KLOCKI CARBONE LORRAINE RC6
Klocki RC6 zostały zaprojektowane dla wszelkiego rodzaju wyścigów w tym długodystansowych. Spiekana mieszanka klocków RC6 zapewnia wysoki i stały współczynnik tarcia na poziomie µ = 0,5, od pierwszego wciśnięcia hamulca aż temperatury 1000 st. Klocki odznaczają się doskonałą modulację siły hamowania i initial bite. Klocki działają również na zimno aż do temperatury 1100 st. C. Niewątpliwą zaletą klocków RC6 jest niskie zużycie, co pozwala na znacznie większe przebiegi. Klocki RC6 mogą powodować szybsze zużywanie tarcz hamulcowych.
Produkt przeznaczony do:
- Klocki przód (System Girling/TRW) PEUGEOT 205 1.9 CTi (ABS) 88-95
- Klocki przód (System Girling/TRW) PEUGEOT 205 1.9 CTi 87-88
- Klocki przód (System Girling/TRW) PEUGEOT 205 1.9 CTi 88-95
- Klocki przód (System Girling/TRW) PEUGEOT 205 1.9 GTi (ABS) 88-95
- Klocki przód (System Girling/TRW) PEUGEOT 205 1.9 GTi 86-88
- Klocki przód (System Girling/TRW) PEUGEOT 205 1.9 GTi 88-95
- Klocki przód RENAULT Alpine 2.5 Turbo (GTA) 85-90
- Klocki przód (System Girling/TRW) RENAULT Alpine 2.8 (GTA) 84-90
- Klocki przód RENAULT Clio (Mk1) 1990-1998 1.4 90-92
- Klocki przód RENAULT Clio (Mk1) 1990-1998 1.8 16v 72mm ABS ring 90-92
- Klocki przód RENAULT Clio (Mk1) 1990-1998 1.8 16v 75mm ABS ring 90-92
- Klocki przód (System Girling/TRW) RENAULT Clio (Mk1) 1990-1998 1.8 72mm ABS ring 90-92
- Klocki przód (System Girling/TRW) RENAULT Clio (Mk1) 1990-1998 1.8 75mm ABS ring 90-92
- Klocki przód RENAULT Clio (Mk1) 1990-1998 1.9 Diesel 90-92
- Klocki przód RENAULT Clio Van 1.9 Diesel 90-92
- Klocki przód (System Girling/TRW) RENAULT Espace (Mk1) 1984-1991 2.0 84-87
- Klocki przód (System Girling/TRW) RENAULT Espace (Mk1) 1984-1991 2.0 87-91
- Klocki przód (System Girling/TRW) RENAULT Espace (Mk1) 1984-1991 2.0 Quadra 88-91
- Klocki przód (System Girling/TRW) RENAULT Espace (Mk1) 1984-1991 2.1 Turbo Diesel 84-87
- Klocki przód (System Girling/TRW) RENAULT Espace (Mk1) 1984-1991 2.1 Turbo Diesel 87-91
- Klocki przód RENAULT Espace (Mk1) 1984-1991 2.2 84-91
- Klocki przód (System Girling/TRW) RENAULT Espace (Mk1) 1984-1991 2.2 Quadra 88-91
- Klocki przód RENAULT Twingo 1.2 (Auto) 96-98
Produkt przeznaczony do:
- Klocki przód (System Girling/TRW) PEUGEOT 205 1.9 CTi (ABS) 88-95
- Klocki przód (System Girling/TRW) PEUGEOT 205 1.9 CTi 87-88
- Klocki przód (System Girling/TRW) PEUGEOT 205 1.9 CTi 88-95
- Klocki przód (System Girling/TRW) PEUGEOT 205 1.9 GTi (ABS) 88-95
- Klocki przód (System Girling/TRW) PEUGEOT 205 1.9 GTi 86-88
- Klocki przód (System Girling/TRW) PEUGEOT 205 1.9 GTi 88-95
- Klocki przód RENAULT Alpine 2.5 Turbo (GTA) 85-90
- Klocki przód (System Girling/TRW) RENAULT Alpine 2.8 (GTA) 84-90
- Klocki przód RENAULT Clio (Mk1) 1990-1998 1.4 90-92
- Klocki przód RENAULT Clio (Mk1) 1990-1998 1.8 16v 72mm ABS ring 90-92
- Klocki przód RENAULT Clio (Mk1) 1990-1998 1.8 16v 75mm ABS ring 90-92
- Klocki przód (System Girling/TRW) RENAULT Clio (Mk1) 1990-1998 1.8 72mm ABS ring 90-92
- Klocki przód (System Girling/TRW) RENAULT Clio (Mk1) 1990-1998 1.8 75mm ABS ring 90-92
- Klocki przód RENAULT Clio (Mk1) 1990-1998 1.9 Diesel 90-92
- Klocki przód RENAULT Clio Van 1.9 Diesel 90-92
- Klocki przód (System Girling/TRW) RENAULT Espace (Mk1) 1984-1991 2.0 84-87
- Klocki przód (System Girling/TRW) RENAULT Espace (Mk1) 1984-1991 2.0 87-91
- Klocki przód (System Girling/TRW) RENAULT Espace (Mk1) 1984-1991 2.0 Quadra 88-91
- Klocki przód (System Girling/TRW) RENAULT Espace (Mk1) 1984-1991 2.1 Turbo Diesel 84-87
- Klocki przód (System Girling/TRW) RENAULT Espace (Mk1) 1984-1991 2.1 Turbo Diesel 87-91
- Klocki przód RENAULT Espace (Mk1) 1984-1991 2.2 84-91
- Klocki przód (System Girling/TRW) RENAULT Espace (Mk1) 1984-1991 2.2 Quadra 88-91
- Klocki przód RENAULT Twingo 1.2 (Auto) 96-98
M3 e92
Klocek twardy, bardzo głośny niedogrzany (na zimno cicho).
Brak tłumików drgań.
Dobry bite na zimno, dosyć brutalna skuteczność. Po mocnym zgrzaniu pedał ucieka szybciej niż przy ds3000, ale szybko wraca do normy.
Wrażenia - wydajność porównywana z ds3000 - subiektywnie jest lepiej, znacznie lepiej niż ds2500.
Ciekawe jak ze zużyciem
Wiecej wiadomości w przyszłym sezonie na Poznaniu.