KLOCKI CARBONE LORRAINE RC6
Klocki RC6 zostały zaprojektowane dla wszelkiego rodzaju wyścigów w tym długodystansowych. Spiekana mieszanka klocków RC6 zapewnia wysoki i stały współczynnik tarcia na poziomie µ = 0,5, od pierwszego wciśnięcia hamulca aż temperatury 1000 st. Klocki odznaczają się doskonałą modulację siły hamowania i initial bite. Klocki działają również na zimno aż do temperatury 1100 st. C. Niewątpliwą zaletą klocków RC6 jest niskie zużycie, co pozwala na znacznie większe przebiegi. Klocki RC6 mogą powodować szybsze zużywanie tarcz hamulcowych.
Produkt przeznaczony do:
- Klocki przód ASTON MARTIN DB11 4.0 Twin Turbo (503 km) 2017-
- Klocki przód ASTON MARTIN DB11 5.2 Twin Turbo (608 km) 2016-
- Klocki przód NISSAN GT-R (R35) 3.8 Twin Turbo (485 km) 2008-2011
- Klocki przód NISSAN GT-R (R35) 3.8 Twin Turbo (523 km) 2011-2012
- Klocki przód NISSAN GT-R (R35) 3.8 Twin Turbo (542 km) 2012-
- Klocki przód NISSAN GT-R (R35) 3.8 Twin Turbo (570 km) 2016-
- Klocki przód NISSAN GT-R (R35) 3.8 Twin Turbo Nismo (600 km) 2015-
- Klocki przód NISSAN Juke-R (1st Gen) 2013-2019 3.8 Twin Turbo (545 km) 2013-2019
- Klocki przód NISSAN (USA) GT-R (R35) 3.8 Twin Turbo (M12 bolts) 2012-
- Klocki przód NISSAN (USA) GT-R (R35) 3.8 Twin Turbo 2008-2011
- Klocki przód NISSAN (USA) GT-R (R35) 3.8 Twin Turbo Nismo (M14 bolts) 2014-
Produkt przeznaczony do:
- Klocki przód ASTON MARTIN DB11 4.0 Twin Turbo (503 km) 2017-
- Klocki przód ASTON MARTIN DB11 5.2 Twin Turbo (608 km) 2016-
- Klocki przód NISSAN GT-R (R35) 3.8 Twin Turbo (485 km) 2008-2011
- Klocki przód NISSAN GT-R (R35) 3.8 Twin Turbo (523 km) 2011-2012
- Klocki przód NISSAN GT-R (R35) 3.8 Twin Turbo (542 km) 2012-
- Klocki przód NISSAN GT-R (R35) 3.8 Twin Turbo (570 km) 2016-
- Klocki przód NISSAN GT-R (R35) 3.8 Twin Turbo Nismo (600 km) 2015-
- Klocki przód NISSAN Juke-R (1st Gen) 2013-2019 3.8 Twin Turbo (545 km) 2013-2019
- Klocki przód NISSAN (USA) GT-R (R35) 3.8 Twin Turbo (M12 bolts) 2012-
- Klocki przód NISSAN (USA) GT-R (R35) 3.8 Twin Turbo 2008-2011
- Klocki przód NISSAN (USA) GT-R (R35) 3.8 Twin Turbo Nismo (M14 bolts) 2014-
M3 e92
Klocek twardy, bardzo głośny niedogrzany (na zimno cicho).
Brak tłumików drgań.
Dobry bite na zimno, dosyć brutalna skuteczność. Po mocnym zgrzaniu pedał ucieka szybciej niż przy ds3000, ale szybko wraca do normy.
Wrażenia - wydajność porównywana z ds3000 - subiektywnie jest lepiej, znacznie lepiej niż ds2500.
Ciekawe jak ze zużyciem
Wiecej wiadomości w przyszłym sezonie na Poznaniu.