.0

Hałas: 0 1 2 3 4
Odporność na przegrzanie: 0 1 2 3 4
Pylenie / wygląd: 0 1 2 3 4
Skuteczność hamowania: 0 1 2 3 4
Zużycie: 0 1 2 3 4

Polecam.

Wszystko w jak najlepszym porządku, dużo lepsze niż seryjne.


0 1 2 3 4
(5/5

volvo 850 T-5

Hałas: 0 1 2 3 4
Odporność na przegrzanie: 0 1 2 3 4
Pylenie / wygląd: 0 1 2 3 4
Skuteczność hamowania: 0 1 2 3 4
Zużycie: 0 1 2 3 4

Bardzo dobre klocki w stosunku do ceny. Szybsza reakcja na hamowanie. Siła hamowania około 20% silniejsza od oryginalnych ATE, a czasami ten metr ,dwa może uratować przód . Współczynnik hamowania FF nie jest bajerem na okładce. Opinię wystawiam dopiero po 20 tyś żeby była w miarę obiektywna i szczerze polecam. Pylenie dużo mniejsze od ATE. Długie trasy po autostradzie załadowanym autem i pasażerami na weekendowe wypady z prędkością autostradowa bez problemów z hamowaniem.


0 1 2 3 4
(5/5

Accord viii

Hałas: 0 1 2 3 4
Odporność na przegrzanie: 0 1 2 3 4
Pylenie / wygląd: 0 1 2 3 4
Skuteczność hamowania: 0 1 2 3 4
Zużycie: 0 1 2 3 4

Jak z ta cenę super klocki. Robią robotę z tarczami oem. Polecam.


0 1 2 3 4
(5/5

Saab 9-3

Hałas: 0 1 2 3 4
Odporność na przegrzanie: 0 1 2 3 4
Pylenie / wygląd: 0 1 2 3 4
Skuteczność hamowania: 0 1 2 3 4
Zużycie: 0 1 2 3 4

Zrobiłem na tych klockach około 15 tyś km , wcześniej było ATE i zwykłe Brembo.Galfer to naprawdę dobry klocek taki złoty środek pomiędzy serią a innymi za 700 i więcej zł.Zaskakująco mało pylą w stosunku do ATE ( te pylą niemiłosiernie ) Nie są głośne ale przy powolnym toczeniu potrafią jęknąć ale nie zawsze . Przeloty autostradowe 180+ znosi znakomicie , zero zmęczenia . Polecam
Tarcza gładka ori , klocek Galfer zestaw 314 mm przewody w oplocie


0 1 2 3 4
(5/5

Ford S-Max 2.0 TdCi '12

Hałas: 0 1 2 3 4
Odporność na przegrzanie: 0 1 2 3 4
Pylenie / wygląd: 0 1 2 3 4
Skuteczność hamowania: 0 1 2 3 4
Zużycie: 0 1 2 3 4

Świetne klocki. W duecie z tarczami Zimmermann Sport tworzą bardzo udany duet. Tarcze były kompromisem pomiędzy cenną a jakością (to mój drugi komplet tarcz tego producenta). Klocki nie hałasują, są w stanie spokojnie zatrzymać mocno rozpędzone i ciężkie auto jakim jest s-max.
Kilka razy miałem "okazję" hamować awaryjnie i w żadnej z tych sytuacji nie czułem obawy, że nie dam rady się zatrzymać. Polecam. Nie pylą nadmiernie, a jestem na tym punkcie wrażliwy. I nie piszczą. Nie ma siary przy hamowaniu na czerwonym świetle :)


0 1 2 3 4
(5/5

Subaru Legacy

Hałas: 0 1 2 3 4
Odporność na przegrzanie: 0 1 2 3 4
Pylenie / wygląd: 0 1 2 3 4
Skuteczność hamowania: 0 1 2 3 4
Zużycie: 0 1 2 3 4

Bardzo fajne klocki. Hamują mocno i pewnie praktycznie od drugiego, trzeciego hamowania. Nie pylą. Fajna modulacja siły hamowania.
Myślę, że mogę śmiało polecić.


0 1 2 3 4
(5/5

Astra J 1,6t

Hałas: 0 1 2 3 4
Odporność na przegrzanie: 0 1 2 3 4
Pylenie / wygląd: 0 1 2 3 4
Skuteczność hamowania: 0 1 2 3 4
Zużycie: 0 1 2 3 4

Wszystko w jak najlepszym porządku, dużo lepsze niż seryjne.


0 1 2 3 4
(5/5

Honda Civic 1.6 FK

Hałas: 0 1 2 3 4
Odporność na przegrzanie: 0 1 2 3 4
Pylenie / wygląd: 0 1 2 3 4
Skuteczność hamowania: 0 1 2 3 4
Zużycie: 0 1 2 3 4

Super hamowanie, klocki zamontowane z tarczami Zimmermann nawiercanymi


0 1 2 3 4
(5/5

honda accord VII 2,4

Hałas: 0 1 2 3 4
Odporność na przegrzanie: 0 1 2 3 4
Pylenie / wygląd: 0 1 2 3 4
Skuteczność hamowania: 0 1 2 3 4
Zużycie: 0 1 2 3 4

Polecam.