KLOCKI CARBONE LORRAINE RC6
Klocki RC6 zostały zaprojektowane dla wszelkiego rodzaju wyścigów w tym długodystansowych. Spiekana mieszanka klocków RC6 zapewnia wysoki i stały współczynnik tarcia na poziomie µ = 0,5, od pierwszego wciśnięcia hamulca aż temperatury 1000 st. Klocki odznaczają się doskonałą modulację siły hamowania i initial bite. Klocki działają również na zimno aż do temperatury 1100 st. C. Niewątpliwą zaletą klocków RC6 jest niskie zużycie, co pozwala na znacznie większe przebiegi. Klocki RC6 mogą powodować szybsze zużywanie tarcz hamulcowych.
Produkt przeznaczony do:
- Klocki tył INFINITI (USA) G20 2.0 2002-2003
- Klocki tył INFINITI (USA) I30 3.0 2001-2004
- Klocki tył INFINITI (USA) I35 3.5 2002-2004
- Klocki tył MAZDA RX8 1.3 (Rotary) (Japan) 2003-2012
- Klocki tył MAZDA RX8 1.3 (Rotary) 2003-2012
- Klocki tył MAZDA (USA) RX8 1.3 Rotary (Sports Suspension) 2003-2012
- Klocki tył MAZDA (USA) RX8 1.3 Rotary (Standard Suspension) 2003-2012
- Klocki tył NISSAN (USA) Maxima 3.5 2002-2003
- Klocki tył SUBARU Justy G3X 1.5 2003-
- Klocki tył SUZUKI Ignis 1.5 2003-2008
- Klocki tył SUZUKI Ignis Sport 1.5 2003-2005
Produkt przeznaczony do:
- Klocki tył INFINITI (USA) G20 2.0 2002-2003
- Klocki tył INFINITI (USA) I30 3.0 2001-2004
- Klocki tył INFINITI (USA) I35 3.5 2002-2004
- Klocki tył MAZDA RX8 1.3 (Rotary) (Japan) 2003-2012
- Klocki tył MAZDA RX8 1.3 (Rotary) 2003-2012
- Klocki tył MAZDA (USA) RX8 1.3 Rotary (Sports Suspension) 2003-2012
- Klocki tył MAZDA (USA) RX8 1.3 Rotary (Standard Suspension) 2003-2012
- Klocki tył NISSAN (USA) Maxima 3.5 2002-2003
- Klocki tył SUBARU Justy G3X 1.5 2003-
- Klocki tył SUZUKI Ignis 1.5 2003-2008
- Klocki tył SUZUKI Ignis Sport 1.5 2003-2005
M3 e92
Klocek twardy, bardzo głośny niedogrzany (na zimno cicho).
Brak tłumików drgań.
Dobry bite na zimno, dosyć brutalna skuteczność. Po mocnym zgrzaniu pedał ucieka szybciej niż przy ds3000, ale szybko wraca do normy.
Wrażenia - wydajność porównywana z ds3000 - subiektywnie jest lepiej, znacznie lepiej niż ds2500.
Ciekawe jak ze zużyciem
Wiecej wiadomości w przyszłym sezonie na Poznaniu.