KLOCKI EBC ULTIMAX II
Klocki EBC Ultimax II to odpowiedniki fabrycznie montowanych klocków hamulcowych. Znakomite parametry, wysoka jakość materiałów i precyzyjne wykonanie zapewnia doskonałą pracę hamulców w każdych warunkach co zostało potwierdzone certyfikatem ECE R90. Powierzchnia robocza klocków została wyposażona w powłokę BRAKE-IN która wspomaga i skraca proces docierania hamulców, dopracowany skład mieszanki ciernej klocków wykazuje na mniejsze zużycie tarcz hamulcowych nawet do 50% pozwalając na wydłużenie interwału wymiany tarcz hamulcowych, co dodatkowo skraca koszt eksploatacji. Wszystkie klocki zostały wyposażone w podkładki zapewniające cichą i komfortową pracę hamulców.
EBC Brakes
Firma Powstała w 1978r i już rok później wypuściła z sukcesem pierwszą serie części hamulcowych na rynek wtórny. Obecnie firma produkuje szeroki asortyment części hamulcowych: seryjnych, tuningowych oraz gamę produktów przeznaczonych do sportu. Hamulce Ebc zdobyły uznanie kierowców na całym świecie za wysoką jakość i ponadprzeciętne parametry hamowania. Firma także odnosiła sukcesy w sporcie dostarczając hamulce zawodnikom do samochodów, motocykli i rowerów. Firma Ebc Brakes przykłada szczególną wagę do jakości produktów, dlatego znaczna większość pozycji produkowana jest w Wielkiej Brytanii w własnych zakładach w Northampton i Bristol. Gdzie wytwarzane są: klocki, tarcze, przewody hamulcowe i zestawy powiększonych hamulców do niemal każdego samochodu i motocykla. Większość części hamulcowych firmy Ebc posiada homologację drogową i certyfikat TUV.
Produkt przeznaczony do:
- Klocki tył CATERHAM 7 (AP7600 Front Caliper) (AP7600 Front Caliper)
- Klocki tył CATERHAM 7 (AP7600 Front Caliper) (AP7600 Front Caliper)
- Klocki tył CATERHAM 7 1.6 94-
- Klocki tył CATERHAM 7 1.7 86-90
- Klocki tył CATERHAM 7 1.8 97-2002
- Klocki tył CATERHAM 7 2.0 90-
- Klocki tył (System Girling/TRW) CATERHAM C21 1.6 96-2000
- Klocki tył (System Girling/TRW) CATERHAM C21 1.8 96-2000
- Klocki tył (System Girling/TRW) CATERHAM C21 2.0 96-2000
- Klocki tył FORD Escort (Mk5) 2.0 Turbo RS Cosworth (220 km) 92-95
- Klocki tył FORD Granada Mk3 2.0 L 85-92
- Klocki tył FORD Granada Mk3 2.5 Diesel 85-92
- Klocki tył FORD Granada Mk3 2.9 Cosworth 91-94
- Klocki tył FORD Scorpio 2.9 Cosworth 94-2000
- Klocki tył FORD Sierra 2.0 Turbo Cosworth 4x4 90-93
- Klocki tył FORD Sierra 2.0 Turbo Cosworth 85-86
- Klocki tył FORD Sierra 2.0 Turbo Cosworth 85-90
- Klocki tył GINETTA G12 (DARE) 2.0 98-
- Klocki tył GINETTA G20 1.8 2000-
- Klocki tył GINETTA G33 2.0 Turbo 1991
- Klocki tył GINETTA G33 3.9 1991
- Klocki tył GINETTA G34 2.0 Turbo 1998
- Klocki tył GINETTA G4 (DARE) 1.7 2000-
- Klocki tył GINETTA G40 2.0 Turbo 1998
Produkt przeznaczony do:
- Klocki tył CATERHAM 7 (AP7600 Front Caliper) (AP7600 Front Caliper)
- Klocki tył CATERHAM 7 (AP7600 Front Caliper) (AP7600 Front Caliper)
- Klocki tył CATERHAM 7 1.6 94-
- Klocki tył CATERHAM 7 1.7 86-90
- Klocki tył CATERHAM 7 1.8 97-2002
- Klocki tył CATERHAM 7 2.0 90-
- Klocki tył (System Girling/TRW) CATERHAM C21 1.6 96-2000
- Klocki tył (System Girling/TRW) CATERHAM C21 1.8 96-2000
- Klocki tył (System Girling/TRW) CATERHAM C21 2.0 96-2000
- Klocki tył FORD Escort (Mk5) 2.0 Turbo RS Cosworth (220 km) 92-95
- Klocki tył FORD Granada Mk3 2.0 L 85-92
- Klocki tył FORD Granada Mk3 2.5 Diesel 85-92
- Klocki tył FORD Granada Mk3 2.9 Cosworth 91-94
- Klocki tył FORD Scorpio 2.9 Cosworth 94-2000
- Klocki tył FORD Sierra 2.0 Turbo Cosworth 4x4 90-93
- Klocki tył FORD Sierra 2.0 Turbo Cosworth 85-86
- Klocki tył FORD Sierra 2.0 Turbo Cosworth 85-90
- Klocki tył GINETTA G12 (DARE) 2.0 98-
- Klocki tył GINETTA G20 1.8 2000-
- Klocki tył GINETTA G33 2.0 Turbo 1991
- Klocki tył GINETTA G33 3.9 1991
- Klocki tył GINETTA G34 2.0 Turbo 1998
- Klocki tył GINETTA G4 (DARE) 1.7 2000-
- Klocki tył GINETTA G40 2.0 Turbo 1998
Ford KugaI / Focus MK2
Standardowe tarcze EBC i z klockami Ultimax II testowalem w obu autach jako zamiennik seryjnych tarcz.
Zdecydowanie brak bicia i problemów które wystepują przy standardowych tarczach. Trwałość moim zdaniem też sporo lepsza.