KLOCKI EBC RED STUFF
Czerwone klocki firmy Ebc zbudowane zostały na bazie semi ceramicznej okładziny ciernej z myślą o kierowcach ceniących sobie komfort oraz czystość felg. Główną zaletą ceramicznych klocków Ebc jest mniejsza emisja pyłu podczas hamowania, nawet o 90%, a powstałe drobinki pyłu w przeciwieństwie do klocków organicznych i semi metalicznych posiadają jasny kolor który bardzo łatwo usunąć z powierzchni felg. Kolejną zaletą czerwonych klocków Ebc jest mniejsze zużycie mieszanki ciernej co pozwala na większe przebiegi, niestety kosztem nieco większego zużycia tarcz hamulcowych. Czerwony produkt Ebc działa już od najniższych temperatur zapewniając stały współczynnik tarcia wraz z wzrostem temperatury aż do osiągnięcia maksymalnej 750 °Cczyli ok 50 % więcej od standardowych organicznych odpowiedników, a także większą skuteczność o ok 15%. Wszystkie pozycje Red Stuff posiadają homologację drogową ECE R90, a więc możemy ich używać bez obaw o utratę gwarancji, w dostarczonym opakowaniu klocków znajdują się dodatkowo podkładki zapobiegające piszczeniu, smar miedziowy, w zależności od modelu samochodu czujnik zużycia, instrukcję oraz naklejki producenta.
Klocki Ebc red przeznaczone są dla kierowców ceniących sobie przede wszystkim komfort, większe przebiegi oraz utrzymanie wyglądu felg w nienagannym stanie. Doskonale sprawdzają się w lekkich samochodach miejskich, samochodach średniej klasy których kierowcy preferują spokojny styl jazdy. Do cięższych samochodów, kiedy oczekujemy większej wydajności hamulców oraz dla kierowców preferujących dynamiczny styl jazdy mimo lepszych parametrów niż w seryjnych klockach polecamy mieszanki semi metaliczne, z tego względu że okładzina semi ceramiczna wytwarza większą temperaturę podczas hamowania co zwiększa ryzyko przegrzania tarcz.
Cechy:
- - mniejsze pylenie o 90%
- - mniejsze zużycie klocków
- - bez utraty gwarancji: posiadają homologację ECE R90
- - maksymalna temperatura pracy większa o 50%
- - większa skuteczność o 15%
- - dobra modulacja siły hamowania
- - stały współczynnik tarcia w całym zakresie temperatury
- - czerwona powłoka antykorozyjna
- - większe zużycie tarcz hamulcowych
TYP SAMOCHODU |
miejskie |
kompaktowe |
klasa średnia |
suv i truck |
sportowe |
terenowe |
sportowe |
|
TYP TRASY | miasto | miasto, poza miastem | miasto, poza miastem | poza miastem, autostrady |
poza miastem, autostrady |
off road | tor | |
SPOKOJNY | - | - | ||||||
NORMALNY | - | |||||||
DYNAMICZNY | ||||||||
AGRESYWNY |
EBC Brakes
Firma Powstała w 1978r i już rok później wypuściła z sukcesem pierwszą serie części hamulcowych na rynek wtórny. Obecnie firma produkuje szeroki asortyment części hamulcowych: seryjnych, tuningowych oraz gamę produktów przeznaczonych do sportu. Hamulce Ebc zdobyły uznanie kierowców na całym świecie za wysoką jakość i ponadprzeciętne parametry hamowania. Firma także odnosiła sukcesy w sporcie dostarczając hamulce zawodnikom do samochodów, motocykli i rowerów. Firma Ebc Brakes przykłada szczególną wagę do jakości produktów, dlatego znaczna większość pozycji produkowana jest w Wielkiej Brytanii w własnych zakładach w Northampton i Bristol. Gdzie wytwarzane są: klocki, tarcze, przewody hamulcowe i zestawy powiększonych hamulców do niemal każdego samochodu i motocykla. Większość części hamulcowych firmy Ebc posiada homologację drogową i certyfikat TUV.
Produkt przeznaczony do:
- Klocki przód FORD Territory 4.0 Turbo 2008-
- Klocki przód FORD Territory 4.0 Turbo 2008-2016
- Klocki przód LEXUS IS-F 5.0 (417 km) 2007-
- Klocki przód LEXUS (USA) IS-F 5.0 2008-
- Klocki przód MASERATI GranCabrio 4.7 2010-
- Klocki przód MASERATI GranTurismo 4.7 2008-
- Klocki przód (Dla tarcz 360mm) MASERATI Quattroporte (M139) 2004-2012 4.2 (400 km) 2007-2012
- Klocki przód MASERATI Quattroporte (M139) 2004-2012 4.7 (430 km) 2008-2012
- Klocki przód MERCEDES CLK (C209) 2002-2010 CLK DTM AMG (5.4 Supercharged) (582 km) 2004-2006
- Klocki przód MERCEDES CLK (C209) 2002-2010 CLK55 AMG 2004-2006
- Klocki przód MERCEDES CLK (C209) 2002-2010 CLK63 AMG 2006-2010
- Klocki przód MERCEDES SLK (R171) 2004-2011 SLK55 AMG (5.4) 6 Pot Calipers (360 km) 2004-2011
- Klocki przód MERCEDES SLK (R171) 2004-2011 SLK55 AMG Black (5.4) (400 km) 2006-2008
- Klocki przód MERCEDES (USA) CLK55 AMG (C209) 5.5 2005-2006
- Klocki przód MERCEDES (USA) CLK63 AMG (C209) 6.2 2006-2009
- Klocki przód MERCEDES (USA) SLK AMG (R171) 5.5 (6 Piston Calipers) 2005-2011
- Klocki przód SUBARU Impreza (GT, GK) 2017- 2.5 Turbo WRX STI (300 km) 2017-
- Klocki przód SUBARU WRX STi 2.5 Turbo (300 km) 2017-
- Klocki przód SUBARU (USA) WRX STi 2.5 Turbo 2018-
Produkt przeznaczony do:
- Klocki przód FORD Territory 4.0 Turbo 2008-
- Klocki przód FORD Territory 4.0 Turbo 2008-2016
- Klocki przód LEXUS IS-F 5.0 (417 km) 2007-
- Klocki przód LEXUS (USA) IS-F 5.0 2008-
- Klocki przód MASERATI GranCabrio 4.7 2010-
- Klocki przód MASERATI GranTurismo 4.7 2008-
- Klocki przód (Dla tarcz 360mm) MASERATI Quattroporte (M139) 2004-2012 4.2 (400 km) 2007-2012
- Klocki przód MASERATI Quattroporte (M139) 2004-2012 4.7 (430 km) 2008-2012
- Klocki przód MERCEDES CLK (C209) 2002-2010 CLK DTM AMG (5.4 Supercharged) (582 km) 2004-2006
- Klocki przód MERCEDES CLK (C209) 2002-2010 CLK55 AMG 2004-2006
- Klocki przód MERCEDES CLK (C209) 2002-2010 CLK63 AMG 2006-2010
- Klocki przód MERCEDES SLK (R171) 2004-2011 SLK55 AMG (5.4) 6 Pot Calipers (360 km) 2004-2011
- Klocki przód MERCEDES SLK (R171) 2004-2011 SLK55 AMG Black (5.4) (400 km) 2006-2008
- Klocki przód MERCEDES (USA) CLK55 AMG (C209) 5.5 2005-2006
- Klocki przód MERCEDES (USA) CLK63 AMG (C209) 6.2 2006-2009
- Klocki przód MERCEDES (USA) SLK AMG (R171) 5.5 (6 Piston Calipers) 2005-2011
- Klocki przód SUBARU Impreza (GT, GK) 2017- 2.5 Turbo WRX STI (300 km) 2017-
- Klocki przód SUBARU WRX STi 2.5 Turbo (300 km) 2017-
- Klocki przód SUBARU (USA) WRX STi 2.5 Turbo 2018-
Skoda Octavia I
Od dnia zakupu mineło 1,5 miesiąca. Klocki znacznie poprawiły parametry hamowania w stosunku do seryjnych, lub tańszych zamienników. Polecam.
Volvo s80
Klocki ebc red stuff, tarcze ate, dopiero zamontowane jeszcze nie dotarte,
w porównaniu do starych, hamulce 3× lepsze, wystarczy musnięcie pedału aby
zaczeło hamować. Wczesniej trzeba bylo mocniej deptać. Co do pylenia, trwałości, narazie
nie mogę się wypowiedzieć.