KLOCKI CARBONE LORRAINE RC6
Klocki RC6 zostały zaprojektowane dla wszelkiego rodzaju wyścigów w tym długodystansowych. Spiekana mieszanka klocków RC6 zapewnia wysoki i stały współczynnik tarcia na poziomie µ = 0,5, od pierwszego wciśnięcia hamulca aż temperatury 1000 st. Klocki odznaczają się doskonałą modulację siły hamowania i initial bite. Klocki działają również na zimno aż do temperatury 1100 st. C. Niewątpliwą zaletą klocków RC6 jest niskie zużycie, co pozwala na znacznie większe przebiegi. Klocki RC6 mogą powodować szybsze zużywanie tarcz hamulcowych.
Produkt przeznaczony do:
- Klocki tył ABARTH 124 Spider 1.4 Turbo (170 km) 2016-2019
- Klocki tył FIAT 124 Spider 1.4 Turbo (140 km) 2016-2019
- Klocki tył MAZDA MX5 (Mk3) NC 2005-2015 1.8 2005-2015
- Klocki tył MAZDA MX5 (Mk3) NC 2005-2015 2.0 2005-2015
- Klocki tył MAZDA MX5 (Mk4) ND 2015- 1.5 (130 km) 2015-
- Klocki tył MAZDA MX5 (Mk4) ND 2015- 2.0 (160 km) 2015-
- Klocki tył MAZDA MX5 (Mk4) ND 2015- 2.0 (181 km) 2018-
- Klocki tył MAZDA MX5 RF Targa (ND) 2017- 1.5 (130 km) 2017-
- Klocki tył MAZDA MX5 RF Targa (ND) 2017- 2.0 (160 km) 2017-
- Klocki tył MAZDA MX5 RF Targa (ND) 2017- 2.0 (181 km) 2018-
- Klocki tył MAZDA (USA) Miata MX5 2.0 (Brembo) 2015-
- Klocki tył MAZDA (USA) Miata MX5 2.0 2006-2015
- Klocki tył MAZDA (USA) Miata MX5 2.0 2015-
Produkt przeznaczony do:
- Klocki tył ABARTH 124 Spider 1.4 Turbo (170 km) 2016-2019
- Klocki tył FIAT 124 Spider 1.4 Turbo (140 km) 2016-2019
- Klocki tył MAZDA MX5 (Mk3) NC 2005-2015 1.8 2005-2015
- Klocki tył MAZDA MX5 (Mk3) NC 2005-2015 2.0 2005-2015
- Klocki tył MAZDA MX5 (Mk4) ND 2015- 1.5 (130 km) 2015-
- Klocki tył MAZDA MX5 (Mk4) ND 2015- 2.0 (160 km) 2015-
- Klocki tył MAZDA MX5 (Mk4) ND 2015- 2.0 (181 km) 2018-
- Klocki tył MAZDA MX5 RF Targa (ND) 2017- 1.5 (130 km) 2017-
- Klocki tył MAZDA MX5 RF Targa (ND) 2017- 2.0 (160 km) 2017-
- Klocki tył MAZDA MX5 RF Targa (ND) 2017- 2.0 (181 km) 2018-
- Klocki tył MAZDA (USA) Miata MX5 2.0 (Brembo) 2015-
- Klocki tył MAZDA (USA) Miata MX5 2.0 2006-2015
- Klocki tył MAZDA (USA) Miata MX5 2.0 2015-
M3 e92
Klocek twardy, bardzo głośny niedogrzany (na zimno cicho).
Brak tłumików drgań.
Dobry bite na zimno, dosyć brutalna skuteczność. Po mocnym zgrzaniu pedał ucieka szybciej niż przy ds3000, ale szybko wraca do normy.
Wrażenia - wydajność porównywana z ds3000 - subiektywnie jest lepiej, znacznie lepiej niż ds2500.
Ciekawe jak ze zużyciem
Wiecej wiadomości w przyszłym sezonie na Poznaniu.