Klocki Black Diamond Predator Fast Road
Predator Fast road to model klocków który oferuje większą skuteczność hamowania już od pierwszego użycia hamulca. Klocki posiadają doskonałą modulację siły hamowania, błyskawiczną rekcję na wciśnięcie hamulca oraz stały współczynnik tarcia utrzymujący się aż do temperatury 520 stopni. Mieszanka cierna użyta do budowy klocków Black Diamond oprócz wysokich parametrów hamowania skutecznie odprowadza temperaturę z powierzchni tarczy zmniejszając ryzyko ich przegrzania. Klocki przystosowane do pracy zarówno z seryjnymi tarczami gładkimi jak i perforowanymi tarczami sportowymi. Polecane do samochodów kompaktowych oraz limuzyn średniej klasy, w których oczekujemy większej skuteczności hamowania. W pełni zastępują oryginalnie montowane klocki, są wyposażone w blaszki zapobiegające piszczeniu, powłokę antykorozyjną w kolorze czarnym oraz czujnik zużycia – jeśli oryginalne klocki są w niego wyposażone. Klocki posiadają homologacje drogową ECE R90.
Cechy:
- - większa skuteczność hamulców
- - cicha praca
- - małe zużycie klocków i tarcz
- - do spokojnego i dynamicznego stylu jazdy
- - czarna powłoka antykorozyjna
- - homologacja drogowa
Porównanie Parametrów klocków
Sugerowane zastosowanie klocków Predator Fast Road
TYP SAMOCHODU |
miejskie |
kompaktowe |
klasa średnia |
suv i truck |
sportowe |
terenowe |
sportowe |
|
TYP TRASY | miasto | miasto, poza miastem | miasto, poza miastem | poza miastem, autostrady |
poza miastem, autostrady |
off road | tor | |
SPOKOJNY | - | - | ||||||
NORMALNY | - | |||||||
DYNAMICZNY | ||||||||
AGRESYWNY |
Brytyjska firma Black Diamond zajmuje się ulepszaniem podzespołów samochodów użytkowych, pod względem jakości, parametrów i technologii produkcji. Po debiucie w 1993r tarcz hamulcowych Grooved 12 firma zdobyła szereg nagród w tym pierwszych miejsc w testach popularnych magazynów Max Power i Fast Car, deklasując produkty konkurencji i udowadniając że tarcze Black Diamond są liderem na rynku wzmocnionych tarcz hamulcowych. Obecnie produkty sygnowane logiem czarnego diamentu oprócz doskonale znanych tarcz obejmują klocki hamulcowe Predator Fast Road, Fast Track, przewody hamulcowe w stalowym oplocie oraz wzmocnione sprzęgła. Wszystkie części firma produkuje w fabryce w Anglii, każdy z nich posiada homologację ECE R90.
Produkt przeznaczony do:
- Klocki tył MITSUBISHI 3000 GTO 3.0 94-2000
- Klocki tył MITSUBISHI 3000 GTO 3.0 4WS 90-92
- Klocki tył MITSUBISHI 3000 GTO 3.0 Twin Turbo 90-92
- Klocki tył MITSUBISHI Chariot 3.0 99-2002
- Klocki tył MITSUBISHI Galant 2.0 Twin Turbo VR4 (E84A) 93-97
- Klocki tył MITSUBISHI Galant 2.5 (E88A) 93-96
- Klocki tył MITSUBISHI Galant 2.5 Twin Turbo VR4 (EC5A) 97-2003
- Klocki tył MITSUBISHI Lancer Evo 4 2.0 Turbo 96-97
- Klocki tył MITSUBISHI Lancer Evo 5 2.0 Turbo RS 97-99
- Klocki tył MITSUBISHI Legnum 2.5 98-2005
- Klocki tył MITSUBISHI Legnum 2.5 Twin Turbo VR4 96-2002
- Klocki tył (Typ 1) MITSUBISHI Magna 2.4 96-98
- Klocki tył MITSUBISHI Magna 3.0 2000-2002
- Klocki tył MITSUBISHI Magna 3.0 94-96
- Klocki tył (Typ 1) MITSUBISHI Magna 3.0 96-2000
- Klocki tył MITSUBISHI Sigma 3.0 92-96
- Klocki tył MITSUBISHI Space Wagon 2.0 (N83) 2000-2004
- Klocki tył MITSUBISHI Space Wagon 2.0 (N83) 2001-2004
- Klocki tył MITSUBISHI Space Wagon 2.4 2001-2004
- Klocki tył MITSUBISHI Space Wagon 2.4 98-2004
- Klocki tył MITSUBISHI Verada 3.5 96-2000
- Klocki tył MITSUBISHI (USA) 3000 GT 3.0 VR4 Twin Turbo 91-93
- Klocki tył MITSUBISHI (USA) Eclipse 2WD 3.8 GT 2006-2012
- Klocki tył MITSUBISHI (USA) Eclipse 4WD 2.0 Turbo (D33A)(284mm rear rotor) 94-95
- Klocki tył MITSUBISHI (USA) Eclipse Spyder 3.8 2007-2012
- Klocki tył MITSUBISHI (USA) Galant 2WD 3.8 Ralliart 2007-2012
Produkt przeznaczony do:
- Klocki tył MITSUBISHI 3000 GTO 3.0 94-2000
- Klocki tył MITSUBISHI 3000 GTO 3.0 4WS 90-92
- Klocki tył MITSUBISHI 3000 GTO 3.0 Twin Turbo 90-92
- Klocki tył MITSUBISHI Chariot 3.0 99-2002
- Klocki tył MITSUBISHI Galant 2.0 Twin Turbo VR4 (E84A) 93-97
- Klocki tył MITSUBISHI Galant 2.5 (E88A) 93-96
- Klocki tył MITSUBISHI Galant 2.5 Twin Turbo VR4 (EC5A) 97-2003
- Klocki tył MITSUBISHI Lancer Evo 4 2.0 Turbo 96-97
- Klocki tył MITSUBISHI Lancer Evo 5 2.0 Turbo RS 97-99
- Klocki tył MITSUBISHI Legnum 2.5 98-2005
- Klocki tył MITSUBISHI Legnum 2.5 Twin Turbo VR4 96-2002
- Klocki tył (Typ 1) MITSUBISHI Magna 2.4 96-98
- Klocki tył MITSUBISHI Magna 3.0 2000-2002
- Klocki tył MITSUBISHI Magna 3.0 94-96
- Klocki tył (Typ 1) MITSUBISHI Magna 3.0 96-2000
- Klocki tył MITSUBISHI Sigma 3.0 92-96
- Klocki tył MITSUBISHI Space Wagon 2.0 (N83) 2000-2004
- Klocki tył MITSUBISHI Space Wagon 2.0 (N83) 2001-2004
- Klocki tył MITSUBISHI Space Wagon 2.4 2001-2004
- Klocki tył MITSUBISHI Space Wagon 2.4 98-2004
- Klocki tył MITSUBISHI Verada 3.5 96-2000
- Klocki tył MITSUBISHI (USA) 3000 GT 3.0 VR4 Twin Turbo 91-93
- Klocki tył MITSUBISHI (USA) Eclipse 2WD 3.8 GT 2006-2012
- Klocki tył MITSUBISHI (USA) Eclipse 4WD 2.0 Turbo (D33A)(284mm rear rotor) 94-95
- Klocki tył MITSUBISHI (USA) Eclipse Spyder 3.8 2007-2012
- Klocki tył MITSUBISHI (USA) Galant 2WD 3.8 Ralliart 2007-2012
BMW 540iA Turing
Jeżdżę na zestawie z tarczami BD Grooved 6 KBD od wielu lat. Hamowanie niemal idealne, pylenie minimalne, brak deformacji tarcz. Imho, najlepszy stosunek jakość-cena w zestawach z górnej półki. Na pewno zakupię identyczny zestaw na najbliższą zmianę.
jaguar s type 3.0
Polecam tylko ten zestaw wraz z tarczami. Panowie kupuje się kompletny zestaw i dopiero wystawiamy opinię
Mondeo mk4 240KM
Tragedia, po 4 mocniejszych hamowaniach w mieście, przegrzewają się i nie hamują do czasu wystygnięcia.
Wywalam je po ok 4000 km. Nigdy więcej
Hyundai coupe 2.7
U mnie nie przetrwały pół roku normalnej eksploatacji, popękały w dziwny sposób.
Nigdy nie widziały toru i trackdeya.
Producent umywa ręce, układ hamulcowy sprawny a klocki się rozsypują.
Jeśli ma to być kompromis między ceną a sportową specyfiką to szczerze Nie Polecam.
Niestety nie zdążyłem ich zużyć bo się rozsypują, Pieniądze w ich przypadku wywalone w błoto.
Zwykłe Brembo przynajmniej normalnie szło zjeździć.
W moim przypadku te klocki to bubel.
Przynajmniej sklep i obsługa w nim jest konkretny,
Lexus IS300 SC
Jak dla mnie jedyne klocki póki co, które nie krzywią tarcz i są w rozsądnej cenie w tym samochodzie. Pylą, ale bez tragedii.
Godne uwagi.
Zbyt krótko użytkuję, żeby ocenić skalę zużycia oraz odporność na przegrzanie, klocki zamówiłem na tylną oś i w połączeniu z tarczami Stoptech wyraźnie poprawiły odczucia względem seryjnego układu hamulcowego. Pylenie widziałem już większe więc nie jest źle, nie hałasują. Wszystko jak należy :)