KLOCKI EBC ULTIMAX II
Klocki EBC Ultimax II to odpowiedniki fabrycznie montowanych klocków hamulcowych. Znakomite parametry, wysoka jakość materiałów i precyzyjne wykonanie zapewnia doskonałą pracę hamulców w każdych warunkach co zostało potwierdzone certyfikatem ECE R90. Powierzchnia robocza klocków została wyposażona w powłokę BRAKE-IN która wspomaga i skraca proces docierania hamulców, dopracowany skład mieszanki ciernej klocków wykazuje na mniejsze zużycie tarcz hamulcowych nawet do 50% pozwalając na wydłużenie interwału wymiany tarcz hamulcowych, co dodatkowo skraca koszt eksploatacji. Wszystkie klocki zostały wyposażone w podkładki zapewniające cichą i komfortową pracę hamulców.
EBC Brakes
Firma Powstała w 1978r i już rok później wypuściła z sukcesem pierwszą serie części hamulcowych na rynek wtórny. Obecnie firma produkuje szeroki asortyment części hamulcowych: seryjnych, tuningowych oraz gamę produktów przeznaczonych do sportu. Hamulce Ebc zdobyły uznanie kierowców na całym świecie za wysoką jakość i ponadprzeciętne parametry hamowania. Firma także odnosiła sukcesy w sporcie dostarczając hamulce zawodnikom do samochodów, motocykli i rowerów. Firma Ebc Brakes przykłada szczególną wagę do jakości produktów, dlatego znaczna większość pozycji produkowana jest w Wielkiej Brytanii w własnych zakładach w Northampton i Bristol. Gdzie wytwarzane są: klocki, tarcze, przewody hamulcowe i zestawy powiększonych hamulców do niemal każdego samochodu i motocykla. Większość części hamulcowych firmy Ebc posiada homologację drogową i certyfikat TUV.
Produkt przeznaczony do:
- Klocki tył SUZUKI Swift 1.0 Turbo (110 km) 2017-
- Klocki tył SUZUKI Swift 1.2 (90 km) 2017-
- Klocki tył SUZUKI Swift 1.2 (Auto) 2010-2017
- Klocki tył SUZUKI Swift 1.2 (SZ2) 2010-2017
- Klocki tył SUZUKI Swift 1.2 (SZ4) 2010-2017
- Klocki tył SUZUKI Swift 1.2 4WDiesel (90 km) 2017-
- Klocki tył SUZUKI Swift 1.2 4x4 (SZ4) 2010-2017
- Klocki tył SUZUKI Swift 1.3 Turbo Diesel 2011-2017
- Klocki tył SUZUKI Swift 1.4 Turbo (140 km) 2017-
- Klocki tył SUZUKI Swift 1.6 (Z32) 2011-2017
- Klocki tył SUZUKI SX4 S-Cross 1.0 Turbo (111 km) 2016-
- Klocki tył SUZUKI SX4 S-Cross 1.4 Turbo (140 km) 2016-
- Klocki tył SUZUKI SX4 S-Cross 1.6 2013-2016
- Klocki tył SUZUKI SX4 S-Cross 1.6 Turbo Diesel (120 km) 2016-
- Klocki tył SUZUKI SX4 S-Cross 1.6 Turbo Diesel 2013-2016
- Klocki tył SUZUKI Vitara 1.4 Turbo (140 km) 2017-
- Klocki tył SUZUKI Vitara 1.6 (115 km) 2015-
- Klocki tył SUZUKI Vitara 1.6 Turbo Diesel (115 km) 2015-
Produkt przeznaczony do:
- Klocki tył SUZUKI Swift 1.0 Turbo (110 km) 2017-
- Klocki tył SUZUKI Swift 1.2 (90 km) 2017-
- Klocki tył SUZUKI Swift 1.2 (Auto) 2010-2017
- Klocki tył SUZUKI Swift 1.2 (SZ2) 2010-2017
- Klocki tył SUZUKI Swift 1.2 (SZ4) 2010-2017
- Klocki tył SUZUKI Swift 1.2 4WDiesel (90 km) 2017-
- Klocki tył SUZUKI Swift 1.2 4x4 (SZ4) 2010-2017
- Klocki tył SUZUKI Swift 1.3 Turbo Diesel 2011-2017
- Klocki tył SUZUKI Swift 1.4 Turbo (140 km) 2017-
- Klocki tył SUZUKI Swift 1.6 (Z32) 2011-2017
- Klocki tył SUZUKI SX4 S-Cross 1.0 Turbo (111 km) 2016-
- Klocki tył SUZUKI SX4 S-Cross 1.4 Turbo (140 km) 2016-
- Klocki tył SUZUKI SX4 S-Cross 1.6 2013-2016
- Klocki tył SUZUKI SX4 S-Cross 1.6 Turbo Diesel (120 km) 2016-
- Klocki tył SUZUKI SX4 S-Cross 1.6 Turbo Diesel 2013-2016
- Klocki tył SUZUKI Vitara 1.4 Turbo (140 km) 2017-
- Klocki tył SUZUKI Vitara 1.6 (115 km) 2015-
- Klocki tył SUZUKI Vitara 1.6 Turbo Diesel (115 km) 2015-
Ford KugaI / Focus MK2
Standardowe tarcze EBC i z klockami Ultimax II testowalem w obu autach jako zamiennik seryjnych tarcz.
Zdecydowanie brak bicia i problemów które wystepują przy standardowych tarczach. Trwałość moim zdaniem też sporo lepsza.