KLOCKI EBC ULTIMAX II
Klocki EBC Ultimax II to odpowiedniki fabrycznie montowanych klocków hamulcowych. Znakomite parametry, wysoka jakość materiałów i precyzyjne wykonanie zapewnia doskonałą pracę hamulców w każdych warunkach co zostało potwierdzone certyfikatem ECE R90. Powierzchnia robocza klocków została wyposażona w powłokę BRAKE-IN która wspomaga i skraca proces docierania hamulców, dopracowany skład mieszanki ciernej klocków wykazuje na mniejsze zużycie tarcz hamulcowych nawet do 50% pozwalając na wydłużenie interwału wymiany tarcz hamulcowych, co dodatkowo skraca koszt eksploatacji. Wszystkie klocki zostały wyposażone w podkładki zapewniające cichą i komfortową pracę hamulców.
EBC Brakes
Firma Powstała w 1978r i już rok później wypuściła z sukcesem pierwszą serie części hamulcowych na rynek wtórny. Obecnie firma produkuje szeroki asortyment części hamulcowych: seryjnych, tuningowych oraz gamę produktów przeznaczonych do sportu. Hamulce Ebc zdobyły uznanie kierowców na całym świecie za wysoką jakość i ponadprzeciętne parametry hamowania. Firma także odnosiła sukcesy w sporcie dostarczając hamulce zawodnikom do samochodów, motocykli i rowerów. Firma Ebc Brakes przykłada szczególną wagę do jakości produktów, dlatego znaczna większość pozycji produkowana jest w Wielkiej Brytanii w własnych zakładach w Northampton i Bristol. Gdzie wytwarzane są: klocki, tarcze, przewody hamulcowe i zestawy powiększonych hamulców do niemal każdego samochodu i motocykla. Większość części hamulcowych firmy Ebc posiada homologację drogową i certyfikat TUV.
Produkt przeznaczony do:
- Klocki tył CHRYSLER 300C 3.0 Turbo Diesel 2006-2011
- Klocki tył CHRYSLER 300C 3.0 Turbo Diesel 2011-
- Klocki tył (Dla tarcz wentylowanych) CHRYSLER 300C 3.5 2004-2011
- Klocki tył (Dla tarcz wentylowanych) CHRYSLER 300C 3.6 2011-
- Klocki tył CHRYSLER 300C 5.7 2004-2011
- Klocki tył CHRYSLER 300C 5.7 2011-
- Klocki tył DODGE Challenger 3.5 SE 2009-2010
- Klocki tył DODGE Challenger 3.5 SXT 2009-2010
- Klocki tył DODGE Challenger 3.6 2011-
- Klocki tył DODGE Challenger 5.7 2009-2010
- Klocki tył DODGE Challenger 5.7 2011-
- Klocki tył DODGE Charger 3.5 2006-2010
- Klocki tył (Dla tarcz wentylowanych) DODGE Charger 3.6 2011-
- Klocki tył DODGE Charger 5.7 2006-
- Klocki tył DODGE Magnum 3.5 2004-2008
- Klocki tył DODGE Magnum 3.5 4WD 2005-2008
- Klocki tył DODGE Magnum 5.7 2004-2008
- Klocki tył LANCIA Thema (LX) 2011-2015 3.0 Turbo Diesel (190 km) 2011-2015
- Klocki tył LANCIA Thema (LX) 2011-2015 3.0 Turbo Diesel (236 km) 2011-2015
- Klocki tył LANCIA Thema (LX) 2011-2015 3.6 2011-2015
Produkt przeznaczony do:
- Klocki tył CHRYSLER 300C 3.0 Turbo Diesel 2006-2011
- Klocki tył CHRYSLER 300C 3.0 Turbo Diesel 2011-
- Klocki tył (Dla tarcz wentylowanych) CHRYSLER 300C 3.5 2004-2011
- Klocki tył (Dla tarcz wentylowanych) CHRYSLER 300C 3.6 2011-
- Klocki tył CHRYSLER 300C 5.7 2004-2011
- Klocki tył CHRYSLER 300C 5.7 2011-
- Klocki tył DODGE Challenger 3.5 SE 2009-2010
- Klocki tył DODGE Challenger 3.5 SXT 2009-2010
- Klocki tył DODGE Challenger 3.6 2011-
- Klocki tył DODGE Challenger 5.7 2009-2010
- Klocki tył DODGE Challenger 5.7 2011-
- Klocki tył DODGE Charger 3.5 2006-2010
- Klocki tył (Dla tarcz wentylowanych) DODGE Charger 3.6 2011-
- Klocki tył DODGE Charger 5.7 2006-
- Klocki tył DODGE Magnum 3.5 2004-2008
- Klocki tył DODGE Magnum 3.5 4WD 2005-2008
- Klocki tył DODGE Magnum 5.7 2004-2008
- Klocki tył LANCIA Thema (LX) 2011-2015 3.0 Turbo Diesel (190 km) 2011-2015
- Klocki tył LANCIA Thema (LX) 2011-2015 3.0 Turbo Diesel (236 km) 2011-2015
- Klocki tył LANCIA Thema (LX) 2011-2015 3.6 2011-2015
Ford KugaI / Focus MK2
Standardowe tarcze EBC i z klockami Ultimax II testowalem w obu autach jako zamiennik seryjnych tarcz.
Zdecydowanie brak bicia i problemów które wystepują przy standardowych tarczach. Trwałość moim zdaniem też sporo lepsza.