KLOCKI EBC RED STUFF
Czerwone klocki firmy Ebc zbudowane zostały na bazie semi ceramicznej okładziny ciernej z myślą o kierowcach ceniących sobie komfort oraz czystość felg. Główną zaletą ceramicznych klocków Ebc jest mniejsza emisja pyłu podczas hamowania, nawet o 90%, a powstałe drobinki pyłu w przeciwieństwie do klocków organicznych i semi metalicznych posiadają jasny kolor który bardzo łatwo usunąć z powierzchni felg. Kolejną zaletą czerwonych klocków Ebc jest mniejsze zużycie mieszanki ciernej co pozwala na większe przebiegi, niestety kosztem nieco większego zużycia tarcz hamulcowych. Czerwony produkt Ebc działa już od najniższych temperatur zapewniając stały współczynnik tarcia wraz z wzrostem temperatury aż do osiągnięcia maksymalnej 750 °Cczyli ok 50 % więcej od standardowych organicznych odpowiedników, a także większą skuteczność o ok 15%. Wszystkie pozycje Red Stuff posiadają homologację drogową ECE R90, a więc możemy ich używać bez obaw o utratę gwarancji, w dostarczonym opakowaniu klocków znajdują się dodatkowo podkładki zapobiegające piszczeniu, smar miedziowy, w zależności od modelu samochodu czujnik zużycia, instrukcję oraz naklejki producenta.
Klocki Ebc red przeznaczone są dla kierowców ceniących sobie przede wszystkim komfort, większe przebiegi oraz utrzymanie wyglądu felg w nienagannym stanie. Doskonale sprawdzają się w lekkich samochodach miejskich, samochodach średniej klasy których kierowcy preferują spokojny styl jazdy. Do cięższych samochodów, kiedy oczekujemy większej wydajności hamulców oraz dla kierowców preferujących dynamiczny styl jazdy mimo lepszych parametrów niż w seryjnych klockach polecamy mieszanki semi metaliczne, z tego względu że okładzina semi ceramiczna wytwarza większą temperaturę podczas hamowania co zwiększa ryzyko przegrzania tarcz.
Cechy:
- - mniejsze pylenie o 90%
- - mniejsze zużycie klocków
- - bez utraty gwarancji: posiadają homologację ECE R90
- - maksymalna temperatura pracy większa o 50%
- - większa skuteczność o 15%
- - dobra modulacja siły hamowania
- - stały współczynnik tarcia w całym zakresie temperatury
- - czerwona powłoka antykorozyjna
- - większe zużycie tarcz hamulcowych
TYP SAMOCHODU |
miejskie |
kompaktowe |
klasa średnia |
suv i truck |
sportowe |
terenowe |
sportowe |
|
TYP TRASY | miasto | miasto, poza miastem | miasto, poza miastem | poza miastem, autostrady |
poza miastem, autostrady |
off road | tor | |
SPOKOJNY | - | - | ||||||
NORMALNY | - | |||||||
DYNAMICZNY | ||||||||
AGRESYWNY |
EBC Brakes
Firma Powstała w 1978r i już rok później wypuściła z sukcesem pierwszą serie części hamulcowych na rynek wtórny. Obecnie firma produkuje szeroki asortyment części hamulcowych: seryjnych, tuningowych oraz gamę produktów przeznaczonych do sportu. Hamulce Ebc zdobyły uznanie kierowców na całym świecie za wysoką jakość i ponadprzeciętne parametry hamowania. Firma także odnosiła sukcesy w sporcie dostarczając hamulce zawodnikom do samochodów, motocykli i rowerów. Firma Ebc Brakes przykłada szczególną wagę do jakości produktów, dlatego znaczna większość pozycji produkowana jest w Wielkiej Brytanii w własnych zakładach w Northampton i Bristol. Gdzie wytwarzane są: klocki, tarcze, przewody hamulcowe i zestawy powiększonych hamulców do niemal każdego samochodu i motocykla. Większość części hamulcowych firmy Ebc posiada homologację drogową i certyfikat TUV.
Produkt przeznaczony do:
- Klocki przód AC Ace 3.5 Twin Turbo 96-2000
- Klocki przód AC Ace 4.6 99-2000
- Klocki przód AC Ace 5.0 Supercharged 94-99
- Klocki przód AC Cobra 4.9 82-90
- Klocki przód AC Cobra 4.9 90-97
- Klocki przód AC (USA) Ace 5.0 96-2000
- Klocki przód BMW 5 Series (E12) 518 1.8 74-76
- Klocki przód BMW 5 Series (E12) 520 2.0 72-76
- Klocki przód BMW 5 Series (E12) 525 2.5 73-76
- Klocki przód BMW 5 Series (E12) 528 2.8 73-76
- Klocki przód BMW 5 Series (E12) 535 3.5 79-81
- Klocki przód BMW 5 Series (E12) M535 3.5 79-81
- Klocki przód FERRARI 400 4.8 76-85
- Klocki przód FERRARI 412 4.9 85-89
- Klocki przód FERRARI 288 GTO 2.9 Twin Turbo (400 km) 84-85
- Klocki przód FERRARI 365 GT4 BB 4.4 72-76
- Klocki przód FERRARI 365 GTB/4 (Daytona) 4.4 68-73
- Klocki przód FERRARI 365 GTC/4 4.4 71-72
- Klocki przód FERRARI 365 GTS 4.4 68-70
- Klocki przód FERRARI 365 GTS/4 4.4 71-73
- Klocki przód FERRARI 512BB 5.0 (360 km) 76-85
- Klocki przód FERRARI Testarossa 4.9 (396 km) 84-87
- Klocki przód FERRARI Testarossa 4.9 (396 km) 88-91
- Klocki przód LAMBORGHINI Countach 4.8 82-85
- Klocki przód LAMBORGHINI Countach 5.2 85-89
- Klocki przód LAMBORGHINI Countach 5.2 88-90
- Klocki tył LAMBORGHINI Countach 5.2 88-90
- Klocki przód LAMBORGHINI Diablo 5.7 (492 km) 90-98
- Klocki tył LAMBORGHINI Diablo 5.7 (492 km) 90-98
- Klocki przód LAMBORGHINI Diablo 5.7 SE30 (523 km) 1994
- Klocki tył LAMBORGHINI Diablo 5.7 SE30 (523 km) 1994
- Klocki przód LAMBORGHINI Diablo 5.7 SE30 (595 km) 1995
- Klocki tył LAMBORGHINI Diablo 5.7 SE30 (595 km) 1995
- Klocki przód LAMBORGHINI Jalpa 3.5 82-92
- Klocki przód LAMBORGHINI LM001 4.8 80-84
- Klocki przód LAMBORGHINI LM002 4.8 83-85
- Klocki przód LAMBORGHINI LM002 5.2 85-92
- Klocki przód MASERATI 420 2.0 Twin Turbo 82-87
- Klocki przód MASERATI 425 2.5 Twin Turbo 83-87
- Klocki przód MASERATI Biturbo 2.0 Twin Turbo 81-88
- Klocki przód MASERATI Biturbo 2.0 Twin Turbo 89-90
- Klocki przód MASERATI Biturbo 2.5 Twin Turbo 83-88
- Klocki przód MASERATI Biturbo 2.5 Twin Turbo 88-91
- Klocki przód MASERATI Biturbo Spyder 2.0 Twin Turbo 84-88
- Klocki przód MASERATI Biturbo Spyder 2.0 Twin Turbo 89-94
- Klocki przód MASERATI Biturbo Spyder 2.5 Twin Turbo 84-88
- Klocki przód MASERATI Quattroporte (AM330) 1979-1980 4.9 (280 km) 87-90
Produkt przeznaczony do:
- Klocki przód AC Ace 3.5 Twin Turbo 96-2000
- Klocki przód AC Ace 4.6 99-2000
- Klocki przód AC Ace 5.0 Supercharged 94-99
- Klocki przód AC Cobra 4.9 82-90
- Klocki przód AC Cobra 4.9 90-97
- Klocki przód AC (USA) Ace 5.0 96-2000
- Klocki przód BMW 5 Series (E12) 518 1.8 74-76
- Klocki przód BMW 5 Series (E12) 520 2.0 72-76
- Klocki przód BMW 5 Series (E12) 525 2.5 73-76
- Klocki przód BMW 5 Series (E12) 528 2.8 73-76
- Klocki przód BMW 5 Series (E12) 535 3.5 79-81
- Klocki przód BMW 5 Series (E12) M535 3.5 79-81
- Klocki przód FERRARI 400 4.8 76-85
- Klocki przód FERRARI 412 4.9 85-89
- Klocki przód FERRARI 288 GTO 2.9 Twin Turbo (400 km) 84-85
- Klocki przód FERRARI 365 GT4 BB 4.4 72-76
- Klocki przód FERRARI 365 GTB/4 (Daytona) 4.4 68-73
- Klocki przód FERRARI 365 GTC/4 4.4 71-72
- Klocki przód FERRARI 365 GTS 4.4 68-70
- Klocki przód FERRARI 365 GTS/4 4.4 71-73
- Klocki przód FERRARI 512BB 5.0 (360 km) 76-85
- Klocki przód FERRARI Testarossa 4.9 (396 km) 84-87
- Klocki przód FERRARI Testarossa 4.9 (396 km) 88-91
- Klocki przód LAMBORGHINI Countach 4.8 82-85
- Klocki przód LAMBORGHINI Countach 5.2 85-89
- Klocki przód LAMBORGHINI Countach 5.2 88-90
- Klocki tył LAMBORGHINI Countach 5.2 88-90
- Klocki przód LAMBORGHINI Diablo 5.7 (492 km) 90-98
- Klocki tył LAMBORGHINI Diablo 5.7 (492 km) 90-98
- Klocki przód LAMBORGHINI Diablo 5.7 SE30 (523 km) 1994
- Klocki tył LAMBORGHINI Diablo 5.7 SE30 (523 km) 1994
- Klocki przód LAMBORGHINI Diablo 5.7 SE30 (595 km) 1995
- Klocki tył LAMBORGHINI Diablo 5.7 SE30 (595 km) 1995
- Klocki przód LAMBORGHINI Jalpa 3.5 82-92
- Klocki przód LAMBORGHINI LM001 4.8 80-84
- Klocki przód LAMBORGHINI LM002 4.8 83-85
- Klocki przód LAMBORGHINI LM002 5.2 85-92
- Klocki przód MASERATI 420 2.0 Twin Turbo 82-87
- Klocki przód MASERATI 425 2.5 Twin Turbo 83-87
- Klocki przód MASERATI Biturbo 2.0 Twin Turbo 81-88
- Klocki przód MASERATI Biturbo 2.0 Twin Turbo 89-90
- Klocki przód MASERATI Biturbo 2.5 Twin Turbo 83-88
- Klocki przód MASERATI Biturbo 2.5 Twin Turbo 88-91
- Klocki przód MASERATI Biturbo Spyder 2.0 Twin Turbo 84-88
- Klocki przód MASERATI Biturbo Spyder 2.0 Twin Turbo 89-94
- Klocki przód MASERATI Biturbo Spyder 2.5 Twin Turbo 84-88
- Klocki przód MASERATI Quattroporte (AM330) 1979-1980 4.9 (280 km) 87-90
Skoda Octavia I
Od dnia zakupu mineło 1,5 miesiąca. Klocki znacznie poprawiły parametry hamowania w stosunku do seryjnych, lub tańszych zamienników. Polecam.
Volvo s80
Klocki ebc red stuff, tarcze ate, dopiero zamontowane jeszcze nie dotarte,
w porównaniu do starych, hamulce 3× lepsze, wystarczy musnięcie pedału aby
zaczeło hamować. Wczesniej trzeba bylo mocniej deptać. Co do pylenia, trwałości, narazie
nie mogę się wypowiedzieć.