KLOCKI ATE ORIGINAL
Klocki ATE Original to znane i cenione zamienniki fabrycznie montowanych odpowiedników. Spełniają i przewyższają wymogi europejskiej dyrektywy ECE-R90 oferując zawsze wysoką jakość i stałe parametry pracy hamulców. W zależności od specyfikacji i wymagań producenta samochodu firma Ate do każdego samochodu opracowuje odpowiednią mieszankę cierną łącząc w odpowiednich proporcjach 150 składników mieszanki ciernej, dzięki czemu otrzymujemy produkt o wysokiej skuteczności hamowania który zapewnia bezpieczeństwo w każdej sytuacji na drodze.
Kupując w naszym sklepie masz 100% pewności że kupiłeś oryginalny produkt! Korzystając z poniższego odnośnika możesz potwierdzić pochodzenie i oryginalność zakupionych produktów: Ochrona produktów i marki ATE
TYP SAMOCHODU |
miejskie |
kompaktowe |
klasa średnia |
suv i truck |
sportowe |
terenowe |
sportowe |
|
TYP TRASY | miasto | miasto, poza miastem | miasto, poza miastem | poza miastem, autostrady |
poza miastem, autostrady |
off road | tor | |
SPOKOJNY | - | - | ||||||
NORMALNY | - | |||||||
DYNAMICZNY | ||||||||
AGRESYWNY |
Produkt przeznaczony do:
- Klocki tył MITSUBISHI Carisma 1.6 95-99
- Klocki tył MITSUBISHI Carisma 1.6 99-2000
- Klocki tył MITSUBISHI Carisma 1.8 95-99
- Klocki tył MITSUBISHI Carisma 1.9 Turbo Diesel 97-99
- Klocki tył MITSUBISHI Carisma 1.9 Turbo Diesel 99-2000
- Klocki tył MITSUBISHI Colt 1.6 (CA4A) 92-96
- Klocki tył MITSUBISHI Colt 1.8 GTi (CA5A) 92-96
- Klocki tył MITSUBISHI FTO 1.8 (GS) 94-2000
- Klocki tył MITSUBISHI FTO 2.0 (GP) 94-2000
- Klocki tył MITSUBISHI FTO 2.0 (GPR) 94-2000
- Klocki tył MITSUBISHI FTO 2.0 (GPX) 94-2000
- Klocki tył MITSUBISHI FTO 2.0 (GR) 94-2000
- Klocki tył MITSUBISHI FTO 2.0 (GX) 94-2000
- Klocki tył MITSUBISHI Lancer 2.0 Diesel 92-97
- Klocki tył MITSUBISHI Lancer Evo 1 2.0 Turbo 92-94
- Klocki tył MITSUBISHI Lancer Evo 2 2.0 Turbo 94-95
- Klocki tył MITSUBISHI Lancer Evo 3 2.0 Turbo 95-96
- Klocki tył MITSUBISHI Libero 1.5 94-2002
- Klocki tył MITSUBISHI Libero 1.6 96-2000
- Klocki tył MITSUBISHI Libero 1.8 92-2000
- Klocki tył MITSUBISHI Libero 2.0 Turbo Diesel 92-2002
Produkt przeznaczony do:
- Klocki tył MITSUBISHI Carisma 1.6 95-99
- Klocki tył MITSUBISHI Carisma 1.6 99-2000
- Klocki tył MITSUBISHI Carisma 1.8 95-99
- Klocki tył MITSUBISHI Carisma 1.9 Turbo Diesel 97-99
- Klocki tył MITSUBISHI Carisma 1.9 Turbo Diesel 99-2000
- Klocki tył MITSUBISHI Colt 1.6 (CA4A) 92-96
- Klocki tył MITSUBISHI Colt 1.8 GTi (CA5A) 92-96
- Klocki tył MITSUBISHI FTO 1.8 (GS) 94-2000
- Klocki tył MITSUBISHI FTO 2.0 (GP) 94-2000
- Klocki tył MITSUBISHI FTO 2.0 (GPR) 94-2000
- Klocki tył MITSUBISHI FTO 2.0 (GPX) 94-2000
- Klocki tył MITSUBISHI FTO 2.0 (GR) 94-2000
- Klocki tył MITSUBISHI FTO 2.0 (GX) 94-2000
- Klocki tył MITSUBISHI Lancer 2.0 Diesel 92-97
- Klocki tył MITSUBISHI Lancer Evo 1 2.0 Turbo 92-94
- Klocki tył MITSUBISHI Lancer Evo 2 2.0 Turbo 94-95
- Klocki tył MITSUBISHI Lancer Evo 3 2.0 Turbo 95-96
- Klocki tył MITSUBISHI Libero 1.5 94-2002
- Klocki tył MITSUBISHI Libero 1.6 96-2000
- Klocki tył MITSUBISHI Libero 1.8 92-2000
- Klocki tył MITSUBISHI Libero 2.0 Turbo Diesel 92-2002
Mercedes
Super klocki sporo lepsze od standardowych polecam.
VW UP!
Skopiuje opinię z tarcz hamulcowych (TARCZE ZIMMERMANN COAT Z) jakie kupiłem w komplecie do tego auta:
Cyt.: "Zrobiłem do chwili obecnej po wymianie kompletu hamulców ok. 1000 km. Nie wiele powiem na temat pylenia, albowiem pod kołpakami ciężko stwierdzić, a nie będę ich zdejmował w obecnych warunkach do oceny tego parametru.
Ale jestem jak najbardziej zadowolony z zakupu. Samochód lekki więc i łatwo go zatrzymać. Żadnego bicia, hałasu czy innych niepożądanych dźwięków i efektów.
Ponownie dokonałbym tego zakupu."
Jestem bardzo zadowolony.
I bardzo dziękuję za profesjonalne doradztwo w doborze produktów.
Suzuki Swift
.
generalnie wystawiłem 5 gwiazdek za wszystko ,tak naprawdę zesatw jaki zamówiłem to podstawowy zestaw ate tarcze wentylowane plus klocki ,tak ze te oceny to tak z przymrózeniem oka należy brac niemam do czego tak naprawdę tego zestawu porównać ale myśle ze w codziennej eksploatacji jak najbardziej będą się sprawować bez zarzutu póki co zero bicia , hamulcy w zasadzie nie trzeba rozgrzewać nieomal od razu maja pełna siłe tarcia jak to w podstawowych zestawach , na codzien zestaw jak najbardziej optymalny ,na tor wiadomo niekonicznie -wyższe temperatury przy dłuższym upalaniu mogłyby pogiąć tarcze ale na 3-4 power laps spokojnie zestaw niepowienien się zagotować;) co do obsługi sklepu zdecydowanie polecam nawet dla pewności zapytali w emailu o konkretny model auta a nie wszyscy tak robia wysyłając od razu bez upenwienia się co i jak tak ze duzy plus za to pozdrawiam .
Wszystko jak najbardziej w porządku