KLOCKI ATE ORIGINAL
Klocki ATE Original to znane i cenione zamienniki fabrycznie montowanych odpowiedników. Spełniają i przewyższają wymogi europejskiej dyrektywy ECE-R90 oferując zawsze wysoką jakość i stałe parametry pracy hamulców. W zależności od specyfikacji i wymagań producenta samochodu firma Ate do każdego samochodu opracowuje odpowiednią mieszankę cierną łącząc w odpowiednich proporcjach 150 składników mieszanki ciernej, dzięki czemu otrzymujemy produkt o wysokiej skuteczności hamowania który zapewnia bezpieczeństwo w każdej sytuacji na drodze.
Kupując w naszym sklepie masz 100% pewności że kupiłeś oryginalny produkt! Korzystając z poniższego odnośnika możesz potwierdzić pochodzenie i oryginalność zakupionych produktów: Ochrona produktów i marki ATE
TYP SAMOCHODU |
miejskie |
kompaktowe |
klasa średnia |
suv i truck |
sportowe |
terenowe |
sportowe |
|
TYP TRASY | miasto | miasto, poza miastem | miasto, poza miastem | poza miastem, autostrady |
poza miastem, autostrady |
off road | tor | |
SPOKOJNY | - | - | ||||||
NORMALNY | - | |||||||
DYNAMICZNY | ||||||||
AGRESYWNY |
Produkt przeznaczony do:
- Klocki tył PORSCHE 911 (991) 2011-2015 3.4 Carrera (350 km) 2011-2015
- Klocki tył PORSCHE 911 (991) 2011-2015 3.4 Carrera 4 (350 km) 2011-2015
- Klocki tył PORSCHE 911 (991) 2011-2015 3.4 Carrera 4 Targa (350 km) 2014-2015
- Klocki tył PORSCHE 911 (991/2) 2015-2019 3.0 Twin Turbo Carrera (370 km) 2015-2019
- Klocki tył PORSCHE 911 (991/2) 2015-2019 3.0 Twin Turbo Carrera 4 (370 km) 2015-2017
- Klocki tył PORSCHE 911 (991/2) 2015-2019 3.0 Twin Turbo Carrera 4 Targa (370 km) 2016-2019
- Klocki tył PORSCHE 911 (991/2) 2015-2019 3.0 Twin Turbo Carrera T (370 km) 2018-2019
- Klocki tył PORSCHE Boxster Spyder 3.8 (375 km) 2015-2016
- Klocki tył PORSCHE Cayenne (92A) 2010-2017 3.0 Supercharged Hybrid 2010-2017
- Klocki tył PORSCHE Cayenne (92A) 2010-2017 3.0 Turbo Diesel 2010-2017
- Klocki tył PORSCHE Cayenne (92A) 2010-2017 3.6 (300 km) 2010-2017
- Klocki tył PORSCHE Cayenne (92A) 2010-2017 3.6 Twin Turbo GTS (440 km) 2015-2017
- Klocki tył PORSCHE Cayenne (92A) 2010-2017 4.1 Turbo Diesel (382 km) 2013-2017
- Klocki tył PORSCHE Cayenne (92A) 2010-2017 4.8 (400 km) 2010-2017
- Klocki tył PORSCHE Cayenne (92A) 2010-2017 4.8 Twin Turbo (500 km) 2010-2017
- Klocki tył PORSCHE Cayenne (92A) 2010-2017 4.8 Twin Turbo S (550 km) 2012-2017
- Klocki tył PORSCHE Cayenne (PO536) 2017- 3.0 Turbo Diesel -2018 (462 km) E-hybri
- Klocki tył PORSCHE Cayenne Coupe (9YB) 2019- 3.0 Turbo Diesel -2019 (462 km) E-hybri
- Klocki tył PORSCHE (USA) 911 (991) (Cast Iron Rotor only) 3.4 Carrera 2012-2015
- Klocki tył PORSCHE (USA) 911 (991) (Cast Iron Rotor only) 3.4 Carrera 4 2012-2015
- Klocki tył PORSCHE (USA) Cayenne (2nd Gen) 2010-2017 3.0 Supercharged Hybrid 2010-2017
- Klocki tył PORSCHE (USA) Cayenne (2nd Gen) 2010-2017 3.0 Supercharged Hybrid 2011-2017
- Klocki tył PORSCHE (USA) Cayenne (2nd Gen) 2010-2017 3.6 2010-2017
- Klocki tył PORSCHE (USA) Cayenne (2nd Gen) 2010-2017 4.8 2010-2017
- Klocki tył PORSCHE (USA) Cayenne (2nd Gen) 2010-2017 4.8 Turbo 2010-2017
- Klocki tył PORSCHE (USA) Cayenne (3rd Gen) 2018- 3.0 Turbo Diesel -2018 E-hybri
- Klocki tył PORSCHE (USA) Cayenne Coupe 2019- 3.0 Turbo Diesel -2019 E-hybri
- Klocki tył VOLKSWAGEN Touareg (2nd Gen) 2010-2018 3.0 SuperchargeDiesel hybriDiesel (333 km) 2010-2018
- Klocki tył VOLKSWAGEN Touareg (2nd Gen) 2010-2018 3.0 Turbo Diesel (204 km) 2010-2018
- Klocki tył VOLKSWAGEN Touareg (2nd Gen) 2010-2018 3.0 Turbo Diesel (240 km) 2010-2018
- Klocki tył VOLKSWAGEN Touareg (2nd Gen) 2010-2018 3.0 Turbo Diesel (262 km) 2014-2018
- Klocki tył VOLKSWAGEN Touareg (2nd Gen) 2010-2018 3.6 (280 km) 2010-2018
- Klocki tył VOLKSWAGEN Touareg (2nd Gen) 2010-2018 4.2 (360 km) 2011-2018
- Klocki tył VOLKSWAGEN Touareg (2nd Gen) 2010-2018 4.2 Turbo Diesel (340 km) 2010-2014
- Klocki tył VOLKSWAGEN (USA) Touareg 3.0 Supercharged Hybrid 2010-2017
- Klocki tył VOLKSWAGEN (USA) Touareg 3.0 Turbo Diesel (2 holes at bottom of backplate) 2010-2017
- Klocki tył VOLKSWAGEN (USA) Touareg 3.0 Turbo Diesel (2 pin holes at top of backplate) 2010-2017
- Klocki tył VOLKSWAGEN (USA) Touareg 3.6 (2 holes at bottom of backplate) 2010-2017
- Klocki tył VOLKSWAGEN (USA) Touareg 3.6 (2 pin holes at top of backplate) 2010-2017
Produkt przeznaczony do:
- Klocki tył PORSCHE 911 (991) 2011-2015 3.4 Carrera (350 km) 2011-2015
- Klocki tył PORSCHE 911 (991) 2011-2015 3.4 Carrera 4 (350 km) 2011-2015
- Klocki tył PORSCHE 911 (991) 2011-2015 3.4 Carrera 4 Targa (350 km) 2014-2015
- Klocki tył PORSCHE 911 (991/2) 2015-2019 3.0 Twin Turbo Carrera (370 km) 2015-2019
- Klocki tył PORSCHE 911 (991/2) 2015-2019 3.0 Twin Turbo Carrera 4 (370 km) 2015-2017
- Klocki tył PORSCHE 911 (991/2) 2015-2019 3.0 Twin Turbo Carrera 4 Targa (370 km) 2016-2019
- Klocki tył PORSCHE 911 (991/2) 2015-2019 3.0 Twin Turbo Carrera T (370 km) 2018-2019
- Klocki tył PORSCHE Boxster Spyder 3.8 (375 km) 2015-2016
- Klocki tył PORSCHE Cayenne (92A) 2010-2017 3.0 Supercharged Hybrid 2010-2017
- Klocki tył PORSCHE Cayenne (92A) 2010-2017 3.0 Turbo Diesel 2010-2017
- Klocki tył PORSCHE Cayenne (92A) 2010-2017 3.6 (300 km) 2010-2017
- Klocki tył PORSCHE Cayenne (92A) 2010-2017 3.6 Twin Turbo GTS (440 km) 2015-2017
- Klocki tył PORSCHE Cayenne (92A) 2010-2017 4.1 Turbo Diesel (382 km) 2013-2017
- Klocki tył PORSCHE Cayenne (92A) 2010-2017 4.8 (400 km) 2010-2017
- Klocki tył PORSCHE Cayenne (92A) 2010-2017 4.8 Twin Turbo (500 km) 2010-2017
- Klocki tył PORSCHE Cayenne (92A) 2010-2017 4.8 Twin Turbo S (550 km) 2012-2017
- Klocki tył PORSCHE Cayenne (PO536) 2017- 3.0 Turbo Diesel -2018 (462 km) E-hybri
- Klocki tył PORSCHE Cayenne Coupe (9YB) 2019- 3.0 Turbo Diesel -2019 (462 km) E-hybri
- Klocki tył PORSCHE (USA) 911 (991) (Cast Iron Rotor only) 3.4 Carrera 2012-2015
- Klocki tył PORSCHE (USA) 911 (991) (Cast Iron Rotor only) 3.4 Carrera 4 2012-2015
- Klocki tył PORSCHE (USA) Cayenne (2nd Gen) 2010-2017 3.0 Supercharged Hybrid 2010-2017
- Klocki tył PORSCHE (USA) Cayenne (2nd Gen) 2010-2017 3.0 Supercharged Hybrid 2011-2017
- Klocki tył PORSCHE (USA) Cayenne (2nd Gen) 2010-2017 3.6 2010-2017
- Klocki tył PORSCHE (USA) Cayenne (2nd Gen) 2010-2017 4.8 2010-2017
- Klocki tył PORSCHE (USA) Cayenne (2nd Gen) 2010-2017 4.8 Turbo 2010-2017
- Klocki tył PORSCHE (USA) Cayenne (3rd Gen) 2018- 3.0 Turbo Diesel -2018 E-hybri
- Klocki tył PORSCHE (USA) Cayenne Coupe 2019- 3.0 Turbo Diesel -2019 E-hybri
- Klocki tył VOLKSWAGEN Touareg (2nd Gen) 2010-2018 3.0 SuperchargeDiesel hybriDiesel (333 km) 2010-2018
- Klocki tył VOLKSWAGEN Touareg (2nd Gen) 2010-2018 3.0 Turbo Diesel (204 km) 2010-2018
- Klocki tył VOLKSWAGEN Touareg (2nd Gen) 2010-2018 3.0 Turbo Diesel (240 km) 2010-2018
- Klocki tył VOLKSWAGEN Touareg (2nd Gen) 2010-2018 3.0 Turbo Diesel (262 km) 2014-2018
- Klocki tył VOLKSWAGEN Touareg (2nd Gen) 2010-2018 3.6 (280 km) 2010-2018
- Klocki tył VOLKSWAGEN Touareg (2nd Gen) 2010-2018 4.2 (360 km) 2011-2018
- Klocki tył VOLKSWAGEN Touareg (2nd Gen) 2010-2018 4.2 Turbo Diesel (340 km) 2010-2014
- Klocki tył VOLKSWAGEN (USA) Touareg 3.0 Supercharged Hybrid 2010-2017
- Klocki tył VOLKSWAGEN (USA) Touareg 3.0 Turbo Diesel (2 holes at bottom of backplate) 2010-2017
- Klocki tył VOLKSWAGEN (USA) Touareg 3.0 Turbo Diesel (2 pin holes at top of backplate) 2010-2017
- Klocki tył VOLKSWAGEN (USA) Touareg 3.6 (2 holes at bottom of backplate) 2010-2017
- Klocki tył VOLKSWAGEN (USA) Touareg 3.6 (2 pin holes at top of backplate) 2010-2017
Mercedes
Super klocki sporo lepsze od standardowych polecam.
VW UP!
Skopiuje opinię z tarcz hamulcowych (TARCZE ZIMMERMANN COAT Z) jakie kupiłem w komplecie do tego auta:
Cyt.: "Zrobiłem do chwili obecnej po wymianie kompletu hamulców ok. 1000 km. Nie wiele powiem na temat pylenia, albowiem pod kołpakami ciężko stwierdzić, a nie będę ich zdejmował w obecnych warunkach do oceny tego parametru.
Ale jestem jak najbardziej zadowolony z zakupu. Samochód lekki więc i łatwo go zatrzymać. Żadnego bicia, hałasu czy innych niepożądanych dźwięków i efektów.
Ponownie dokonałbym tego zakupu."
Jestem bardzo zadowolony.
I bardzo dziękuję za profesjonalne doradztwo w doborze produktów.
Suzuki Swift
.
generalnie wystawiłem 5 gwiazdek za wszystko ,tak naprawdę zesatw jaki zamówiłem to podstawowy zestaw ate tarcze wentylowane plus klocki ,tak ze te oceny to tak z przymrózeniem oka należy brac niemam do czego tak naprawdę tego zestawu porównać ale myśle ze w codziennej eksploatacji jak najbardziej będą się sprawować bez zarzutu póki co zero bicia , hamulcy w zasadzie nie trzeba rozgrzewać nieomal od razu maja pełna siłe tarcia jak to w podstawowych zestawach , na codzien zestaw jak najbardziej optymalny ,na tor wiadomo niekonicznie -wyższe temperatury przy dłuższym upalaniu mogłyby pogiąć tarcze ale na 3-4 power laps spokojnie zestaw niepowienien się zagotować;) co do obsługi sklepu zdecydowanie polecam nawet dla pewności zapytali w emailu o konkretny model auta a nie wszyscy tak robia wysyłając od razu bez upenwienia się co i jak tak ze duzy plus za to pozdrawiam .
Wszystko jak najbardziej w porządku