KLOCKI CARBONE LORRAINE RC6
Klocki RC6 zostały zaprojektowane dla wszelkiego rodzaju wyścigów w tym długodystansowych. Spiekana mieszanka klocków RC6 zapewnia wysoki i stały współczynnik tarcia na poziomie µ = 0,5, od pierwszego wciśnięcia hamulca aż temperatury 1000 st. Klocki odznaczają się doskonałą modulację siły hamowania i initial bite. Klocki działają również na zimno aż do temperatury 1100 st. C. Niewątpliwą zaletą klocków RC6 jest niskie zużycie, co pozwala na znacznie większe przebiegi. Klocki RC6 mogą powodować szybsze zużywanie tarcz hamulcowych.
Produkt przeznaczony do:
- Klocki tył (Typ 2) PORSCHE 911 (997) 2004-2012 3.6 Carrera 4 (345 km) 2008-2012
- Klocki tył (Typ 2) PORSCHE 911 (997) 2004-2012 3.6 Carrera 4 Targa (345 km) 2008-2012
- Klocki tył PORSCHE 911 (997) 2004-2012 3.6 GT3 (415 km) 2006-2010
- Klocki tył PORSCHE 911 (997) 2004-2012 3.6 Twin Turbo (480 km) 2006-2010
- Klocki tył PORSCHE 911 (997) 2004-2012 3.8 GT3 (435 km) 2009-2012
- Klocki tył PORSCHE 911 (997) 2004-2012 3.8 GT3 RS (450 km) 2009-2012
- Klocki tył PORSCHE 911 (997) 2004-2012 3.8 Twin Turbo (500 km) 2009-2013
- Klocki tył PORSCHE 911 (997) 2004-2012 3.8 Twin Turbo S (530 km) 2010-2013
- Klocki tył PORSCHE 911 (997) 2004-2012 4.0 GT3 (500 km) 2011-2013
- Klocki tył PORSCHE (USA) 911 (997) (Cast Iron Rotor only) 3.6 Carrera 2 2009-2012
- Klocki tył PORSCHE (USA) 911 (997) (Cast Iron Rotor only) 3.6 Carrera 4 2009-2012
- Klocki tył PORSCHE (USA) 911 (997) (Cast Iron Rotor only) 3.6 GT3 2007-2009
- Klocki tył PORSCHE (USA) 911 (997) (Cast Iron Rotor only) 3.6 Twin Turbo 2007-2009
- Klocki tył PORSCHE (USA) 911 (997) (Cast Iron Rotor only) 3.8 Carrera 4S 2009-2012
- Klocki tył PORSCHE (USA) 911 (997) (Cast Iron Rotor only) 3.8 GT3 2010-2012
- Klocki tył PORSCHE (USA) 911 (997) (Cast Iron Rotor only) 3.8 Twin Turbo 2009-2012
Produkt przeznaczony do:
- Klocki tył (Typ 2) PORSCHE 911 (997) 2004-2012 3.6 Carrera 4 (345 km) 2008-2012
- Klocki tył (Typ 2) PORSCHE 911 (997) 2004-2012 3.6 Carrera 4 Targa (345 km) 2008-2012
- Klocki tył PORSCHE 911 (997) 2004-2012 3.6 GT3 (415 km) 2006-2010
- Klocki tył PORSCHE 911 (997) 2004-2012 3.6 Twin Turbo (480 km) 2006-2010
- Klocki tył PORSCHE 911 (997) 2004-2012 3.8 GT3 (435 km) 2009-2012
- Klocki tył PORSCHE 911 (997) 2004-2012 3.8 GT3 RS (450 km) 2009-2012
- Klocki tył PORSCHE 911 (997) 2004-2012 3.8 Twin Turbo (500 km) 2009-2013
- Klocki tył PORSCHE 911 (997) 2004-2012 3.8 Twin Turbo S (530 km) 2010-2013
- Klocki tył PORSCHE 911 (997) 2004-2012 4.0 GT3 (500 km) 2011-2013
- Klocki tył PORSCHE (USA) 911 (997) (Cast Iron Rotor only) 3.6 Carrera 2 2009-2012
- Klocki tył PORSCHE (USA) 911 (997) (Cast Iron Rotor only) 3.6 Carrera 4 2009-2012
- Klocki tył PORSCHE (USA) 911 (997) (Cast Iron Rotor only) 3.6 GT3 2007-2009
- Klocki tył PORSCHE (USA) 911 (997) (Cast Iron Rotor only) 3.6 Twin Turbo 2007-2009
- Klocki tył PORSCHE (USA) 911 (997) (Cast Iron Rotor only) 3.8 Carrera 4S 2009-2012
- Klocki tył PORSCHE (USA) 911 (997) (Cast Iron Rotor only) 3.8 GT3 2010-2012
- Klocki tył PORSCHE (USA) 911 (997) (Cast Iron Rotor only) 3.8 Twin Turbo 2009-2012
M3 e92
Klocek twardy, bardzo głośny niedogrzany (na zimno cicho).
Brak tłumików drgań.
Dobry bite na zimno, dosyć brutalna skuteczność. Po mocnym zgrzaniu pedał ucieka szybciej niż przy ds3000, ale szybko wraca do normy.
Wrażenia - wydajność porównywana z ds3000 - subiektywnie jest lepiej, znacznie lepiej niż ds2500.
Ciekawe jak ze zużyciem
Wiecej wiadomości w przyszłym sezonie na Poznaniu.