KLOCKI CARBONE LORRAINE RC6
Klocki RC6 zostały zaprojektowane dla wszelkiego rodzaju wyścigów w tym długodystansowych. Spiekana mieszanka klocków RC6 zapewnia wysoki i stały współczynnik tarcia na poziomie µ = 0,5, od pierwszego wciśnięcia hamulca aż temperatury 1000 st. Klocki odznaczają się doskonałą modulację siły hamowania i initial bite. Klocki działają również na zimno aż do temperatury 1100 st. C. Niewątpliwą zaletą klocków RC6 jest niskie zużycie, co pozwala na znacznie większe przebiegi. Klocki RC6 mogą powodować szybsze zużywanie tarcz hamulcowych.
Produkt przeznaczony do:
- Klocki przód DAIHATSU Copen 0.7 Turbo 2003-2013
- Klocki przód DAIHATSU Copen 1.3 2006-2013
- Klocki przód (Dla tarcz 246mm) DAIHATSU Sirion 1.0 2005-2013
- Klocki przód (Dla tarcz 246mm) DAIHATSU Sirion 1.3 2005-2013
- Klocki przód (Dla tarcz 246mm) DAIHATSU Sirion 1.5 2008-2013
- Klocki przód DAIHATSU YRV 1.3 Turbo 2003-2006
- Klocki przód MITSUBISHI i 0.7 Turbo 2007-2013
- Klocki przód NISSAN Pixo 1.0 2009-2013
- Klocki przód SUBARU Justy G3X 1.5 2003-
- Klocki przód SUZUKI Ignis 1.3 2000-2004
- Klocki przód (Typ 1) SUZUKI Ignis 1.5 2003-2008
- Klocki przód SUZUKI Ignis Sport 1.5 2003-2005
- Klocki przód TOYOTA bB 1.3 2006-
- Klocki przód TOYOTA bB 1.5 2006-
Produkt przeznaczony do:
- Klocki przód DAIHATSU Copen 0.7 Turbo 2003-2013
- Klocki przód DAIHATSU Copen 1.3 2006-2013
- Klocki przód (Dla tarcz 246mm) DAIHATSU Sirion 1.0 2005-2013
- Klocki przód (Dla tarcz 246mm) DAIHATSU Sirion 1.3 2005-2013
- Klocki przód (Dla tarcz 246mm) DAIHATSU Sirion 1.5 2008-2013
- Klocki przód DAIHATSU YRV 1.3 Turbo 2003-2006
- Klocki przód MITSUBISHI i 0.7 Turbo 2007-2013
- Klocki przód NISSAN Pixo 1.0 2009-2013
- Klocki przód SUBARU Justy G3X 1.5 2003-
- Klocki przód SUZUKI Ignis 1.3 2000-2004
- Klocki przód (Typ 1) SUZUKI Ignis 1.5 2003-2008
- Klocki przód SUZUKI Ignis Sport 1.5 2003-2005
- Klocki przód TOYOTA bB 1.3 2006-
- Klocki przód TOYOTA bB 1.5 2006-
M3 e92
Klocek twardy, bardzo głośny niedogrzany (na zimno cicho).
Brak tłumików drgań.
Dobry bite na zimno, dosyć brutalna skuteczność. Po mocnym zgrzaniu pedał ucieka szybciej niż przy ds3000, ale szybko wraca do normy.
Wrażenia - wydajność porównywana z ds3000 - subiektywnie jest lepiej, znacznie lepiej niż ds2500.
Ciekawe jak ze zużyciem
Wiecej wiadomości w przyszłym sezonie na Poznaniu.