KLOCKI EBC GREEN STUFF
Najbardziej rozpoznawalny produkt w gamie Ebc otwierający grupę klocków performance, oparty na mieszance semi metalicznej która łączy zalety seryjnych klocków i większej wydajności. Ebc Green oferują współczynnik tarcia na poziomie 0,55 um już od najniższych temperatur aż do temperatury maksymalnej która wynosi 600 °C czyli większej o 50 %. Kierowcy wybierający zielone klocki Ebc mogą spodziewać się większej skuteczności hamulców o ok 15%, dlatego ten model klocków doskonale sprawdza się z samochodach miejskich i kompaktowych, przewyższając parametrami seryjne odpowiedniki, a jednocześnie utrzymując zużycie i pylenie na niskim poziomie, dzięki stosowaniu podkładek klocki są ciche, wraz z klockami dostarczany jest także smar miedziany niezbędny do montażu klocków oraz czujnik zużycia – jeżeli występuje wraz z klockiem, instrukcja i naklejki producenta. Wszystkie klocki EBC Green posiadają homologację drogową ECE R90.
Ebc Green polecany jest do lekkich samochodów kompaktowych, miejskich w których oczekujemy nieco większej skuteczności hamulców utrzymując jednocześnie komfort seryjnych części. Organiczna mieszanka cierna klocków jest bardzo przyjazna dla tarcz zachowując małe ich zużycie, możemy stosować zarówno z seryjnymi tarczami gładkimi jak i perforowanymi odpowiednikami serii performance.
Cechy:
- - niska emisja pyłu
- - małe zużycie klocków
- - przyjazny dla tarcz hamulcowych
- - bez utraty gwarancji: posiadają homologację ECE R90
- - maksymalna temperatura pracy większa o 50%
- - większa skuteczność o 15%
- - dobra modulacja siły hamowania
- - stały współczynnik tarcia w całym zakresie temperatury
- - zielona powłoka antykorozyjna
TYP SAMOCHODU |
miejskie |
kompaktowe |
klasa średnia |
suv i truck |
sportowe |
terenowe |
sportowe |
|
TYP TRASY | miasto | miasto, poza miastem | miasto, poza miastem | poza miastem, autostrady |
poza miastem, autostrady |
off road | tor | |
SPOKOJNY | - | - | ||||||
NORMALNY | - | |||||||
DYNAMICZNY | ||||||||
AGRESYWNY |
EBC Brakes
Firma Powstała w 1978r i już rok później wypuściła z sukcesem pierwszą serie części hamulcowych na rynek wtórny. Obecnie firma produkuje szeroki asortyment części hamulcowych: seryjnych, tuningowych oraz gamę produktów przeznaczonych do sportu. Hamulce Ebc zdobyły uznanie kierowców na całym świecie za wysoką jakość i ponadprzeciętne parametry hamowania. Firma także odnosiła sukcesy w sporcie dostarczając hamulce zawodnikom do samochodów, motocykli i rowerów. Firma Ebc Brakes przykłada szczególną wagę do jakości produktów, dlatego znaczna większość pozycji produkowana jest w Wielkiej Brytanii w własnych zakładach w Northampton i Bristol. Gdzie wytwarzane są: klocki, tarcze, przewody hamulcowe i zestawy powiększonych hamulców do niemal każdego samochodu i motocykla. Większość części hamulcowych firmy Ebc posiada homologację drogową i certyfikat TUV.
Produkt przeznaczony do:
- Klocki przód MITSUBISHI Delica 2.5 Turbo Diesel (P25) 86-99
- Klocki przód MITSUBISHI Delica 2.5 Turbo Diesel (P35) 86-99
- Klocki przód MITSUBISHI L 200 1986-1996 2.0 (K12) 86-96
- Klocki przód MITSUBISHI L 200 1986-1996 2.0 (K22) 86-96
- Klocki przód MITSUBISHI L 200 1986-1996 2.5 Diesel (K14) 86-96
- Klocki przód MITSUBISHI L 200 1986-1996 2.5 Turbo Diesel (K24T) 92-96
- Klocki przód (System Sumitomo) MITSUBISHI L 200 1986-1996 2.5 Turbo Diesel (K34T) 95-97
- Klocki przód MITSUBISHI L 300 1983-1994 1.6 (P02V) 86-94
- Klocki przód MITSUBISHI L 300 1983-1994 1.6 (P12V) 86-94
- Klocki przód MITSUBISHI L 300 1983-1994 2.5 Diesel (P05V) 86-94
- Klocki przód MITSUBISHI L 300 1983-1994 2.5 Diesel (P15V) 86-94
- Klocki przód MITSUBISHI L 300 1994-2002 2.0 (P03V) 94-2002
- Klocki przód MITSUBISHI L 300 1994-2002 2.0 (P13V) 94-2002
- Klocki przód MITSUBISHI Minibus 2.0 (PO3W) 87-90
- Klocki przód MITSUBISHI Minibus 2.0 4WD (P23W) 87-94
- Klocki przód MITSUBISHI Minibus 2.4 (P24W) 87-94
- Klocki przód MITSUBISHI Pajero (I) 1982-1991 2.0 (L41) 87-88
- Klocki przód MITSUBISHI Pajero (I) 1982-1991 2.5 Turbo Diesel (L144) 88-91
- Klocki przód MITSUBISHI Pajero (I) 1982-1991 2.5 Turbo Diesel (L149) 88-91
- Klocki przód MITSUBISHI Pajero (I) 1982-1991 2.5 Turbo Diesel (L44) 87-91
- Klocki przód MITSUBISHI Pajero (I) 1982-1991 2.5 Turbo Diesel (L49) 87-91
- Klocki przód MITSUBISHI Pajero (I) 1982-1991 2.6 (L42) 87-91
- Klocki przód MITSUBISHI Pajero (I) 1982-1991 2.6 (L47) 87-91
- Klocki przód MITSUBISHI Pajero (I) 1982-1991 3.0 (L141)SWB 88-91
- Klocki przód MITSUBISHI Pajero (I) 1982-1991 3.0 (L146)LWB 88-91
- Klocki przód MITSUBISHI Pajero (II) 1990-2000 2.5 Turbo Diesel (V24) 90-97
- Klocki przód MITSUBISHI Pajero (II) 1990-2000 2.5 Turbo Diesel (V34) 91-93
- Klocki przód MITSUBISHI Pajero (II) 1990-2000 2.5 Turbo Diesel (V44) 91-93
- Klocki przód MITSUBISHI Shogun 2.5 Turbo Diesel (L044) 87-90
- Klocki przód MITSUBISHI Shogun 2.5 Turbo Diesel (L049) 87-90
- Klocki przód MITSUBISHI Shogun 2.5 Turbo Diesel (L149) 89-92
- Klocki przód MITSUBISHI Shogun 2.6 (L042) 87-92
- Klocki przód MITSUBISHI Shogun 2.6 (L047) 87-92
- Klocki przód MITSUBISHI Shogun 3.0 (L146) 89-92
- Klocki przód MITSUBISHI Strada 2.5 Turbo Diesel (K34T) 91-98
Produkt przeznaczony do:
- Klocki przód MITSUBISHI Delica 2.5 Turbo Diesel (P25) 86-99
- Klocki przód MITSUBISHI Delica 2.5 Turbo Diesel (P35) 86-99
- Klocki przód MITSUBISHI L 200 1986-1996 2.0 (K12) 86-96
- Klocki przód MITSUBISHI L 200 1986-1996 2.0 (K22) 86-96
- Klocki przód MITSUBISHI L 200 1986-1996 2.5 Diesel (K14) 86-96
- Klocki przód MITSUBISHI L 200 1986-1996 2.5 Turbo Diesel (K24T) 92-96
- Klocki przód (System Sumitomo) MITSUBISHI L 200 1986-1996 2.5 Turbo Diesel (K34T) 95-97
- Klocki przód MITSUBISHI L 300 1983-1994 1.6 (P02V) 86-94
- Klocki przód MITSUBISHI L 300 1983-1994 1.6 (P12V) 86-94
- Klocki przód MITSUBISHI L 300 1983-1994 2.5 Diesel (P05V) 86-94
- Klocki przód MITSUBISHI L 300 1983-1994 2.5 Diesel (P15V) 86-94
- Klocki przód MITSUBISHI L 300 1994-2002 2.0 (P03V) 94-2002
- Klocki przód MITSUBISHI L 300 1994-2002 2.0 (P13V) 94-2002
- Klocki przód MITSUBISHI Minibus 2.0 (PO3W) 87-90
- Klocki przód MITSUBISHI Minibus 2.0 4WD (P23W) 87-94
- Klocki przód MITSUBISHI Minibus 2.4 (P24W) 87-94
- Klocki przód MITSUBISHI Pajero (I) 1982-1991 2.0 (L41) 87-88
- Klocki przód MITSUBISHI Pajero (I) 1982-1991 2.5 Turbo Diesel (L144) 88-91
- Klocki przód MITSUBISHI Pajero (I) 1982-1991 2.5 Turbo Diesel (L149) 88-91
- Klocki przód MITSUBISHI Pajero (I) 1982-1991 2.5 Turbo Diesel (L44) 87-91
- Klocki przód MITSUBISHI Pajero (I) 1982-1991 2.5 Turbo Diesel (L49) 87-91
- Klocki przód MITSUBISHI Pajero (I) 1982-1991 2.6 (L42) 87-91
- Klocki przód MITSUBISHI Pajero (I) 1982-1991 2.6 (L47) 87-91
- Klocki przód MITSUBISHI Pajero (I) 1982-1991 3.0 (L141)SWB 88-91
- Klocki przód MITSUBISHI Pajero (I) 1982-1991 3.0 (L146)LWB 88-91
- Klocki przód MITSUBISHI Pajero (II) 1990-2000 2.5 Turbo Diesel (V24) 90-97
- Klocki przód MITSUBISHI Pajero (II) 1990-2000 2.5 Turbo Diesel (V34) 91-93
- Klocki przód MITSUBISHI Pajero (II) 1990-2000 2.5 Turbo Diesel (V44) 91-93
- Klocki przód MITSUBISHI Shogun 2.5 Turbo Diesel (L044) 87-90
- Klocki przód MITSUBISHI Shogun 2.5 Turbo Diesel (L049) 87-90
- Klocki przód MITSUBISHI Shogun 2.5 Turbo Diesel (L149) 89-92
- Klocki przód MITSUBISHI Shogun 2.6 (L042) 87-92
- Klocki przód MITSUBISHI Shogun 2.6 (L047) 87-92
- Klocki przód MITSUBISHI Shogun 3.0 (L146) 89-92
- Klocki przód MITSUBISHI Strada 2.5 Turbo Diesel (K34T) 91-98
Ford Mondeo mk4
Sklep oraz klocki EBC Polecam !
Ford Fiesta mk7
Bardzo dobre klocki do takiego auta. Stosunek ceny do jakości bardzo dobry.
Mercedes
W tej cenie nie znam nic lepszego, ja się nie w ścigam, a w codziennym użytkowaniu ten sprzęt daje osiągi lepsze niż fabryczne. Różnica jest odczuwalna. Dodatkowo w zasadzie nie brudzą felg, a jeśli już to trzema miesiąc auta nie myć by zauważyć. Polecam tę serię do każdego auta, mam w smarcie mam w fordzie wszędzie robią robotę.
Chrysler PT Cruiser.
Tarcze tył : Zimmermann, klocki EBC Green Stuff
Tarcze przód : Zimmermann Sport, klocki Hawk Performance PC
Od dłuższego czasu używam takiego zestawu i jestem bardzo zadowolony.
Styl jazdy : ostry/agresywny
Perfekcja, POLECAM EBC