KLOCKI CARBONE LORRAINE RC6
Klocki RC6 zostały zaprojektowane dla wszelkiego rodzaju wyścigów w tym długodystansowych. Spiekana mieszanka klocków RC6 zapewnia wysoki i stały współczynnik tarcia na poziomie µ = 0,5, od pierwszego wciśnięcia hamulca aż temperatury 1000 st. Klocki odznaczają się doskonałą modulację siły hamowania i initial bite. Klocki działają również na zimno aż do temperatury 1100 st. C. Niewątpliwą zaletą klocków RC6 jest niskie zużycie, co pozwala na znacznie większe przebiegi. Klocki RC6 mogą powodować szybsze zużywanie tarcz hamulcowych.
Produkt przeznaczony do:
- Klocki tył MITSUBISHI Carisma 1.6 95-99
- Klocki tył MITSUBISHI Carisma 1.6 99-2000
- Klocki tył MITSUBISHI Carisma 1.8 95-99
- Klocki tył MITSUBISHI Carisma 1.9 Turbo Diesel 97-99
- Klocki tył MITSUBISHI Carisma 1.9 Turbo Diesel 99-2000
- Klocki tył MITSUBISHI Colt 1.6 (CA4A) 92-96
- Klocki tył MITSUBISHI Colt 1.8 GTi (CA5A) 92-96
- Klocki tył MITSUBISHI FTO 1.8 (GS) 94-2000
- Klocki tył MITSUBISHI FTO 2.0 (GP) 94-2000
- Klocki tył MITSUBISHI FTO 2.0 (GPR) 94-2000
- Klocki tył MITSUBISHI FTO 2.0 (GPX) 94-2000
- Klocki tył MITSUBISHI FTO 2.0 (GR) 94-2000
- Klocki tył MITSUBISHI FTO 2.0 (GX) 94-2000
- Klocki tył MITSUBISHI Lancer 2.0 Diesel 92-97
- Klocki tył MITSUBISHI Lancer Evo 1 2.0 Turbo 92-94
- Klocki tył MITSUBISHI Lancer Evo 2 2.0 Turbo 94-95
- Klocki tył MITSUBISHI Lancer Evo 3 2.0 Turbo 95-96
- Klocki tył MITSUBISHI Libero 1.5 94-2002
- Klocki tył MITSUBISHI Libero 1.6 96-2000
- Klocki tył MITSUBISHI Libero 1.8 92-2000
- Klocki tył MITSUBISHI Libero 2.0 Turbo Diesel 92-2002
Produkt przeznaczony do:
- Klocki tył MITSUBISHI Carisma 1.6 95-99
- Klocki tył MITSUBISHI Carisma 1.6 99-2000
- Klocki tył MITSUBISHI Carisma 1.8 95-99
- Klocki tył MITSUBISHI Carisma 1.9 Turbo Diesel 97-99
- Klocki tył MITSUBISHI Carisma 1.9 Turbo Diesel 99-2000
- Klocki tył MITSUBISHI Colt 1.6 (CA4A) 92-96
- Klocki tył MITSUBISHI Colt 1.8 GTi (CA5A) 92-96
- Klocki tył MITSUBISHI FTO 1.8 (GS) 94-2000
- Klocki tył MITSUBISHI FTO 2.0 (GP) 94-2000
- Klocki tył MITSUBISHI FTO 2.0 (GPR) 94-2000
- Klocki tył MITSUBISHI FTO 2.0 (GPX) 94-2000
- Klocki tył MITSUBISHI FTO 2.0 (GR) 94-2000
- Klocki tył MITSUBISHI FTO 2.0 (GX) 94-2000
- Klocki tył MITSUBISHI Lancer 2.0 Diesel 92-97
- Klocki tył MITSUBISHI Lancer Evo 1 2.0 Turbo 92-94
- Klocki tył MITSUBISHI Lancer Evo 2 2.0 Turbo 94-95
- Klocki tył MITSUBISHI Lancer Evo 3 2.0 Turbo 95-96
- Klocki tył MITSUBISHI Libero 1.5 94-2002
- Klocki tył MITSUBISHI Libero 1.6 96-2000
- Klocki tył MITSUBISHI Libero 1.8 92-2000
- Klocki tył MITSUBISHI Libero 2.0 Turbo Diesel 92-2002
M3 e92
Klocek twardy, bardzo głośny niedogrzany (na zimno cicho).
Brak tłumików drgań.
Dobry bite na zimno, dosyć brutalna skuteczność. Po mocnym zgrzaniu pedał ucieka szybciej niż przy ds3000, ale szybko wraca do normy.
Wrażenia - wydajność porównywana z ds3000 - subiektywnie jest lepiej, znacznie lepiej niż ds2500.
Ciekawe jak ze zużyciem
Wiecej wiadomości w przyszłym sezonie na Poznaniu.