KLOCKI CARBONE LORRAINE RC6
Klocki RC6 zostały zaprojektowane dla wszelkiego rodzaju wyścigów w tym długodystansowych. Spiekana mieszanka klocków RC6 zapewnia wysoki i stały współczynnik tarcia na poziomie µ = 0,5, od pierwszego wciśnięcia hamulca aż temperatury 1000 st. Klocki odznaczają się doskonałą modulację siły hamowania i initial bite. Klocki działają również na zimno aż do temperatury 1100 st. C. Niewątpliwą zaletą klocków RC6 jest niskie zużycie, co pozwala na znacznie większe przebiegi. Klocki RC6 mogą powodować szybsze zużywanie tarcz hamulcowych.
Produkt przeznaczony do:
- Klocki przód LOTUS Evora 3.5 (280 km) 2009-2016
- Klocki przód LOTUS Evora 3.5 Supercharged (350 km) 2010-2015
- Klocki tył LOTUS Evora 3.5 Supercharged (400 km) 2015-
- Klocki tył LOTUS Evora 3.5 Supercharged (410 km) 2016-
- Klocki tył LOTUS Evora 3.5 Supercharged (430 km) 2017-
- Klocki przód LOTUS Exige 3.5 Supercharged (345 km) 2012-2015
- Klocki przód LOTUS Exige 3.5 Supercharged (350 km) 2015-2016
- Klocki przód LOTUS Exige 3.5 Supercharged (380 km) 2016-
- Klocki przód LOTUS Exige 3.5 Supercharged (410 km) 2018-
- Klocki przód LOTUS Exige 3.5 Supercharged (430 km) 2017-
- Klocki tył McLAREN 12C 3.8 Twin Turbo (625 km) 2012-2015
- Klocki tył McLAREN 540C 3.8 Twin Turbo (540 km) 2015-
- Klocki tył McLAREN 570GT 3.8 Twin Turbo (570 km) 2016-
- Klocki tył McLAREN 570S 3.8 Twin Turbo (570 km) 2015-
- Klocki tył McLAREN MP4-12C 3.8 Twin Turbo (600 km) 2011-2012
- Klocki przód MORGAN Aero 8 4.4 2000-2004
- Klocki przód MORGAN Aero 8 4.6 GTN 2004
- Klocki przód NOBLE M12 3.0 Twin Turbo (352 km) 2002-2009
- Klocki przód RENAULT Clio (Mk2) 1998-2007 3.0 (230 km) 2001-2003
- Klocki przód RENAULT Clio (Mk2) 1998-2007 3.0 (255 km) 2003-2005
- Klocki przód (Dla tarcz 312mm) SEAT Ibiza (6J) 2008-2015 1.4 Turbo (180 km) 2009-2015
- Klocki przód (System AP) SEAT Ibiza (6L) 2002-2008 1.8 Turbo Cupra (180 km) 2004-2008
- Klocki przód (System AP) SEAT Ibiza (6L) 2002-2008 1.9 Turbo Diesel Cupra (160 km) 2004-2008
Produkt przeznaczony do:
- Klocki przód LOTUS Evora 3.5 (280 km) 2009-2016
- Klocki przód LOTUS Evora 3.5 Supercharged (350 km) 2010-2015
- Klocki tył LOTUS Evora 3.5 Supercharged (400 km) 2015-
- Klocki tył LOTUS Evora 3.5 Supercharged (410 km) 2016-
- Klocki tył LOTUS Evora 3.5 Supercharged (430 km) 2017-
- Klocki przód LOTUS Exige 3.5 Supercharged (345 km) 2012-2015
- Klocki przód LOTUS Exige 3.5 Supercharged (350 km) 2015-2016
- Klocki przód LOTUS Exige 3.5 Supercharged (380 km) 2016-
- Klocki przód LOTUS Exige 3.5 Supercharged (410 km) 2018-
- Klocki przód LOTUS Exige 3.5 Supercharged (430 km) 2017-
- Klocki tył McLAREN 12C 3.8 Twin Turbo (625 km) 2012-2015
- Klocki tył McLAREN 540C 3.8 Twin Turbo (540 km) 2015-
- Klocki tył McLAREN 570GT 3.8 Twin Turbo (570 km) 2016-
- Klocki tył McLAREN 570S 3.8 Twin Turbo (570 km) 2015-
- Klocki tył McLAREN MP4-12C 3.8 Twin Turbo (600 km) 2011-2012
- Klocki przód MORGAN Aero 8 4.4 2000-2004
- Klocki przód MORGAN Aero 8 4.6 GTN 2004
- Klocki przód NOBLE M12 3.0 Twin Turbo (352 km) 2002-2009
- Klocki przód RENAULT Clio (Mk2) 1998-2007 3.0 (230 km) 2001-2003
- Klocki przód RENAULT Clio (Mk2) 1998-2007 3.0 (255 km) 2003-2005
- Klocki przód (Dla tarcz 312mm) SEAT Ibiza (6J) 2008-2015 1.4 Turbo (180 km) 2009-2015
- Klocki przód (System AP) SEAT Ibiza (6L) 2002-2008 1.8 Turbo Cupra (180 km) 2004-2008
- Klocki przód (System AP) SEAT Ibiza (6L) 2002-2008 1.9 Turbo Diesel Cupra (160 km) 2004-2008
M3 e92
Klocek twardy, bardzo głośny niedogrzany (na zimno cicho).
Brak tłumików drgań.
Dobry bite na zimno, dosyć brutalna skuteczność. Po mocnym zgrzaniu pedał ucieka szybciej niż przy ds3000, ale szybko wraca do normy.
Wrażenia - wydajność porównywana z ds3000 - subiektywnie jest lepiej, znacznie lepiej niż ds2500.
Ciekawe jak ze zużyciem
Wiecej wiadomości w przyszłym sezonie na Poznaniu.