KLOCKI EBC RED STUFF
Czerwone klocki firmy Ebc zbudowane zostały na bazie semi ceramicznej okładziny ciernej z myślą o kierowcach ceniących sobie komfort oraz czystość felg. Główną zaletą ceramicznych klocków Ebc jest mniejsza emisja pyłu podczas hamowania, nawet o 90%, a powstałe drobinki pyłu w przeciwieństwie do klocków organicznych i semi metalicznych posiadają jasny kolor który bardzo łatwo usunąć z powierzchni felg. Kolejną zaletą czerwonych klocków Ebc jest mniejsze zużycie mieszanki ciernej co pozwala na większe przebiegi, niestety kosztem nieco większego zużycia tarcz hamulcowych. Czerwony produkt Ebc działa już od najniższych temperatur zapewniając stały współczynnik tarcia wraz z wzrostem temperatury aż do osiągnięcia maksymalnej 750 °Cczyli ok 50 % więcej od standardowych organicznych odpowiedników, a także większą skuteczność o ok 15%. Wszystkie pozycje Red Stuff posiadają homologację drogową ECE R90, a więc możemy ich używać bez obaw o utratę gwarancji, w dostarczonym opakowaniu klocków znajdują się dodatkowo podkładki zapobiegające piszczeniu, smar miedziowy, w zależności od modelu samochodu czujnik zużycia, instrukcję oraz naklejki producenta.
Klocki Ebc red przeznaczone są dla kierowców ceniących sobie przede wszystkim komfort, większe przebiegi oraz utrzymanie wyglądu felg w nienagannym stanie. Doskonale sprawdzają się w lekkich samochodach miejskich, samochodach średniej klasy których kierowcy preferują spokojny styl jazdy. Do cięższych samochodów, kiedy oczekujemy większej wydajności hamulców oraz dla kierowców preferujących dynamiczny styl jazdy mimo lepszych parametrów niż w seryjnych klockach polecamy mieszanki semi metaliczne, z tego względu że okładzina semi ceramiczna wytwarza większą temperaturę podczas hamowania co zwiększa ryzyko przegrzania tarcz.
Cechy:
- - mniejsze pylenie o 90%
- - mniejsze zużycie klocków
- - bez utraty gwarancji: posiadają homologację ECE R90
- - maksymalna temperatura pracy większa o 50%
- - większa skuteczność o 15%
- - dobra modulacja siły hamowania
- - stały współczynnik tarcia w całym zakresie temperatury
- - czerwona powłoka antykorozyjna
- - większe zużycie tarcz hamulcowych
TYP SAMOCHODU |
miejskie |
kompaktowe |
klasa średnia |
suv i truck |
sportowe |
terenowe |
sportowe |
|
TYP TRASY | miasto | miasto, poza miastem | miasto, poza miastem | poza miastem, autostrady |
poza miastem, autostrady |
off road | tor | |
SPOKOJNY | - | - | ||||||
NORMALNY | - | |||||||
DYNAMICZNY | ||||||||
AGRESYWNY |
EBC Brakes
Firma Powstała w 1978r i już rok później wypuściła z sukcesem pierwszą serie części hamulcowych na rynek wtórny. Obecnie firma produkuje szeroki asortyment części hamulcowych: seryjnych, tuningowych oraz gamę produktów przeznaczonych do sportu. Hamulce Ebc zdobyły uznanie kierowców na całym świecie za wysoką jakość i ponadprzeciętne parametry hamowania. Firma także odnosiła sukcesy w sporcie dostarczając hamulce zawodnikom do samochodów, motocykli i rowerów. Firma Ebc Brakes przykłada szczególną wagę do jakości produktów, dlatego znaczna większość pozycji produkowana jest w Wielkiej Brytanii w własnych zakładach w Northampton i Bristol. Gdzie wytwarzane są: klocki, tarcze, przewody hamulcowe i zestawy powiększonych hamulców do niemal każdego samochodu i motocykla. Większość części hamulcowych firmy Ebc posiada homologację drogową i certyfikat TUV.
Produkt przeznaczony do:
- Klocki tył LEXUS GS250 2.5 2012-
- Klocki tył LEXUS GS300h 2.5 Hybrid 2013-2019
- Klocki tył LEXUS GS450h 3.5 Hybrid 2012-2019
- Klocki tył LEXUS IS200t 2.0 Turbo (241 km) 2015-2017
- Klocki tył LEXUS IS250 2.5 2013-2016
- Klocki tył LEXUS IS300 2.0 Turbo (241 km) 2017-
- Klocki tył LEXUS IS300h 2.5 Hybrid 2013-
- Klocki tył LEXUS RC200t 2.0 Turbo (245 km) 2016-
- Klocki tył LEXUS RC300h 2.5 Hybrid (223 km) 2016-
- Klocki tył LEXUS RX450h 3.5 Hybrid (UK & Europe) 2009-2016
- Klocki tył LEXUS RX450h 3.5 Hybrid 2009-2016
- Klocki tył LEXUS (USA) GS200t 2.0 Turbo 2016-
- Klocki tył LEXUS (USA) GS350 3.5 AWD 2013-
- Klocki tył LEXUS (USA) GS350 3.5 AWD -2013 F-Sport
- Klocki tył LEXUS (USA) GS350 3.5 RWD 2013-
- Klocki tył LEXUS (USA) GS350 3.5 RWD -2013 F-Sport
- Klocki tył LEXUS (USA) GS450h 3.5 Hybrid 2013-
- Klocki tył LEXUS (USA) IS200 2.0 Turbo 2016-
- Klocki tył LEXUS (USA) IS250 2.5 2014-
- Klocki tył LEXUS (USA) IS250 2.5 F Sport Pkg 2014-
- Klocki tył LEXUS (USA) IS350 3.5 (USA) 2014-
- Klocki tył LEXUS (USA) IS350 3.5 (USA) -2014 F-Sport
- Klocki tył LEXUS (USA) IS350 3.5 (USA) Convertible 2014-
- Klocki tył LEXUS (USA) RC200t 2.0 Turbo 2016-2017
- Klocki tył LEXUS (USA) RC200t 2.0 Turbo 2016-2017 F-Sport
- Klocki tył LEXUS (USA) RC300 2.0 Turbo 2018-
- Klocki tył LEXUS (USA) RC300 2.0 Turbo -2018 F-Sport
- Klocki tył LEXUS (USA) RC300 2.5 Hybrid 2015-2017
- Klocki tył LEXUS (USA) RC300 2.5 Hybrid 2015-2017 F-Sport
- Klocki tył LEXUS (USA) RC350 3.5 2015-
- Klocki tył LEXUS (USA) RC350 3.5 -2015 F-Sport
- Klocki tył LEXUS (USA) RX350 3.5 (Japan) 2010-2015
- Klocki tył LEXUS (USA) RX350 3.5 (USA) 2010-2015
- Klocki tył LEXUS (USA) RX450H 3.5 Hybrid 2009-2015
- Klocki tył TOYOTA Fortuner 2.4 Turbo Diesel (AN150/160) (149 km) 2016-
- Klocki tył TOYOTA Fortuner 2.7 (AN150/160) (160 km) 2016-
- Klocki tył TOYOTA Fortuner 2.8 Turbo Diesel (AN150/160) (177 km) 2016-
- Klocki tył TOYOTA Fortuner 3.0 Diesel (AN150/160) (95 km) 2016-
- Klocki tył TOYOTA Fortuner 3.0 Turbo Diesel (AN150/160) (163 km) 2016-
- Klocki tył TOYOTA Fortuner 4.0 (AN150/160) (278 km) 2016-
- Klocki tył TOYOTA Highlander 3.5 2WDiesel 2014-
- Klocki tył TOYOTA Highlander 3.5 4WDiesel 2014-
- Klocki tył TOYOTA Mirai Hydrogen/Electric (152 km) 2015-
- Klocki tył TOYOTA Prius+ 1.8 hybriDiesel (ZVW40) 2012-2015
- Klocki tył TOYOTA Sienna 3.5 2011-
- Klocki tył TOYOTA (USA) Highlander 2.7 2WDiesel 2014-2019
- Klocki tył TOYOTA (USA) Highlander 2.7 4WDiesel 2014-2019
- Klocki tył TOYOTA (USA) Highlander 3.5 2WDiesel 2014-2019
- Klocki tył TOYOTA (USA) Highlander 3.5 4WDiesel 2014-2019
- Klocki tył TOYOTA (USA) Mirai Hydrogen/Electric 2015-
- Klocki tył TOYOTA (USA) Prius V 1.8 2011-
- Klocki tył TOYOTA (USA) Sienna 2.7 2011-2012
- Klocki tył TOYOTA (USA) Sienna 3.5 2011-
Produkt przeznaczony do:
- Klocki tył LEXUS GS250 2.5 2012-
- Klocki tył LEXUS GS300h 2.5 Hybrid 2013-2019
- Klocki tył LEXUS GS450h 3.5 Hybrid 2012-2019
- Klocki tył LEXUS IS200t 2.0 Turbo (241 km) 2015-2017
- Klocki tył LEXUS IS250 2.5 2013-2016
- Klocki tył LEXUS IS300 2.0 Turbo (241 km) 2017-
- Klocki tył LEXUS IS300h 2.5 Hybrid 2013-
- Klocki tył LEXUS RC200t 2.0 Turbo (245 km) 2016-
- Klocki tył LEXUS RC300h 2.5 Hybrid (223 km) 2016-
- Klocki tył LEXUS RX450h 3.5 Hybrid (UK & Europe) 2009-2016
- Klocki tył LEXUS RX450h 3.5 Hybrid 2009-2016
- Klocki tył LEXUS (USA) GS200t 2.0 Turbo 2016-
- Klocki tył LEXUS (USA) GS350 3.5 AWD 2013-
- Klocki tył LEXUS (USA) GS350 3.5 AWD -2013 F-Sport
- Klocki tył LEXUS (USA) GS350 3.5 RWD 2013-
- Klocki tył LEXUS (USA) GS350 3.5 RWD -2013 F-Sport
- Klocki tył LEXUS (USA) GS450h 3.5 Hybrid 2013-
- Klocki tył LEXUS (USA) IS200 2.0 Turbo 2016-
- Klocki tył LEXUS (USA) IS250 2.5 2014-
- Klocki tył LEXUS (USA) IS250 2.5 F Sport Pkg 2014-
- Klocki tył LEXUS (USA) IS350 3.5 (USA) 2014-
- Klocki tył LEXUS (USA) IS350 3.5 (USA) -2014 F-Sport
- Klocki tył LEXUS (USA) IS350 3.5 (USA) Convertible 2014-
- Klocki tył LEXUS (USA) RC200t 2.0 Turbo 2016-2017
- Klocki tył LEXUS (USA) RC200t 2.0 Turbo 2016-2017 F-Sport
- Klocki tył LEXUS (USA) RC300 2.0 Turbo 2018-
- Klocki tył LEXUS (USA) RC300 2.0 Turbo -2018 F-Sport
- Klocki tył LEXUS (USA) RC300 2.5 Hybrid 2015-2017
- Klocki tył LEXUS (USA) RC300 2.5 Hybrid 2015-2017 F-Sport
- Klocki tył LEXUS (USA) RC350 3.5 2015-
- Klocki tył LEXUS (USA) RC350 3.5 -2015 F-Sport
- Klocki tył LEXUS (USA) RX350 3.5 (Japan) 2010-2015
- Klocki tył LEXUS (USA) RX350 3.5 (USA) 2010-2015
- Klocki tył LEXUS (USA) RX450H 3.5 Hybrid 2009-2015
- Klocki tył TOYOTA Fortuner 2.4 Turbo Diesel (AN150/160) (149 km) 2016-
- Klocki tył TOYOTA Fortuner 2.7 (AN150/160) (160 km) 2016-
- Klocki tył TOYOTA Fortuner 2.8 Turbo Diesel (AN150/160) (177 km) 2016-
- Klocki tył TOYOTA Fortuner 3.0 Diesel (AN150/160) (95 km) 2016-
- Klocki tył TOYOTA Fortuner 3.0 Turbo Diesel (AN150/160) (163 km) 2016-
- Klocki tył TOYOTA Fortuner 4.0 (AN150/160) (278 km) 2016-
- Klocki tył TOYOTA Highlander 3.5 2WDiesel 2014-
- Klocki tył TOYOTA Highlander 3.5 4WDiesel 2014-
- Klocki tył TOYOTA Mirai Hydrogen/Electric (152 km) 2015-
- Klocki tył TOYOTA Prius+ 1.8 hybriDiesel (ZVW40) 2012-2015
- Klocki tył TOYOTA Sienna 3.5 2011-
- Klocki tył TOYOTA (USA) Highlander 2.7 2WDiesel 2014-2019
- Klocki tył TOYOTA (USA) Highlander 2.7 4WDiesel 2014-2019
- Klocki tył TOYOTA (USA) Highlander 3.5 2WDiesel 2014-2019
- Klocki tył TOYOTA (USA) Highlander 3.5 4WDiesel 2014-2019
- Klocki tył TOYOTA (USA) Mirai Hydrogen/Electric 2015-
- Klocki tył TOYOTA (USA) Prius V 1.8 2011-
- Klocki tył TOYOTA (USA) Sienna 2.7 2011-2012
- Klocki tył TOYOTA (USA) Sienna 3.5 2011-
Skoda Octavia I
Od dnia zakupu mineło 1,5 miesiąca. Klocki znacznie poprawiły parametry hamowania w stosunku do seryjnych, lub tańszych zamienników. Polecam.
Volvo s80
Klocki ebc red stuff, tarcze ate, dopiero zamontowane jeszcze nie dotarte,
w porównaniu do starych, hamulce 3× lepsze, wystarczy musnięcie pedału aby
zaczeło hamować. Wczesniej trzeba bylo mocniej deptać. Co do pylenia, trwałości, narazie
nie mogę się wypowiedzieć.