KLOCKI ATE ORIGINAL
Klocki ATE Original to znane i cenione zamienniki fabrycznie montowanych odpowiedników. Spełniają i przewyższają wymogi europejskiej dyrektywy ECE-R90 oferując zawsze wysoką jakość i stałe parametry pracy hamulców. W zależności od specyfikacji i wymagań producenta samochodu firma Ate do każdego samochodu opracowuje odpowiednią mieszankę cierną łącząc w odpowiednich proporcjach 150 składników mieszanki ciernej, dzięki czemu otrzymujemy produkt o wysokiej skuteczności hamowania który zapewnia bezpieczeństwo w każdej sytuacji na drodze.
Kupując w naszym sklepie masz 100% pewności że kupiłeś oryginalny produkt! Korzystając z poniższego odnośnika możesz potwierdzić pochodzenie i oryginalność zakupionych produktów: Ochrona produktów i marki ATE
TYP SAMOCHODU |
miejskie |
kompaktowe |
klasa średnia |
suv i truck |
sportowe |
terenowe |
sportowe |
|
TYP TRASY | miasto | miasto, poza miastem | miasto, poza miastem | poza miastem, autostrady |
poza miastem, autostrady |
off road | tor | |
SPOKOJNY | - | - | ||||||
NORMALNY | - | |||||||
DYNAMICZNY | ||||||||
AGRESYWNY |
Produkt przeznaczony do:
- Klocki tył ALFA ROMEO 75 1.6 89-92
- Klocki tył ALFA ROMEO 75 1.8 89-92
- Klocki tył ALFA ROMEO 75 1.8 Turbo 89-92
- Klocki tył ALFA ROMEO 75 2.0 TS 89-92
- Klocki tył ALFA ROMEO 75 2.4 Turbo Diesel 89-92
- Klocki tył ALFA ROMEO 75 3.0 89-93
- Klocki tył ALFA ROMEO Spider 1.3 68-73
- Klocki tył ALFA ROMEO Spider 1.6 66-67
- Klocki tył ALFA ROMEO Spider 1.6 72-81
- Klocki tył ALFA ROMEO Spider 1.6 83-89
- Klocki tył ALFA ROMEO Spider 1.75 67-73
- Klocki tył ALFA ROMEO Spider 2.0 71-83
- Klocki tył ALFA ROMEO Spider 2.0 83-90
- Klocki tył ALFA ROMEO Spider 2.0 90-93
- Klocki tył BMW 5 Series (E12) 525 2.5 73-76
- Klocki tył BMW 5 Series (E12) 525 2.5 77-78
- Klocki tył BMW 5 Series (E12) 525 2.5 79-81
- Klocki tył BMW 5 Series (E12) 528 2.8 73-76
- Klocki tył BMW 5 Series (E12) 528 2.8 77-78
- Klocki tył BMW 5 Series (E12) 528 2.8 79-81
- Klocki tył BMW 5 Series (E12) 535 3.5 79-81
- Klocki tył BMW 5 Series (E12) M535 3.5 79-81
- Klocki tył BMW 6 Series (E24) 628 2.8 79-82
- Klocki tył BMW 6 Series (E24) 630 3.0 76-79
- Klocki tył BMW 6 Series (E24) 633 3.3 76-82
- Klocki tył BMW 6 Series (E24) 635 3.5 218 km 76-82
- Klocki tył FERRARI 365 GTC 4.4 (2 pot calipers) 68-70
- Klocki tył FERRARI 365 GTS (2 pot) 4.4 (2 pot calipers) 68-70
- Klocki tył PORSCHE 912 1.6 65-70
- Klocki tył PORSCHE 914 1.7 69-72
- Klocki tył PORSCHE 914 1.7 72-76
- Klocki tył PORSCHE 914 1.8 74-76
- Klocki tył PORSCHE 911 1963-1990 2.0 64-69
- Klocki tył PORSCHE 911 1963-1990 2.2 E 69-71
- Klocki tył PORSCHE 914/6 2.0 69-72
- Klocki tył PORSCHE (USA) 356 1.6 63-67
- Klocki tył PORSCHE (USA) 911 2.0 (M Caliper) (solid front rotor) 64-69
- Klocki tył PORSCHE (USA) 911 2.0 (M Caliper) (vented front rotor) 64-69
- Klocki tył PORSCHE (USA) 911 2.2 E (M Caliper) 69-71
- Klocki tył PORSCHE (USA) 912 1.6 65-70
- Klocki tył PORSCHE (USA) 914 1.7 70-72
- Klocki tył PORSCHE (USA) 914 1.7 72-73
- Klocki tył PORSCHE (USA) 914 1.8 73-76
- Klocki tył PORSCHE (USA) 914 2.0 73-76
- Klocki tył PORSCHE (USA) 914/6 2.0 70-72
Produkt przeznaczony do:
- Klocki tył ALFA ROMEO 75 1.6 89-92
- Klocki tył ALFA ROMEO 75 1.8 89-92
- Klocki tył ALFA ROMEO 75 1.8 Turbo 89-92
- Klocki tył ALFA ROMEO 75 2.0 TS 89-92
- Klocki tył ALFA ROMEO 75 2.4 Turbo Diesel 89-92
- Klocki tył ALFA ROMEO 75 3.0 89-93
- Klocki tył ALFA ROMEO Spider 1.3 68-73
- Klocki tył ALFA ROMEO Spider 1.6 66-67
- Klocki tył ALFA ROMEO Spider 1.6 72-81
- Klocki tył ALFA ROMEO Spider 1.6 83-89
- Klocki tył ALFA ROMEO Spider 1.75 67-73
- Klocki tył ALFA ROMEO Spider 2.0 71-83
- Klocki tył ALFA ROMEO Spider 2.0 83-90
- Klocki tył ALFA ROMEO Spider 2.0 90-93
- Klocki tył BMW 5 Series (E12) 525 2.5 73-76
- Klocki tył BMW 5 Series (E12) 525 2.5 77-78
- Klocki tył BMW 5 Series (E12) 525 2.5 79-81
- Klocki tył BMW 5 Series (E12) 528 2.8 73-76
- Klocki tył BMW 5 Series (E12) 528 2.8 77-78
- Klocki tył BMW 5 Series (E12) 528 2.8 79-81
- Klocki tył BMW 5 Series (E12) 535 3.5 79-81
- Klocki tył BMW 5 Series (E12) M535 3.5 79-81
- Klocki tył BMW 6 Series (E24) 628 2.8 79-82
- Klocki tył BMW 6 Series (E24) 630 3.0 76-79
- Klocki tył BMW 6 Series (E24) 633 3.3 76-82
- Klocki tył BMW 6 Series (E24) 635 3.5 218 km 76-82
- Klocki tył FERRARI 365 GTC 4.4 (2 pot calipers) 68-70
- Klocki tył FERRARI 365 GTS (2 pot) 4.4 (2 pot calipers) 68-70
- Klocki tył PORSCHE 912 1.6 65-70
- Klocki tył PORSCHE 914 1.7 69-72
- Klocki tył PORSCHE 914 1.7 72-76
- Klocki tył PORSCHE 914 1.8 74-76
- Klocki tył PORSCHE 911 1963-1990 2.0 64-69
- Klocki tył PORSCHE 911 1963-1990 2.2 E 69-71
- Klocki tył PORSCHE 914/6 2.0 69-72
- Klocki tył PORSCHE (USA) 356 1.6 63-67
- Klocki tył PORSCHE (USA) 911 2.0 (M Caliper) (solid front rotor) 64-69
- Klocki tył PORSCHE (USA) 911 2.0 (M Caliper) (vented front rotor) 64-69
- Klocki tył PORSCHE (USA) 911 2.2 E (M Caliper) 69-71
- Klocki tył PORSCHE (USA) 912 1.6 65-70
- Klocki tył PORSCHE (USA) 914 1.7 70-72
- Klocki tył PORSCHE (USA) 914 1.7 72-73
- Klocki tył PORSCHE (USA) 914 1.8 73-76
- Klocki tył PORSCHE (USA) 914 2.0 73-76
- Klocki tył PORSCHE (USA) 914/6 2.0 70-72
Mercedes
Super klocki sporo lepsze od standardowych polecam.
VW UP!
Skopiuje opinię z tarcz hamulcowych (TARCZE ZIMMERMANN COAT Z) jakie kupiłem w komplecie do tego auta:
Cyt.: "Zrobiłem do chwili obecnej po wymianie kompletu hamulców ok. 1000 km. Nie wiele powiem na temat pylenia, albowiem pod kołpakami ciężko stwierdzić, a nie będę ich zdejmował w obecnych warunkach do oceny tego parametru.
Ale jestem jak najbardziej zadowolony z zakupu. Samochód lekki więc i łatwo go zatrzymać. Żadnego bicia, hałasu czy innych niepożądanych dźwięków i efektów.
Ponownie dokonałbym tego zakupu."
Jestem bardzo zadowolony.
I bardzo dziękuję za profesjonalne doradztwo w doborze produktów.
Suzuki Swift
.
generalnie wystawiłem 5 gwiazdek za wszystko ,tak naprawdę zesatw jaki zamówiłem to podstawowy zestaw ate tarcze wentylowane plus klocki ,tak ze te oceny to tak z przymrózeniem oka należy brac niemam do czego tak naprawdę tego zestawu porównać ale myśle ze w codziennej eksploatacji jak najbardziej będą się sprawować bez zarzutu póki co zero bicia , hamulcy w zasadzie nie trzeba rozgrzewać nieomal od razu maja pełna siłe tarcia jak to w podstawowych zestawach , na codzien zestaw jak najbardziej optymalny ,na tor wiadomo niekonicznie -wyższe temperatury przy dłuższym upalaniu mogłyby pogiąć tarcze ale na 3-4 power laps spokojnie zestaw niepowienien się zagotować;) co do obsługi sklepu zdecydowanie polecam nawet dla pewności zapytali w emailu o konkretny model auta a nie wszyscy tak robia wysyłając od razu bez upenwienia się co i jak tak ze duzy plus za to pozdrawiam .
Wszystko jak najbardziej w porządku