KLOCKI CARBONE LORRAINE RC6
Klocki RC6 zostały zaprojektowane dla wszelkiego rodzaju wyścigów w tym długodystansowych. Spiekana mieszanka klocków RC6 zapewnia wysoki i stały współczynnik tarcia na poziomie µ = 0,5, od pierwszego wciśnięcia hamulca aż temperatury 1000 st. Klocki odznaczają się doskonałą modulację siły hamowania i initial bite. Klocki działają również na zimno aż do temperatury 1100 st. C. Niewątpliwą zaletą klocków RC6 jest niskie zużycie, co pozwala na znacznie większe przebiegi. Klocki RC6 mogą powodować szybsze zużywanie tarcz hamulcowych.
Produkt przeznaczony do:
- Klocki tył BMW 1 Series (E82) Coupe 135 3.0 Turbo 302 km 2011-2013
- Klocki tył BMW 1 Series (E82) Coupe 135 3.0 Twin Turbo 302 km 2007-2010
- Klocki tył BMW 1 Series (E82) Coupe 135 3.0 Twin Turbo 302 km 2010-2011
- Klocki tył BMW 1 Series (E88) Cabriolet 135 3.0 Turbo 302 km 2011-2014
- Klocki tył BMW 1 Series (E88) Cabriolet 135 3.0 TurboM Sport Perf Pkg 302 km 2011-2014
- Klocki tył BMW 1 Series (E88) Cabriolet 135 3.0 Twin Turbo 302 km 2008-2010
- Klocki tył BMW 1 Series (E88) Cabriolet 135 3.0 Twin Turbo 302 km 2010-2011
- Klocki tył BMW 1 Series (E88) Cabriolet 135 3.0 Twin TurboM Sport Perf Pkg 302 km 2008-2010
- Klocki tył BMW 1 Series (E88) Cabriolet 135 3.0 Twin TurboM Sport Perf Pkg 302 km 2010-2011
- Klocki tył BMW (USA) 135 3.0 Turbo 2011-2014
- Klocki tył BMW (USA) 135 3.0 Turbo M Sport Performance Package 2011-2014
- Klocki tył BMW (USA) 135 3.0 Twin Turbo 2008-2010
- Klocki tył BMW (USA) 135 3.0 Twin Turbo M Sport Performance Package 2008-2010
Produkt przeznaczony do:
- Klocki tył BMW 1 Series (E82) Coupe 135 3.0 Turbo 302 km 2011-2013
- Klocki tył BMW 1 Series (E82) Coupe 135 3.0 Twin Turbo 302 km 2007-2010
- Klocki tył BMW 1 Series (E82) Coupe 135 3.0 Twin Turbo 302 km 2010-2011
- Klocki tył BMW 1 Series (E88) Cabriolet 135 3.0 Turbo 302 km 2011-2014
- Klocki tył BMW 1 Series (E88) Cabriolet 135 3.0 TurboM Sport Perf Pkg 302 km 2011-2014
- Klocki tył BMW 1 Series (E88) Cabriolet 135 3.0 Twin Turbo 302 km 2008-2010
- Klocki tył BMW 1 Series (E88) Cabriolet 135 3.0 Twin Turbo 302 km 2010-2011
- Klocki tył BMW 1 Series (E88) Cabriolet 135 3.0 Twin TurboM Sport Perf Pkg 302 km 2008-2010
- Klocki tył BMW 1 Series (E88) Cabriolet 135 3.0 Twin TurboM Sport Perf Pkg 302 km 2010-2011
- Klocki tył BMW (USA) 135 3.0 Turbo 2011-2014
- Klocki tył BMW (USA) 135 3.0 Turbo M Sport Performance Package 2011-2014
- Klocki tył BMW (USA) 135 3.0 Twin Turbo 2008-2010
- Klocki tył BMW (USA) 135 3.0 Twin Turbo M Sport Performance Package 2008-2010
M3 e92
Klocek twardy, bardzo głośny niedogrzany (na zimno cicho).
Brak tłumików drgań.
Dobry bite na zimno, dosyć brutalna skuteczność. Po mocnym zgrzaniu pedał ucieka szybciej niż przy ds3000, ale szybko wraca do normy.
Wrażenia - wydajność porównywana z ds3000 - subiektywnie jest lepiej, znacznie lepiej niż ds2500.
Ciekawe jak ze zużyciem
Wiecej wiadomości w przyszłym sezonie na Poznaniu.