KLOCKI ATE ORIGINAL
Klocki ATE Original to znane i cenione zamienniki fabrycznie montowanych odpowiedników. Spełniają i przewyższają wymogi europejskiej dyrektywy ECE-R90 oferując zawsze wysoką jakość i stałe parametry pracy hamulców. W zależności od specyfikacji i wymagań producenta samochodu firma Ate do każdego samochodu opracowuje odpowiednią mieszankę cierną łącząc w odpowiednich proporcjach 150 składników mieszanki ciernej, dzięki czemu otrzymujemy produkt o wysokiej skuteczności hamowania który zapewnia bezpieczeństwo w każdej sytuacji na drodze.
Kupując w naszym sklepie masz 100% pewności że kupiłeś oryginalny produkt! Korzystając z poniższego odnośnika możesz potwierdzić pochodzenie i oryginalność zakupionych produktów: Ochrona produktów i marki ATE
TYP SAMOCHODU |
miejskie |
kompaktowe |
klasa średnia |
suv i truck |
sportowe |
terenowe |
sportowe |
|
TYP TRASY | miasto | miasto, poza miastem | miasto, poza miastem | poza miastem, autostrady |
poza miastem, autostrady |
off road | tor | |
SPOKOJNY | - | - | ||||||
NORMALNY | - | |||||||
DYNAMICZNY | ||||||||
AGRESYWNY |
Produkt przeznaczony do:
- Klocki tył CADILLAC (USA) Catera 3.0 97-2001
- Klocki tył OPEL Omega 2.0 89-93
- Klocki tył OPEL Omega 2.0 94-95
- Klocki tył OPEL Omega 2.0 95-2000
- Klocki tył OPEL Omega 2.0 16v 93-95
- Klocki tył OPEL Omega 2.0 16v 95-2000
- Klocki tył OPEL Omega 2.0 Diesel 97-99
- Klocki tył OPEL Omega 2.2 99-2003
- Klocki tył OPEL Omega 2.2 Turbo Diesel 2000-2003
- Klocki tył OPEL Omega 2.3 Diesel 86-87
- Klocki tył OPEL Omega 2.3 Diesel 87-89
- Klocki tył OPEL Omega 2.3 Diesel 89-93
- Klocki tył OPEL Omega 2.3 Turbo Diesel 87-89
- Klocki tył OPEL Omega 2.3 Turbo Diesel 89-93
- Klocki tył OPEL Omega 2.4 87-93
- Klocki tył OPEL Omega 2.5 93-2000
- Klocki tył OPEL Omega 2.5 Turbo Diesel 93-2003
- Klocki tył OPEL Omega 2.6 2001-2003
- Klocki tył OPEL Omega 2.6 90-93
- Klocki tył OPEL Omega 3.0 (M10 88-93 00001-)
- Klocki tył OPEL Omega 3.0 000) 86-88 (-M1000
- Klocki tył OPEL Omega 3.0 24v 89-93
- Klocki tył OPEL Omega 3.0 24v 94-2000
- Klocki tył OPEL Omega 3.2 2001-2003
- Klocki tył OPEL Vectra (B) 1995-2002 1.6 16v 95-2000
- Klocki tył OPEL Vectra (B) 1995-2002 1.6 16v 99-2002
- Klocki tył OPEL Vectra (B) 1995-2002 1.8 95-2000
- Klocki tył OPEL Vectra (B) 1995-2002 1.8 99-2002
- Klocki tył OPEL Vectra (B) 1995-2002 1.8 16v 95-2000
- Klocki tył OPEL Vectra (B) 1995-2002 2.0 95-2002
- Klocki tył OPEL Vectra (B) 1995-2002 2.0 16v 95-2002
- Klocki tył OPEL Vectra (B) 1995-2002 2.0 Diesel 96-99
- Klocki tył OPEL Vectra (B) 1995-2002 2.0 Diesel 99-2002
- Klocki tył OPEL Vectra (B) 1995-2002 2.0 Turbo Diesel 97-99
- Klocki tył OPEL Vectra (B) 1995-2002 2.0 Turbo Diesel 99-2002
- Klocki tył OPEL Vectra (B) 1995-2002 2.2 2000-2002
- Klocki tył OPEL Vectra (B) 1995-2002 2.2 Turbo Diesel 2000-2002
- Klocki tył OPEL Vectra (B) 1995-2002 2.5 95-2000
- Klocki tył OPEL Vectra (B) 1995-2002 2.5 (i500) 98-2000
- Klocki tył OPEL Vectra (B) 1995-2002 2.5 GSi 98-2000
- Klocki tył OPEL Vectra (B) 1995-2002 2.6 2000-2002
- Klocki tył OPEL Vectra (B) 1995-2002 2.6 GSi 2000-2002
- Klocki tył SAAB 18.cze 2.0 16v 96-98
- Klocki tył SAAB 18.cze 2.0 Turbo 16v 96-98
- Klocki tył SAAB 18.cze 2.3 96-98
- Klocki tył SAAB 18.cze 2.5 96-98
- Klocki tył SAAB 9-3 2.0 98-2002
- Klocki tył SAAB 9-3 2.0 Turbo 98-2002
- Klocki tył SAAB 9-3 2.0 Turbo Aero (205 km) 2000-2002
- Klocki tył SAAB 9-3 2.2 Turbo Diesel 98-2002
- Klocki tył SAAB 9-3 2.3 98-2002
- Klocki tył SAAB 9-3 2.3 Turbo 99-2002
- Klocki tył SAAB 9-3 2.3 Turbo Viggen (230 km) 99-2002
- Klocki tył SAAB 9-5 2.0 Turbo 97-99
- Klocki tył SAAB 9-5 2.3 Turbo (170 km) 97-99
- Klocki tył SAAB 9-5 2.3 Turbo Aero (230 km) 99-2001
- Klocki tył SAAB 9-5 3.0 Turbo (200 km) 97-99
- Klocki tył SATURN (USA) L100 2.2 2001-2003
- Klocki tył SATURN (USA) L200 2.2 2001-2004
- Klocki tył SATURN (USA) L300 2.2 2004-2005
- Klocki tył SATURN (USA) L300 3.0 2001-2005
- Klocki tył SATURN (USA) LS 2.2 2000
- Klocki tył SATURN (USA) LS1 2.2 2000
- Klocki tył SATURN (USA) LS2 3.0 2000
- Klocki tył SATURN (USA) LW1 2.2 2000
- Klocki tył SATURN (USA) LW2 3.0 2000
- Klocki tył SATURN (USA) LW200 2.2 2001-2004
- Klocki tył SATURN (USA) LW300 3.0 2001-2004
Produkt przeznaczony do:
- Klocki tył CADILLAC (USA) Catera 3.0 97-2001
- Klocki tył OPEL Omega 2.0 89-93
- Klocki tył OPEL Omega 2.0 94-95
- Klocki tył OPEL Omega 2.0 95-2000
- Klocki tył OPEL Omega 2.0 16v 93-95
- Klocki tył OPEL Omega 2.0 16v 95-2000
- Klocki tył OPEL Omega 2.0 Diesel 97-99
- Klocki tył OPEL Omega 2.2 99-2003
- Klocki tył OPEL Omega 2.2 Turbo Diesel 2000-2003
- Klocki tył OPEL Omega 2.3 Diesel 86-87
- Klocki tył OPEL Omega 2.3 Diesel 87-89
- Klocki tył OPEL Omega 2.3 Diesel 89-93
- Klocki tył OPEL Omega 2.3 Turbo Diesel 87-89
- Klocki tył OPEL Omega 2.3 Turbo Diesel 89-93
- Klocki tył OPEL Omega 2.4 87-93
- Klocki tył OPEL Omega 2.5 93-2000
- Klocki tył OPEL Omega 2.5 Turbo Diesel 93-2003
- Klocki tył OPEL Omega 2.6 2001-2003
- Klocki tył OPEL Omega 2.6 90-93
- Klocki tył OPEL Omega 3.0 (M10 88-93 00001-)
- Klocki tył OPEL Omega 3.0 000) 86-88 (-M1000
- Klocki tył OPEL Omega 3.0 24v 89-93
- Klocki tył OPEL Omega 3.0 24v 94-2000
- Klocki tył OPEL Omega 3.2 2001-2003
- Klocki tył OPEL Vectra (B) 1995-2002 1.6 16v 95-2000
- Klocki tył OPEL Vectra (B) 1995-2002 1.6 16v 99-2002
- Klocki tył OPEL Vectra (B) 1995-2002 1.8 95-2000
- Klocki tył OPEL Vectra (B) 1995-2002 1.8 99-2002
- Klocki tył OPEL Vectra (B) 1995-2002 1.8 16v 95-2000
- Klocki tył OPEL Vectra (B) 1995-2002 2.0 95-2002
- Klocki tył OPEL Vectra (B) 1995-2002 2.0 16v 95-2002
- Klocki tył OPEL Vectra (B) 1995-2002 2.0 Diesel 96-99
- Klocki tył OPEL Vectra (B) 1995-2002 2.0 Diesel 99-2002
- Klocki tył OPEL Vectra (B) 1995-2002 2.0 Turbo Diesel 97-99
- Klocki tył OPEL Vectra (B) 1995-2002 2.0 Turbo Diesel 99-2002
- Klocki tył OPEL Vectra (B) 1995-2002 2.2 2000-2002
- Klocki tył OPEL Vectra (B) 1995-2002 2.2 Turbo Diesel 2000-2002
- Klocki tył OPEL Vectra (B) 1995-2002 2.5 95-2000
- Klocki tył OPEL Vectra (B) 1995-2002 2.5 (i500) 98-2000
- Klocki tył OPEL Vectra (B) 1995-2002 2.5 GSi 98-2000
- Klocki tył OPEL Vectra (B) 1995-2002 2.6 2000-2002
- Klocki tył OPEL Vectra (B) 1995-2002 2.6 GSi 2000-2002
- Klocki tył SAAB 18.cze 2.0 16v 96-98
- Klocki tył SAAB 18.cze 2.0 Turbo 16v 96-98
- Klocki tył SAAB 18.cze 2.3 96-98
- Klocki tył SAAB 18.cze 2.5 96-98
- Klocki tył SAAB 9-3 2.0 98-2002
- Klocki tył SAAB 9-3 2.0 Turbo 98-2002
- Klocki tył SAAB 9-3 2.0 Turbo Aero (205 km) 2000-2002
- Klocki tył SAAB 9-3 2.2 Turbo Diesel 98-2002
- Klocki tył SAAB 9-3 2.3 98-2002
- Klocki tył SAAB 9-3 2.3 Turbo 99-2002
- Klocki tył SAAB 9-3 2.3 Turbo Viggen (230 km) 99-2002
- Klocki tył SAAB 9-5 2.0 Turbo 97-99
- Klocki tył SAAB 9-5 2.3 Turbo (170 km) 97-99
- Klocki tył SAAB 9-5 2.3 Turbo Aero (230 km) 99-2001
- Klocki tył SAAB 9-5 3.0 Turbo (200 km) 97-99
- Klocki tył SATURN (USA) L100 2.2 2001-2003
- Klocki tył SATURN (USA) L200 2.2 2001-2004
- Klocki tył SATURN (USA) L300 2.2 2004-2005
- Klocki tył SATURN (USA) L300 3.0 2001-2005
- Klocki tył SATURN (USA) LS 2.2 2000
- Klocki tył SATURN (USA) LS1 2.2 2000
- Klocki tył SATURN (USA) LS2 3.0 2000
- Klocki tył SATURN (USA) LW1 2.2 2000
- Klocki tył SATURN (USA) LW2 3.0 2000
- Klocki tył SATURN (USA) LW200 2.2 2001-2004
- Klocki tył SATURN (USA) LW300 3.0 2001-2004
Mercedes
Super klocki sporo lepsze od standardowych polecam.
VW UP!
Skopiuje opinię z tarcz hamulcowych (TARCZE ZIMMERMANN COAT Z) jakie kupiłem w komplecie do tego auta:
Cyt.: "Zrobiłem do chwili obecnej po wymianie kompletu hamulców ok. 1000 km. Nie wiele powiem na temat pylenia, albowiem pod kołpakami ciężko stwierdzić, a nie będę ich zdejmował w obecnych warunkach do oceny tego parametru.
Ale jestem jak najbardziej zadowolony z zakupu. Samochód lekki więc i łatwo go zatrzymać. Żadnego bicia, hałasu czy innych niepożądanych dźwięków i efektów.
Ponownie dokonałbym tego zakupu."
Jestem bardzo zadowolony.
I bardzo dziękuję za profesjonalne doradztwo w doborze produktów.
Suzuki Swift
.
generalnie wystawiłem 5 gwiazdek za wszystko ,tak naprawdę zesatw jaki zamówiłem to podstawowy zestaw ate tarcze wentylowane plus klocki ,tak ze te oceny to tak z przymrózeniem oka należy brac niemam do czego tak naprawdę tego zestawu porównać ale myśle ze w codziennej eksploatacji jak najbardziej będą się sprawować bez zarzutu póki co zero bicia , hamulcy w zasadzie nie trzeba rozgrzewać nieomal od razu maja pełna siłe tarcia jak to w podstawowych zestawach , na codzien zestaw jak najbardziej optymalny ,na tor wiadomo niekonicznie -wyższe temperatury przy dłuższym upalaniu mogłyby pogiąć tarcze ale na 3-4 power laps spokojnie zestaw niepowienien się zagotować;) co do obsługi sklepu zdecydowanie polecam nawet dla pewności zapytali w emailu o konkretny model auta a nie wszyscy tak robia wysyłając od razu bez upenwienia się co i jak tak ze duzy plus za to pozdrawiam .
Wszystko jak najbardziej w porządku