KLOCKI EBC ULTIMAX II
Klocki EBC Ultimax II to odpowiedniki fabrycznie montowanych klocków hamulcowych. Znakomite parametry, wysoka jakość materiałów i precyzyjne wykonanie zapewnia doskonałą pracę hamulców w każdych warunkach co zostało potwierdzone certyfikatem ECE R90. Powierzchnia robocza klocków została wyposażona w powłokę BRAKE-IN która wspomaga i skraca proces docierania hamulców, dopracowany skład mieszanki ciernej klocków wykazuje na mniejsze zużycie tarcz hamulcowych nawet do 50% pozwalając na wydłużenie interwału wymiany tarcz hamulcowych, co dodatkowo skraca koszt eksploatacji. Wszystkie klocki zostały wyposażone w podkładki zapewniające cichą i komfortową pracę hamulców.
EBC Brakes
Firma Powstała w 1978r i już rok później wypuściła z sukcesem pierwszą serie części hamulcowych na rynek wtórny. Obecnie firma produkuje szeroki asortyment części hamulcowych: seryjnych, tuningowych oraz gamę produktów przeznaczonych do sportu. Hamulce Ebc zdobyły uznanie kierowców na całym świecie za wysoką jakość i ponadprzeciętne parametry hamowania. Firma także odnosiła sukcesy w sporcie dostarczając hamulce zawodnikom do samochodów, motocykli i rowerów. Firma Ebc Brakes przykłada szczególną wagę do jakości produktów, dlatego znaczna większość pozycji produkowana jest w Wielkiej Brytanii w własnych zakładach w Northampton i Bristol. Gdzie wytwarzane są: klocki, tarcze, przewody hamulcowe i zestawy powiększonych hamulców do niemal każdego samochodu i motocykla. Większość części hamulcowych firmy Ebc posiada homologację drogową i certyfikat TUV.
Produkt przeznaczony do:
- Klocki tył LAND ROVER Defender 110 (L663) 2.0 T / TD / Hybr. 2020-
- Klocki tył LAND ROVER Defender 110 (L663) 3.0 T / TD / Hybr. 2020-
- Klocki tył LAND ROVER Discovery 5 2.0 Turbo 2018-
- Klocki tył LAND ROVER Discovery 5 2.0 Turbo Diesel 2018-
- Klocki tył LAND ROVER Discovery 5 3.0 Hybrid T/TD 2018-
- Klocki tył LAND ROVER Discovery 5 3.0 Turbo 2018-
- Klocki tył LAND ROVER Discovery 5 3.0 Turbo Diesel 2018-
- Klocki tył LAND ROVER Range Rover (L405) 2012- 2.0 Hybrid T/TD 2018-
- Klocki tył LAND ROVER Range Rover (L405) 2012- 3.0 Hybrid T/TD 2018-
- Klocki tył LAND ROVER Range Rover (L405) 2012- 3.0 Supercharged (340 km) 2013-
- Klocki tył LAND ROVER Range Rover (L405) 2012- 3.0 Turbo Diesel (258 km) 2012-
- Klocki tył LAND ROVER Range Rover (L405) 2012- 3.0 Turbo Diesel 2018-
- Klocki tył LAND ROVER Range Rover (L405) 2012- 5.0 (380 km) 2012-
- Klocki tył LAND ROVER Range Rover (L405) 2012- 5.0 Supercharged (510 km) 2012-
- Klocki tył LAND ROVER Range Rover (L405) 2012- 5.0 Supercharged (550 km) 2015-
- Klocki tył LAND ROVER Range Rover Sport (L494) 2013- 2.0 Turbo Diesel (240 km) 2015-
- Klocki tył LAND ROVER Range Rover Sport (L494) 2013- 2.0 Turbo Hybrid (400 km) 2018-
- Klocki tył LAND ROVER Range Rover Sport (L494) 2013- 3.0 Supercharged (340 km) 2013-
- Klocki tył LAND ROVER Range Rover Sport (L494) 2013- 3.0 Supercharged (380 km) 2015-
- Klocki tył LAND ROVER Range Rover Sport (L494) 2013- 3.0 Turbo Diesel (258 km) 2013-
- Klocki tył LAND ROVER Range Rover Sport (L494) 2013- 3.0 Turbo Diesel (292 km) 2013-
- Klocki tył LAND ROVER Range Rover Sport (L494) 2013- 3.0 Turbo Diesel (292 km) 2014-
- Klocki tył LAND ROVER Range Rover Sport (L494) 2013- 3.0 Turbo Diesel (306 km) 2014-
- Klocki tył LAND ROVER Range Rover Sport (L494) 2013- 3.0 Turbo Diesel Hybrid (354 km) 2016-
- Klocki tył LAND ROVER Range Rover Sport (L494) 2013- 3.0 Turbo Hybrid (400 km) 2019-
- Klocki tył LAND ROVER Range Rover Sport (L494) 2013- 4.4 Turbo Diesel (340 km) 2014-
- Klocki tył LAND ROVER Range Rover Sport (L494) 2013- 5.0 Supercharged (510 km) 2013-
- Klocki tył LAND ROVER Range Rover Sport (L494) 2013- 5.0 Supercharged (550 km) 2014-2018
- Klocki tył LAND ROVER Range Rover Sport (L494) 2013- 5.0 Supercharged (575 km) 2018-
- Klocki tył LAND ROVER Range Rover SV Coupe 5.0 Supercharged (565 km) 2018-
- Klocki tył LAND ROVER (USA) Discovery 5 3.0 Supercharged 2017-
- Klocki tył LAND ROVER (USA) Discovery 5 3.0 Turbo Diesel 2017-
- Klocki tył LAND ROVER (USA) Range Rover 3.0 Supercharged (Brembo) 2013-2018
- Klocki tył LAND ROVER (USA) Range Rover 3.0 Supercharged 2013-2018
- Klocki tył LAND ROVER (USA) Range Rover 3.0 Turbo Diesel 2015-2018
- Klocki tył LAND ROVER (USA) Range Rover 5.0 Supercharged 2013-
- Klocki tył LAND ROVER (USA) Range Rover Sport 3.0 Supercharged 2014-2018
- Klocki tył LAND ROVER (USA) Range Rover Sport 3.0 Turbo Diesel 2015-2018
- Klocki tył LAND ROVER (USA) Range Rover Sport 5.0 Supercharged 2014-
Produkt przeznaczony do:
- Klocki tył LAND ROVER Defender 110 (L663) 2.0 T / TD / Hybr. 2020-
- Klocki tył LAND ROVER Defender 110 (L663) 3.0 T / TD / Hybr. 2020-
- Klocki tył LAND ROVER Discovery 5 2.0 Turbo 2018-
- Klocki tył LAND ROVER Discovery 5 2.0 Turbo Diesel 2018-
- Klocki tył LAND ROVER Discovery 5 3.0 Hybrid T/TD 2018-
- Klocki tył LAND ROVER Discovery 5 3.0 Turbo 2018-
- Klocki tył LAND ROVER Discovery 5 3.0 Turbo Diesel 2018-
- Klocki tył LAND ROVER Range Rover (L405) 2012- 2.0 Hybrid T/TD 2018-
- Klocki tył LAND ROVER Range Rover (L405) 2012- 3.0 Hybrid T/TD 2018-
- Klocki tył LAND ROVER Range Rover (L405) 2012- 3.0 Supercharged (340 km) 2013-
- Klocki tył LAND ROVER Range Rover (L405) 2012- 3.0 Turbo Diesel (258 km) 2012-
- Klocki tył LAND ROVER Range Rover (L405) 2012- 3.0 Turbo Diesel 2018-
- Klocki tył LAND ROVER Range Rover (L405) 2012- 5.0 (380 km) 2012-
- Klocki tył LAND ROVER Range Rover (L405) 2012- 5.0 Supercharged (510 km) 2012-
- Klocki tył LAND ROVER Range Rover (L405) 2012- 5.0 Supercharged (550 km) 2015-
- Klocki tył LAND ROVER Range Rover Sport (L494) 2013- 2.0 Turbo Diesel (240 km) 2015-
- Klocki tył LAND ROVER Range Rover Sport (L494) 2013- 2.0 Turbo Hybrid (400 km) 2018-
- Klocki tył LAND ROVER Range Rover Sport (L494) 2013- 3.0 Supercharged (340 km) 2013-
- Klocki tył LAND ROVER Range Rover Sport (L494) 2013- 3.0 Supercharged (380 km) 2015-
- Klocki tył LAND ROVER Range Rover Sport (L494) 2013- 3.0 Turbo Diesel (258 km) 2013-
- Klocki tył LAND ROVER Range Rover Sport (L494) 2013- 3.0 Turbo Diesel (292 km) 2013-
- Klocki tył LAND ROVER Range Rover Sport (L494) 2013- 3.0 Turbo Diesel (292 km) 2014-
- Klocki tył LAND ROVER Range Rover Sport (L494) 2013- 3.0 Turbo Diesel (306 km) 2014-
- Klocki tył LAND ROVER Range Rover Sport (L494) 2013- 3.0 Turbo Diesel Hybrid (354 km) 2016-
- Klocki tył LAND ROVER Range Rover Sport (L494) 2013- 3.0 Turbo Hybrid (400 km) 2019-
- Klocki tył LAND ROVER Range Rover Sport (L494) 2013- 4.4 Turbo Diesel (340 km) 2014-
- Klocki tył LAND ROVER Range Rover Sport (L494) 2013- 5.0 Supercharged (510 km) 2013-
- Klocki tył LAND ROVER Range Rover Sport (L494) 2013- 5.0 Supercharged (550 km) 2014-2018
- Klocki tył LAND ROVER Range Rover Sport (L494) 2013- 5.0 Supercharged (575 km) 2018-
- Klocki tył LAND ROVER Range Rover SV Coupe 5.0 Supercharged (565 km) 2018-
- Klocki tył LAND ROVER (USA) Discovery 5 3.0 Supercharged 2017-
- Klocki tył LAND ROVER (USA) Discovery 5 3.0 Turbo Diesel 2017-
- Klocki tył LAND ROVER (USA) Range Rover 3.0 Supercharged (Brembo) 2013-2018
- Klocki tył LAND ROVER (USA) Range Rover 3.0 Supercharged 2013-2018
- Klocki tył LAND ROVER (USA) Range Rover 3.0 Turbo Diesel 2015-2018
- Klocki tył LAND ROVER (USA) Range Rover 5.0 Supercharged 2013-
- Klocki tył LAND ROVER (USA) Range Rover Sport 3.0 Supercharged 2014-2018
- Klocki tył LAND ROVER (USA) Range Rover Sport 3.0 Turbo Diesel 2015-2018
- Klocki tył LAND ROVER (USA) Range Rover Sport 5.0 Supercharged 2014-
Ford KugaI / Focus MK2
Standardowe tarcze EBC i z klockami Ultimax II testowalem w obu autach jako zamiennik seryjnych tarcz.
Zdecydowanie brak bicia i problemów które wystepują przy standardowych tarczach. Trwałość moim zdaniem też sporo lepsza.