KLOCKI EBC RED STUFF
Czerwone klocki firmy Ebc zbudowane zostały na bazie semi ceramicznej okładziny ciernej z myślą o kierowcach ceniących sobie komfort oraz czystość felg. Główną zaletą ceramicznych klocków Ebc jest mniejsza emisja pyłu podczas hamowania, nawet o 90%, a powstałe drobinki pyłu w przeciwieństwie do klocków organicznych i semi metalicznych posiadają jasny kolor który bardzo łatwo usunąć z powierzchni felg. Kolejną zaletą czerwonych klocków Ebc jest mniejsze zużycie mieszanki ciernej co pozwala na większe przebiegi, niestety kosztem nieco większego zużycia tarcz hamulcowych. Czerwony produkt Ebc działa już od najniższych temperatur zapewniając stały współczynnik tarcia wraz z wzrostem temperatury aż do osiągnięcia maksymalnej 750 °Cczyli ok 50 % więcej od standardowych organicznych odpowiedników, a także większą skuteczność o ok 15%. Wszystkie pozycje Red Stuff posiadają homologację drogową ECE R90, a więc możemy ich używać bez obaw o utratę gwarancji, w dostarczonym opakowaniu klocków znajdują się dodatkowo podkładki zapobiegające piszczeniu, smar miedziowy, w zależności od modelu samochodu czujnik zużycia, instrukcję oraz naklejki producenta.
Klocki Ebc red przeznaczone są dla kierowców ceniących sobie przede wszystkim komfort, większe przebiegi oraz utrzymanie wyglądu felg w nienagannym stanie. Doskonale sprawdzają się w lekkich samochodach miejskich, samochodach średniej klasy których kierowcy preferują spokojny styl jazdy. Do cięższych samochodów, kiedy oczekujemy większej wydajności hamulców oraz dla kierowców preferujących dynamiczny styl jazdy mimo lepszych parametrów niż w seryjnych klockach polecamy mieszanki semi metaliczne, z tego względu że okładzina semi ceramiczna wytwarza większą temperaturę podczas hamowania co zwiększa ryzyko przegrzania tarcz.
Cechy:
- - mniejsze pylenie o 90%
- - mniejsze zużycie klocków
- - bez utraty gwarancji: posiadają homologację ECE R90
- - maksymalna temperatura pracy większa o 50%
- - większa skuteczność o 15%
- - dobra modulacja siły hamowania
- - stały współczynnik tarcia w całym zakresie temperatury
- - czerwona powłoka antykorozyjna
- - większe zużycie tarcz hamulcowych
TYP SAMOCHODU |
miejskie |
kompaktowe |
klasa średnia |
suv i truck |
sportowe |
terenowe |
sportowe |
|
TYP TRASY | miasto | miasto, poza miastem | miasto, poza miastem | poza miastem, autostrady |
poza miastem, autostrady |
off road | tor | |
SPOKOJNY | - | - | ||||||
NORMALNY | - | |||||||
DYNAMICZNY | ||||||||
AGRESYWNY |
EBC Brakes
Firma Powstała w 1978r i już rok później wypuściła z sukcesem pierwszą serie części hamulcowych na rynek wtórny. Obecnie firma produkuje szeroki asortyment części hamulcowych: seryjnych, tuningowych oraz gamę produktów przeznaczonych do sportu. Hamulce Ebc zdobyły uznanie kierowców na całym świecie za wysoką jakość i ponadprzeciętne parametry hamowania. Firma także odnosiła sukcesy w sporcie dostarczając hamulce zawodnikom do samochodów, motocykli i rowerów. Firma Ebc Brakes przykłada szczególną wagę do jakości produktów, dlatego znaczna większość pozycji produkowana jest w Wielkiej Brytanii w własnych zakładach w Northampton i Bristol. Gdzie wytwarzane są: klocki, tarcze, przewody hamulcowe i zestawy powiększonych hamulców do niemal każdego samochodu i motocykla. Większość części hamulcowych firmy Ebc posiada homologację drogową i certyfikat TUV.
Produkt przeznaczony do:
- Klocki przód FERRARI 348 3.4 (300 km) 89-95
- Klocki tył FERRARI 348 3.4 (300 km) 89-95
- Klocki przód FERRARI 348 3.4 (320 km) 93-95
- Klocki tył FERRARI 348 3.4 (320 km) 93-95
- Klocki tył FERRARI 456 5.5 (442 km) 92-2003
- Klocki tył FERRARI 550 5.5 (485 km) 97-2002
- Klocki tył FERRARI 512M 4.9 (446 km) 94-96
- Klocki tył FERRARI 512TR 4.9 (434 km) 92-95
- Klocki tył FERRARI 575M 5.7 (515 km) 2002-2005
- Klocki tył FERRARI 575M 5.7 (540 km) 2005-2008
- Klocki przód FERRARI F355 3.5 (375 km) 94-99
- Klocki tył FERRARI F355 3.5 (375 km) 94-99
- Klocki tył FERRARI F355 3.5 Challenge 94-99
- Klocki tył LAMBORGHINI Diablo 5.7 SV (510 km) 95-98
- Klocki tył LAMBORGHINI Diablo 5.7 VT (492 km) 93-98
- Klocki tył MASERATI 3200 GT 3.2 99-2007
- Klocki tył MASERATI 4200 Coupe 4.2 2002-2007
- Klocki tył MASERATI Coupe 3.2 98-2007
- Klocki tył MASERATI Gransport 4.2 2004-2007
- Klocki tył MASERATI Spyder 4.2 2002-2007
- Klocki tył PORSCHE 928 4.7 (310 km) 85-86
- Klocki tył PORSCHE 928 5.0 (320 km) 86-91
- Klocki tył PORSCHE 928 5.0 (330 km) 89-91
- Klocki tył PORSCHE 928 5.4 (350 km) 92-96
- Klocki przód PORSCHE 944 2.5 Turbo (217 km) 85-86
- Klocki tył PORSCHE 944 2.5 Turbo (217 km) 85-86
- Klocki przód PORSCHE 944 2.5 Turbo (217 km) 86-88
- Klocki tył PORSCHE 944 2.5 Turbo (217 km) 86-88
- Klocki tył PORSCHE 944 2.5 Turbo (250 km) 88-91
- Klocki przód PORSCHE 944 3.0 (208 km) 89-92
- Klocki tył PORSCHE 944 3.0 (208 km) 89-92
- Klocki przód PORSCHE 968 3.0 (240 km) 91-95
- Klocki tył PORSCHE 968 3.0 (240 km) 91-95
- Klocki przód PORSCHE 968 3.0 Sport (240 km) 93-95
- Klocki tył PORSCHE 968 3.0 Sport (240 km) 93-95
- Klocki tył PORSCHE 968 3.0 Sport (M030) (240 km) 93-95
- Klocki tył PORSCHE 968 3.0 Turbo (305 km) 92-94
- Klocki tył PORSCHE 911 (964) 1988-1994 3.3 Turbo 90-93
- Klocki tył PORSCHE 911 (964) 1988-1994 3.3 Turbo S 90-93
- Klocki przód PORSCHE 911 (964) 1988-1994 3.6 Carrera 4 88-94
- Klocki tył PORSCHE 911 (964) 1988-1994 3.6 Carrera 4 88-94
- Klocki przód PORSCHE 911 (964) 1988-1994 3.6 Carrera 4 Targa (250 km) 88-94
- Klocki tył PORSCHE 911 (964) 1988-1994 3.6 Carrera 4 Targa (250 km) 88-94
- Klocki przód PORSCHE 911 (964) 1988-1994 3.6 Carrera 89-92
- Klocki przód PORSCHE 911 (964) 1988-1994 3.6 Carrera 92-94
- Klocki tył PORSCHE 911 (964) 1988-1994 3.6 Carrera 92-94
- Klocki tył PORSCHE 911 (964) 1988-1994 3.6 Carrera RS 91-93
- Klocki przód PORSCHE 911 (964) 1988-1994 3.6 Carrera Targa (250 km) 89-92
- Klocki przód PORSCHE 911 (964) 1988-1994 3.6 Carrera Targa (250 km) 92-94
- Klocki tył PORSCHE 911 (964) 1988-1994 3.6 Carrera Targa (250 km) 92-94
- Klocki tył PORSCHE 911 (964) 1988-1994 3.6 Turbo 92-93
- Klocki tył PORSCHE 911 (993) 1993-1997 3.6 Carrera 4 94-97
- Klocki tył PORSCHE 911 (993) 1993-1997 3.6 Carrera 93-97
- Klocki tył PORSCHE 911 (993) 1993-1997 3.6 Carrera Targa (286 km) 95-97
- Klocki tył PORSCHE 911 (993) 1993-1997 3.8 Carrera 4 95-97
- Klocki tył PORSCHE 911 (993) 1993-1997 3.8 Carrera 95-97
- Klocki przód PORSCHE 911 1963-1990 3.3 Turbo 77-89
- Klocki tył PORSCHE 911 1963-1990 3.3 Turbo 77-89
- Klocki przód PORSCHE (USA) 911 3.3 Turbo 77-90
- Klocki tył PORSCHE (USA) 928 5.0 86-91
- Klocki tył PORSCHE (USA) 928 5.4 92-95
- Klocki przód PORSCHE (USA) 944 2.5 Turbo 1986
- Klocki tył PORSCHE (USA) 944 2.5 Turbo 1986
- Klocki przód PORSCHE (USA) 944 2.5 Turbo 87-88
- Klocki tył PORSCHE (USA) 944 2.5 Turbo 87-88
- Klocki tył PORSCHE (USA) 944 2.5 Turbo 88-91
- Klocki przód PORSCHE (USA) 944 3.0 90-92
- Klocki tył PORSCHE (USA) 944 3.0 90-92
- Klocki tył PORSCHE (USA) 944 3.0 (Koni Sport Suspension) 90-92
- Klocki przód PORSCHE (USA) 968 3.0 92-95
- Klocki tył PORSCHE (USA) 968 3.0 92-95
- Klocki tył PORSCHE (USA) 968 3.0 Sport 92-95
- Klocki tył PORSCHE (USA) 911 (964) 3.3 Turbo 92-93
- Klocki przód PORSCHE (USA) 911 (964) 3.6 Carrera 2 89-93
- Klocki tył PORSCHE (USA) 911 (964) 3.6 Carrera 2 89-93
- Klocki przód PORSCHE (USA) 911 (964) 3.6 Carrera 4 89-93
- Klocki tył PORSCHE (USA) 911 (964) 3.6 Carrera 4 89-93
- Klocki tył PORSCHE (USA) 911 (964) 3.6 Carrera RS 91-93
- Klocki tył PORSCHE (USA) 911 (964) 3.6 Turbo 93-95
- Klocki tył PORSCHE (USA) 911 (993) 3.6 Carrera 2 93-97
- Klocki tył PORSCHE (USA) 911 (993) 3.6 Carrera 4 93-98
- Klocki tył PORSCHE (USA) 911 (993) 3.8 Carrera 2 95-98
- Klocki tył PORSCHE (USA) 911 (993) 3.8 Carrera 4 95-98
Produkt przeznaczony do:
- Klocki przód FERRARI 348 3.4 (300 km) 89-95
- Klocki tył FERRARI 348 3.4 (300 km) 89-95
- Klocki przód FERRARI 348 3.4 (320 km) 93-95
- Klocki tył FERRARI 348 3.4 (320 km) 93-95
- Klocki tył FERRARI 456 5.5 (442 km) 92-2003
- Klocki tył FERRARI 550 5.5 (485 km) 97-2002
- Klocki tył FERRARI 512M 4.9 (446 km) 94-96
- Klocki tył FERRARI 512TR 4.9 (434 km) 92-95
- Klocki tył FERRARI 575M 5.7 (515 km) 2002-2005
- Klocki tył FERRARI 575M 5.7 (540 km) 2005-2008
- Klocki przód FERRARI F355 3.5 (375 km) 94-99
- Klocki tył FERRARI F355 3.5 (375 km) 94-99
- Klocki tył FERRARI F355 3.5 Challenge 94-99
- Klocki tył LAMBORGHINI Diablo 5.7 SV (510 km) 95-98
- Klocki tył LAMBORGHINI Diablo 5.7 VT (492 km) 93-98
- Klocki tył MASERATI 3200 GT 3.2 99-2007
- Klocki tył MASERATI 4200 Coupe 4.2 2002-2007
- Klocki tył MASERATI Coupe 3.2 98-2007
- Klocki tył MASERATI Gransport 4.2 2004-2007
- Klocki tył MASERATI Spyder 4.2 2002-2007
- Klocki tył PORSCHE 928 4.7 (310 km) 85-86
- Klocki tył PORSCHE 928 5.0 (320 km) 86-91
- Klocki tył PORSCHE 928 5.0 (330 km) 89-91
- Klocki tył PORSCHE 928 5.4 (350 km) 92-96
- Klocki przód PORSCHE 944 2.5 Turbo (217 km) 85-86
- Klocki tył PORSCHE 944 2.5 Turbo (217 km) 85-86
- Klocki przód PORSCHE 944 2.5 Turbo (217 km) 86-88
- Klocki tył PORSCHE 944 2.5 Turbo (217 km) 86-88
- Klocki tył PORSCHE 944 2.5 Turbo (250 km) 88-91
- Klocki przód PORSCHE 944 3.0 (208 km) 89-92
- Klocki tył PORSCHE 944 3.0 (208 km) 89-92
- Klocki przód PORSCHE 968 3.0 (240 km) 91-95
- Klocki tył PORSCHE 968 3.0 (240 km) 91-95
- Klocki przód PORSCHE 968 3.0 Sport (240 km) 93-95
- Klocki tył PORSCHE 968 3.0 Sport (240 km) 93-95
- Klocki tył PORSCHE 968 3.0 Sport (M030) (240 km) 93-95
- Klocki tył PORSCHE 968 3.0 Turbo (305 km) 92-94
- Klocki tył PORSCHE 911 (964) 1988-1994 3.3 Turbo 90-93
- Klocki tył PORSCHE 911 (964) 1988-1994 3.3 Turbo S 90-93
- Klocki przód PORSCHE 911 (964) 1988-1994 3.6 Carrera 4 88-94
- Klocki tył PORSCHE 911 (964) 1988-1994 3.6 Carrera 4 88-94
- Klocki przód PORSCHE 911 (964) 1988-1994 3.6 Carrera 4 Targa (250 km) 88-94
- Klocki tył PORSCHE 911 (964) 1988-1994 3.6 Carrera 4 Targa (250 km) 88-94
- Klocki przód PORSCHE 911 (964) 1988-1994 3.6 Carrera 89-92
- Klocki przód PORSCHE 911 (964) 1988-1994 3.6 Carrera 92-94
- Klocki tył PORSCHE 911 (964) 1988-1994 3.6 Carrera 92-94
- Klocki tył PORSCHE 911 (964) 1988-1994 3.6 Carrera RS 91-93
- Klocki przód PORSCHE 911 (964) 1988-1994 3.6 Carrera Targa (250 km) 89-92
- Klocki przód PORSCHE 911 (964) 1988-1994 3.6 Carrera Targa (250 km) 92-94
- Klocki tył PORSCHE 911 (964) 1988-1994 3.6 Carrera Targa (250 km) 92-94
- Klocki tył PORSCHE 911 (964) 1988-1994 3.6 Turbo 92-93
- Klocki tył PORSCHE 911 (993) 1993-1997 3.6 Carrera 4 94-97
- Klocki tył PORSCHE 911 (993) 1993-1997 3.6 Carrera 93-97
- Klocki tył PORSCHE 911 (993) 1993-1997 3.6 Carrera Targa (286 km) 95-97
- Klocki tył PORSCHE 911 (993) 1993-1997 3.8 Carrera 4 95-97
- Klocki tył PORSCHE 911 (993) 1993-1997 3.8 Carrera 95-97
- Klocki przód PORSCHE 911 1963-1990 3.3 Turbo 77-89
- Klocki tył PORSCHE 911 1963-1990 3.3 Turbo 77-89
- Klocki przód PORSCHE (USA) 911 3.3 Turbo 77-90
- Klocki tył PORSCHE (USA) 928 5.0 86-91
- Klocki tył PORSCHE (USA) 928 5.4 92-95
- Klocki przód PORSCHE (USA) 944 2.5 Turbo 1986
- Klocki tył PORSCHE (USA) 944 2.5 Turbo 1986
- Klocki przód PORSCHE (USA) 944 2.5 Turbo 87-88
- Klocki tył PORSCHE (USA) 944 2.5 Turbo 87-88
- Klocki tył PORSCHE (USA) 944 2.5 Turbo 88-91
- Klocki przód PORSCHE (USA) 944 3.0 90-92
- Klocki tył PORSCHE (USA) 944 3.0 90-92
- Klocki tył PORSCHE (USA) 944 3.0 (Koni Sport Suspension) 90-92
- Klocki przód PORSCHE (USA) 968 3.0 92-95
- Klocki tył PORSCHE (USA) 968 3.0 92-95
- Klocki tył PORSCHE (USA) 968 3.0 Sport 92-95
- Klocki tył PORSCHE (USA) 911 (964) 3.3 Turbo 92-93
- Klocki przód PORSCHE (USA) 911 (964) 3.6 Carrera 2 89-93
- Klocki tył PORSCHE (USA) 911 (964) 3.6 Carrera 2 89-93
- Klocki przód PORSCHE (USA) 911 (964) 3.6 Carrera 4 89-93
- Klocki tył PORSCHE (USA) 911 (964) 3.6 Carrera 4 89-93
- Klocki tył PORSCHE (USA) 911 (964) 3.6 Carrera RS 91-93
- Klocki tył PORSCHE (USA) 911 (964) 3.6 Turbo 93-95
- Klocki tył PORSCHE (USA) 911 (993) 3.6 Carrera 2 93-97
- Klocki tył PORSCHE (USA) 911 (993) 3.6 Carrera 4 93-98
- Klocki tył PORSCHE (USA) 911 (993) 3.8 Carrera 2 95-98
- Klocki tył PORSCHE (USA) 911 (993) 3.8 Carrera 4 95-98
Skoda Octavia I
Od dnia zakupu mineło 1,5 miesiąca. Klocki znacznie poprawiły parametry hamowania w stosunku do seryjnych, lub tańszych zamienników. Polecam.
Volvo s80
Klocki ebc red stuff, tarcze ate, dopiero zamontowane jeszcze nie dotarte,
w porównaniu do starych, hamulce 3× lepsze, wystarczy musnięcie pedału aby
zaczeło hamować. Wczesniej trzeba bylo mocniej deptać. Co do pylenia, trwałości, narazie
nie mogę się wypowiedzieć.