KLOCKI EBC ULTIMAX II
Klocki EBC Ultimax II to odpowiedniki fabrycznie montowanych klocków hamulcowych. Znakomite parametry, wysoka jakość materiałów i precyzyjne wykonanie zapewnia doskonałą pracę hamulców w każdych warunkach co zostało potwierdzone certyfikatem ECE R90. Powierzchnia robocza klocków została wyposażona w powłokę BRAKE-IN która wspomaga i skraca proces docierania hamulców, dopracowany skład mieszanki ciernej klocków wykazuje na mniejsze zużycie tarcz hamulcowych nawet do 50% pozwalając na wydłużenie interwału wymiany tarcz hamulcowych, co dodatkowo skraca koszt eksploatacji. Wszystkie klocki zostały wyposażone w podkładki zapewniające cichą i komfortową pracę hamulców.
EBC Brakes
Firma Powstała w 1978r i już rok później wypuściła z sukcesem pierwszą serie części hamulcowych na rynek wtórny. Obecnie firma produkuje szeroki asortyment części hamulcowych: seryjnych, tuningowych oraz gamę produktów przeznaczonych do sportu. Hamulce Ebc zdobyły uznanie kierowców na całym świecie za wysoką jakość i ponadprzeciętne parametry hamowania. Firma także odnosiła sukcesy w sporcie dostarczając hamulce zawodnikom do samochodów, motocykli i rowerów. Firma Ebc Brakes przykłada szczególną wagę do jakości produktów, dlatego znaczna większość pozycji produkowana jest w Wielkiej Brytanii w własnych zakładach w Northampton i Bristol. Gdzie wytwarzane są: klocki, tarcze, przewody hamulcowe i zestawy powiększonych hamulców do niemal każdego samochodu i motocykla. Większość części hamulcowych firmy Ebc posiada homologację drogową i certyfikat TUV.
Produkt przeznaczony do:
- Klocki tył LOTUS Esprit 2.2 (172 km) 87-90
- Klocki tył LOTUS Esprit 2.2 Turbo (210 km) 85-87
- Klocki tył LOTUS Esprit 2.2 Turbo (215 km) 1987
- Klocki tył LOTUS Esprit 2.2 Turbo (215 km) 87-90
- Klocki tył LOTUS Esprit 2.2 Turbo (228 km) 1991
- Klocki tył LOTUS Esprit 2.2 Turbo (264 km) 89-96
- Klocki tył RENAULT Alpine 2.7 (A310) 77-80
- Klocki tył RENAULT Espace (Mk1) 1984-1991 2.0 84-87
- Klocki tył RENAULT Espace (Mk1) 1984-1991 2.0 87-91
- Klocki tył RENAULT Espace (Mk1) 1984-1991 2.0 Quadra 88-91
- Klocki tył RENAULT Espace (Mk1) 1984-1991 2.1 Turbo Diesel 84-87
- Klocki tył RENAULT Espace (Mk1) 1984-1991 2.1 Turbo Diesel 87-91
- Klocki tył RENAULT Espace (Mk1) 1984-1991 2.2 84-91
- Klocki tył RENAULT Espace (Mk1) 1984-1991 2.2 Quadra 88-91
- Klocki tył (System Bendix) RENAULT Espace (Mk2) 1991-1997 2.0 (ABS) 91-96
- Klocki tył (System Bendix) RENAULT Espace (Mk2) 1991-1997 2.1 Turbo Diesel (ABS) 91-96
- Klocki tył RENAULT Espace (Mk2) 1991-1997 2.2 Quadra 91-96
- Klocki tył RENAULT Espace (Mk2) 1991-1997 2.9 91-96
- Klocki tył (System Bendix) RENAULT Espace (Mk3) 1997-2002 2.0 97-2000
- Klocki tył (System Bendix) RENAULT Espace (Mk3) 1997-2002 3.0 97-2000
Produkt przeznaczony do:
- Klocki tył LOTUS Esprit 2.2 (172 km) 87-90
- Klocki tył LOTUS Esprit 2.2 Turbo (210 km) 85-87
- Klocki tył LOTUS Esprit 2.2 Turbo (215 km) 1987
- Klocki tył LOTUS Esprit 2.2 Turbo (215 km) 87-90
- Klocki tył LOTUS Esprit 2.2 Turbo (228 km) 1991
- Klocki tył LOTUS Esprit 2.2 Turbo (264 km) 89-96
- Klocki tył RENAULT Alpine 2.7 (A310) 77-80
- Klocki tył RENAULT Espace (Mk1) 1984-1991 2.0 84-87
- Klocki tył RENAULT Espace (Mk1) 1984-1991 2.0 87-91
- Klocki tył RENAULT Espace (Mk1) 1984-1991 2.0 Quadra 88-91
- Klocki tył RENAULT Espace (Mk1) 1984-1991 2.1 Turbo Diesel 84-87
- Klocki tył RENAULT Espace (Mk1) 1984-1991 2.1 Turbo Diesel 87-91
- Klocki tył RENAULT Espace (Mk1) 1984-1991 2.2 84-91
- Klocki tył RENAULT Espace (Mk1) 1984-1991 2.2 Quadra 88-91
- Klocki tył (System Bendix) RENAULT Espace (Mk2) 1991-1997 2.0 (ABS) 91-96
- Klocki tył (System Bendix) RENAULT Espace (Mk2) 1991-1997 2.1 Turbo Diesel (ABS) 91-96
- Klocki tył RENAULT Espace (Mk2) 1991-1997 2.2 Quadra 91-96
- Klocki tył RENAULT Espace (Mk2) 1991-1997 2.9 91-96
- Klocki tył (System Bendix) RENAULT Espace (Mk3) 1997-2002 2.0 97-2000
- Klocki tył (System Bendix) RENAULT Espace (Mk3) 1997-2002 3.0 97-2000
Ford KugaI / Focus MK2
Standardowe tarcze EBC i z klockami Ultimax II testowalem w obu autach jako zamiennik seryjnych tarcz.
Zdecydowanie brak bicia i problemów które wystepują przy standardowych tarczach. Trwałość moim zdaniem też sporo lepsza.