KLOCKI CARBONE LORRAINE RC6
Klocki RC6 zostały zaprojektowane dla wszelkiego rodzaju wyścigów w tym długodystansowych. Spiekana mieszanka klocków RC6 zapewnia wysoki i stały współczynnik tarcia na poziomie µ = 0,5, od pierwszego wciśnięcia hamulca aż temperatury 1000 st. Klocki odznaczają się doskonałą modulację siły hamowania i initial bite. Klocki działają również na zimno aż do temperatury 1100 st. C. Niewątpliwą zaletą klocków RC6 jest niskie zużycie, co pozwala na znacznie większe przebiegi. Klocki RC6 mogą powodować szybsze zużywanie tarcz hamulcowych.
Produkt przeznaczony do:
- Klocki tył MITSUBISHI 3000 GTO 3.0 94-2000
- Klocki tył MITSUBISHI 3000 GTO 3.0 4WS 90-92
- Klocki tył MITSUBISHI 3000 GTO 3.0 Twin Turbo 90-92
- Klocki tył MITSUBISHI Chariot 3.0 99-2002
- Klocki tył MITSUBISHI Galant 2.0 Twin Turbo VR4 (E84A) 93-97
- Klocki tył MITSUBISHI Galant 2.5 (E88A) 93-96
- Klocki tył MITSUBISHI Galant 2.5 Twin Turbo VR4 (EC5A) 97-2003
- Klocki tył MITSUBISHI Lancer Evo 4 2.0 Turbo 96-97
- Klocki tył MITSUBISHI Lancer Evo 5 2.0 Turbo RS 97-99
- Klocki tył MITSUBISHI Legnum 2.5 98-2005
- Klocki tył MITSUBISHI Legnum 2.5 Twin Turbo VR4 96-2002
- Klocki tył (Typ 1) MITSUBISHI Magna 2.4 96-98
- Klocki tył MITSUBISHI Magna 3.0 2000-2002
- Klocki tył MITSUBISHI Magna 3.0 94-96
- Klocki tył (Typ 1) MITSUBISHI Magna 3.0 96-2000
- Klocki tył MITSUBISHI Sigma 3.0 92-96
- Klocki tył MITSUBISHI Space Wagon 2.0 (N83) 2000-2004
- Klocki tył MITSUBISHI Space Wagon 2.0 (N83) 2001-2004
- Klocki tył MITSUBISHI Space Wagon 2.4 2001-2004
- Klocki tył MITSUBISHI Space Wagon 2.4 98-2004
- Klocki tył MITSUBISHI Verada 3.5 96-2000
- Klocki tył MITSUBISHI (USA) 3000 GT 3.0 VR4 Twin Turbo 91-93
- Klocki tył MITSUBISHI (USA) Eclipse 2WD 3.8 GT 2006-2012
- Klocki tył MITSUBISHI (USA) Eclipse 4WD 2.0 Turbo (D33A)(284mm rear rotor) 94-95
- Klocki tył MITSUBISHI (USA) Eclipse Spyder 3.8 2007-2012
- Klocki tył MITSUBISHI (USA) Galant 2WD 3.8 Ralliart 2007-2012
Produkt przeznaczony do:
- Klocki tył MITSUBISHI 3000 GTO 3.0 94-2000
- Klocki tył MITSUBISHI 3000 GTO 3.0 4WS 90-92
- Klocki tył MITSUBISHI 3000 GTO 3.0 Twin Turbo 90-92
- Klocki tył MITSUBISHI Chariot 3.0 99-2002
- Klocki tył MITSUBISHI Galant 2.0 Twin Turbo VR4 (E84A) 93-97
- Klocki tył MITSUBISHI Galant 2.5 (E88A) 93-96
- Klocki tył MITSUBISHI Galant 2.5 Twin Turbo VR4 (EC5A) 97-2003
- Klocki tył MITSUBISHI Lancer Evo 4 2.0 Turbo 96-97
- Klocki tył MITSUBISHI Lancer Evo 5 2.0 Turbo RS 97-99
- Klocki tył MITSUBISHI Legnum 2.5 98-2005
- Klocki tył MITSUBISHI Legnum 2.5 Twin Turbo VR4 96-2002
- Klocki tył (Typ 1) MITSUBISHI Magna 2.4 96-98
- Klocki tył MITSUBISHI Magna 3.0 2000-2002
- Klocki tył MITSUBISHI Magna 3.0 94-96
- Klocki tył (Typ 1) MITSUBISHI Magna 3.0 96-2000
- Klocki tył MITSUBISHI Sigma 3.0 92-96
- Klocki tył MITSUBISHI Space Wagon 2.0 (N83) 2000-2004
- Klocki tył MITSUBISHI Space Wagon 2.0 (N83) 2001-2004
- Klocki tył MITSUBISHI Space Wagon 2.4 2001-2004
- Klocki tył MITSUBISHI Space Wagon 2.4 98-2004
- Klocki tył MITSUBISHI Verada 3.5 96-2000
- Klocki tył MITSUBISHI (USA) 3000 GT 3.0 VR4 Twin Turbo 91-93
- Klocki tył MITSUBISHI (USA) Eclipse 2WD 3.8 GT 2006-2012
- Klocki tył MITSUBISHI (USA) Eclipse 4WD 2.0 Turbo (D33A)(284mm rear rotor) 94-95
- Klocki tył MITSUBISHI (USA) Eclipse Spyder 3.8 2007-2012
- Klocki tył MITSUBISHI (USA) Galant 2WD 3.8 Ralliart 2007-2012
M3 e92
Klocek twardy, bardzo głośny niedogrzany (na zimno cicho).
Brak tłumików drgań.
Dobry bite na zimno, dosyć brutalna skuteczność. Po mocnym zgrzaniu pedał ucieka szybciej niż przy ds3000, ale szybko wraca do normy.
Wrażenia - wydajność porównywana z ds3000 - subiektywnie jest lepiej, znacznie lepiej niż ds2500.
Ciekawe jak ze zużyciem
Wiecej wiadomości w przyszłym sezonie na Poznaniu.