KLOCKI CARBONE LORRAINE RC6
Klocki RC6 zostały zaprojektowane dla wszelkiego rodzaju wyścigów w tym długodystansowych. Spiekana mieszanka klocków RC6 zapewnia wysoki i stały współczynnik tarcia na poziomie µ = 0,5, od pierwszego wciśnięcia hamulca aż temperatury 1000 st. Klocki odznaczają się doskonałą modulację siły hamowania i initial bite. Klocki działają również na zimno aż do temperatury 1100 st. C. Niewątpliwą zaletą klocków RC6 jest niskie zużycie, co pozwala na znacznie większe przebiegi. Klocki RC6 mogą powodować szybsze zużywanie tarcz hamulcowych.
Produkt przeznaczony do:
- Klocki tył (Dla tarcz wentylowanych) SUBARU BRZ 2.0 (200 km) 2012-
- Klocki tył (Dla tarcz wentylowanych) SUBARU Forester (SJ_) 2013-2019 2.0 (150 km) 2013-2018
- Klocki tył SUBARU Forester (SJ_) 2013-2019 2.0 Turbo (240 km) 2014-2019
- Klocki tył (Dla tarcz wentylowanych) SUBARU Forester (SJ_) 2013-2019 2.0 Turbo Diesel (147 km) 2013-2018
- Klocki tył SUBARU Tribeca 3.0 2005-2008
- Klocki tył SUBARU Tribeca 3.6 2007-2014
- Klocki tył SUBARU (USA) BRZ 2.0 (vented rear rotors) 2012-
- Klocki tył SUBARU (USA) Forester (SJ) 2.0 Turbo 2014-2018
- Klocki tył SUBARU (USA) Legacy 2.5 GT 2010-2014
- Klocki tył SUBARU (USA) Legacy 2.5 Turbo 2010-2014
- Klocki tył SUBARU (USA) Legacy 3.6 2009-2014
- Klocki tył SUBARU (USA) Outback 3.6 2010-2014
- Klocki tył SUBARU (USA) Tribeca 3.0 2005-2008
- Klocki tył SUBARU (USA) Tribeca 3.6 2007-2014
- Klocki tył (Dla tarcz wentylowanych) TOYOTA GT86 2.0 (200 km) 2012-
- Klocki tył TOYOTA GR86 2.4 ZN8 Coupe 2021-
- Klocki tył TOYOTA (USA) 86 2.0 2016-
Produkt przeznaczony do:
- Klocki tył (Dla tarcz wentylowanych) SUBARU BRZ 2.0 (200 km) 2012-
- Klocki tył (Dla tarcz wentylowanych) SUBARU Forester (SJ_) 2013-2019 2.0 (150 km) 2013-2018
- Klocki tył SUBARU Forester (SJ_) 2013-2019 2.0 Turbo (240 km) 2014-2019
- Klocki tył (Dla tarcz wentylowanych) SUBARU Forester (SJ_) 2013-2019 2.0 Turbo Diesel (147 km) 2013-2018
- Klocki tył SUBARU Tribeca 3.0 2005-2008
- Klocki tył SUBARU Tribeca 3.6 2007-2014
- Klocki tył SUBARU (USA) BRZ 2.0 (vented rear rotors) 2012-
- Klocki tył SUBARU (USA) Forester (SJ) 2.0 Turbo 2014-2018
- Klocki tył SUBARU (USA) Legacy 2.5 GT 2010-2014
- Klocki tył SUBARU (USA) Legacy 2.5 Turbo 2010-2014
- Klocki tył SUBARU (USA) Legacy 3.6 2009-2014
- Klocki tył SUBARU (USA) Outback 3.6 2010-2014
- Klocki tył SUBARU (USA) Tribeca 3.0 2005-2008
- Klocki tył SUBARU (USA) Tribeca 3.6 2007-2014
- Klocki tył (Dla tarcz wentylowanych) TOYOTA GT86 2.0 (200 km) 2012-
- Klocki tył TOYOTA GR86 2.4 ZN8 Coupe 2021-
- Klocki tył TOYOTA (USA) 86 2.0 2016-
M3 e92
Klocek twardy, bardzo głośny niedogrzany (na zimno cicho).
Brak tłumików drgań.
Dobry bite na zimno, dosyć brutalna skuteczność. Po mocnym zgrzaniu pedał ucieka szybciej niż przy ds3000, ale szybko wraca do normy.
Wrażenia - wydajność porównywana z ds3000 - subiektywnie jest lepiej, znacznie lepiej niż ds2500.
Ciekawe jak ze zużyciem
Wiecej wiadomości w przyszłym sezonie na Poznaniu.