KLOCKI CARBONE LORRAINE RC6
Klocki RC6 zostały zaprojektowane dla wszelkiego rodzaju wyścigów w tym długodystansowych. Spiekana mieszanka klocków RC6 zapewnia wysoki i stały współczynnik tarcia na poziomie µ = 0,5, od pierwszego wciśnięcia hamulca aż temperatury 1000 st. Klocki odznaczają się doskonałą modulację siły hamowania i initial bite. Klocki działają również na zimno aż do temperatury 1100 st. C. Niewątpliwą zaletą klocków RC6 jest niskie zużycie, co pozwala na znacznie większe przebiegi. Klocki RC6 mogą powodować szybsze zużywanie tarcz hamulcowych.
Produkt przeznaczony do:
- Klocki przód HONDA (USA) Passport 3.2 2002-2003
- Klocki przód ISUZU (USA) Axiom 3.5 2002-2004
- Klocki przód ISUZU (USA) Rodeo 2.2 2003-2004
- Klocki przód ISUZU (USA) Rodeo 3.2 2002-2004
- Klocki przód ISUZU (USA) Rodeo 3.5 2002-2004
- Klocki przód ISUZU (USA) Rodeo Sport 2.2 2003-2004
- Klocki przód ISUZU (USA) Rodeo Sport 3.2 2003-2004
- Klocki przód MAZDA (USA) MPV 2.6 2WD 92-93
- Klocki przód MITSUBISHI Grandis 2.0 Turbo Diesel 2005-2011
- Klocki przód MITSUBISHI Grandis 2.4 2004-2011
- Klocki przód MITSUBISHI Pajero (II) 1990-2000 3.5 Evo (V55) 97-99
- Klocki przód MITSUBISHI Pajero (III) 1999-2006 3.0 (V63) 2000-2006
- Klocki przód MITSUBISHI Pajero (III) 1999-2006 3.2 Turbo Diesel (V68) 99-2006
- Klocki przód MITSUBISHI Pajero (III) 1999-2006 3.2 Turbo Diesel (V78) 99-2006
- Klocki przód MITSUBISHI Pajero (III) 1999-2006 3.5 (V65) 99-2006
- Klocki przód MITSUBISHI Pajero (III) 1999-2006 3.5 (V75) 99-2006
- Klocki przód MITSUBISHI Pajero (IV) 2006-2019 3.2 Turbo Diesel (V88) 2006-2019
- Klocki przód MITSUBISHI Pajero (IV) 2006-2019 3.5 (V87) 2006-2019
- Klocki przód MITSUBISHI Pajero (IV) 2006-2019 3.8 (V87) 2006-2019
- Klocki przód MITSUBISHI Shogun 2.5 Turbo Diesel (V64) 2000-2006
- Klocki przód MITSUBISHI Shogun 3.2 Turbo Diesel (V68) 2000-2006
- Klocki przód MITSUBISHI Shogun 3.2 Turbo Diesel (V78) 2000-2006
- Klocki przód MITSUBISHI Shogun 3.2 Turbo Diesel (V88) SWB 2006-2019
- Klocki przód MITSUBISHI Shogun 3.5 (V65) 2000-2006
- Klocki przód MITSUBISHI Shogun 3.5 (V75) 2000-2006
- Klocki przód MITSUBISHI (USA) Endeavor 3.8 2003-2012
Produkt przeznaczony do:
- Klocki przód HONDA (USA) Passport 3.2 2002-2003
- Klocki przód ISUZU (USA) Axiom 3.5 2002-2004
- Klocki przód ISUZU (USA) Rodeo 2.2 2003-2004
- Klocki przód ISUZU (USA) Rodeo 3.2 2002-2004
- Klocki przód ISUZU (USA) Rodeo 3.5 2002-2004
- Klocki przód ISUZU (USA) Rodeo Sport 2.2 2003-2004
- Klocki przód ISUZU (USA) Rodeo Sport 3.2 2003-2004
- Klocki przód MAZDA (USA) MPV 2.6 2WD 92-93
- Klocki przód MITSUBISHI Grandis 2.0 Turbo Diesel 2005-2011
- Klocki przód MITSUBISHI Grandis 2.4 2004-2011
- Klocki przód MITSUBISHI Pajero (II) 1990-2000 3.5 Evo (V55) 97-99
- Klocki przód MITSUBISHI Pajero (III) 1999-2006 3.0 (V63) 2000-2006
- Klocki przód MITSUBISHI Pajero (III) 1999-2006 3.2 Turbo Diesel (V68) 99-2006
- Klocki przód MITSUBISHI Pajero (III) 1999-2006 3.2 Turbo Diesel (V78) 99-2006
- Klocki przód MITSUBISHI Pajero (III) 1999-2006 3.5 (V65) 99-2006
- Klocki przód MITSUBISHI Pajero (III) 1999-2006 3.5 (V75) 99-2006
- Klocki przód MITSUBISHI Pajero (IV) 2006-2019 3.2 Turbo Diesel (V88) 2006-2019
- Klocki przód MITSUBISHI Pajero (IV) 2006-2019 3.5 (V87) 2006-2019
- Klocki przód MITSUBISHI Pajero (IV) 2006-2019 3.8 (V87) 2006-2019
- Klocki przód MITSUBISHI Shogun 2.5 Turbo Diesel (V64) 2000-2006
- Klocki przód MITSUBISHI Shogun 3.2 Turbo Diesel (V68) 2000-2006
- Klocki przód MITSUBISHI Shogun 3.2 Turbo Diesel (V78) 2000-2006
- Klocki przód MITSUBISHI Shogun 3.2 Turbo Diesel (V88) SWB 2006-2019
- Klocki przód MITSUBISHI Shogun 3.5 (V65) 2000-2006
- Klocki przód MITSUBISHI Shogun 3.5 (V75) 2000-2006
- Klocki przód MITSUBISHI (USA) Endeavor 3.8 2003-2012
M3 e92
Klocek twardy, bardzo głośny niedogrzany (na zimno cicho).
Brak tłumików drgań.
Dobry bite na zimno, dosyć brutalna skuteczność. Po mocnym zgrzaniu pedał ucieka szybciej niż przy ds3000, ale szybko wraca do normy.
Wrażenia - wydajność porównywana z ds3000 - subiektywnie jest lepiej, znacznie lepiej niż ds2500.
Ciekawe jak ze zużyciem
Wiecej wiadomości w przyszłym sezonie na Poznaniu.