KLOCKI EBC ULTIMAX II
Klocki EBC Ultimax II to odpowiedniki fabrycznie montowanych klocków hamulcowych. Znakomite parametry, wysoka jakość materiałów i precyzyjne wykonanie zapewnia doskonałą pracę hamulców w każdych warunkach co zostało potwierdzone certyfikatem ECE R90. Powierzchnia robocza klocków została wyposażona w powłokę BRAKE-IN która wspomaga i skraca proces docierania hamulców, dopracowany skład mieszanki ciernej klocków wykazuje na mniejsze zużycie tarcz hamulcowych nawet do 50% pozwalając na wydłużenie interwału wymiany tarcz hamulcowych, co dodatkowo skraca koszt eksploatacji. Wszystkie klocki zostały wyposażone w podkładki zapewniające cichą i komfortową pracę hamulców.
EBC Brakes
Firma Powstała w 1978r i już rok później wypuściła z sukcesem pierwszą serie części hamulcowych na rynek wtórny. Obecnie firma produkuje szeroki asortyment części hamulcowych: seryjnych, tuningowych oraz gamę produktów przeznaczonych do sportu. Hamulce Ebc zdobyły uznanie kierowców na całym świecie za wysoką jakość i ponadprzeciętne parametry hamowania. Firma także odnosiła sukcesy w sporcie dostarczając hamulce zawodnikom do samochodów, motocykli i rowerów. Firma Ebc Brakes przykłada szczególną wagę do jakości produktów, dlatego znaczna większość pozycji produkowana jest w Wielkiej Brytanii w własnych zakładach w Northampton i Bristol. Gdzie wytwarzane są: klocki, tarcze, przewody hamulcowe i zestawy powiększonych hamulców do niemal każdego samochodu i motocykla. Większość części hamulcowych firmy Ebc posiada homologację drogową i certyfikat TUV.
Produkt przeznaczony do:
- Klocki tył BMW 1 Series (F40) 116 1.5 Turbo Diesel 116 km 2019-
- Klocki tył BMW 1 Series (F40) 118 1.5 Turbo 140 km 2019-
- Klocki tył BMW 1 Series (F40) 118 2.0 Turbo Diesel 150 km 2019-
- Klocki tył BMW 1 Series (F40) 120 Twin Turbo Diesel 190 km xDrive 2019-
- Klocki tył BMW 2 Series (F45) Active Tourer 214 1.5 Turbo Diesel 95 km 2015-
- Klocki tył BMW 2 Series (F45) Active Tourer 216 1.5 Turbo Diesel 115 km 2014-
- Klocki tył BMW 2 Series (F45) Active Tourer 218 1.5 Turbo 136 km 2014-
- Klocki tył BMW 2 Series (F45) Active Tourer 218 2.0 Turbo Diesel 150 km 2014-
- Klocki tył BMW 2 Series (F45) Active Tourer 218 2.0 Turbo Diesel 150 km xDrive 2014-
- Klocki tył BMW 2 Series (F45) Active Tourer 220 2.0 Turbo 192 km 2014-
- Klocki tył BMW 2 Series (F45) Active Tourer 220 2.0 Turbo Diesel 190 km 2014-
- Klocki tył BMW 2 Series (F45) Active Tourer 220 2.0 Turbo Diesel 190 km xDrive 2014-
- Klocki tył BMW 2 Series (F45) Active Tourer 225 1.5 Turbo + Electric 225 km xDrive 2015-
- Klocki tył BMW 2 Series (F45) Active Tourer 225 2.0 Turbo 231 km 2014-
- Klocki tył BMW 2 Series (F45) Active Tourer 225 2.0 Turbo 231 km xDrive 2014-
- Klocki tył BMW 2 Series (F46) Gran Tourer 214 1.5 Turbo Diesel 95 km 2015-
- Klocki tył BMW 2 Series (F46) Gran Tourer 216 1.5 Turbo 102 km 2015-
- Klocki tył BMW 2 Series (F46) Gran Tourer 216 1.5 Turbo Diesel 116 km 2015-
- Klocki tył BMW 2 Series (F46) Gran Tourer 218 1.5 Turbo 136 km 2015-
- Klocki tył BMW 2 Series (F46) Gran Tourer 218 2.0 Turbo Diesel 150 km 2015-
- Klocki tył BMW 2 Series (F46) Gran Tourer 218 2.0 Turbo Diesel 150 km xDrive 2015-
- Klocki tył BMW 2 Series (F46) Gran Tourer 220 2.0 Turbo 192 km 2015-
- Klocki tył BMW 2 Series (F46) Gran Tourer 220 2.0 Turbo Diesel 190 km 2015-
- Klocki tył BMW 2 Series (F46) Gran Tourer 220 2.0 Turbo Diesel 190 km xDrive 2015-
- Klocki tył (Dla tarcz 280mm) BMW 2 Series Gran Coupe (F44) 218 1.5 Turbo
- Klocki tył (Dla tarcz 280mm) BMW 2 Series Gran Coupe (F44) 220 2.0 Turbo
- Klocki tył (Dla tarcz 280mm) BMW 2 Series Gran Coupe (F44) 218d 2.0 Turbo Diesel
- Klocki tył (Dla tarcz 280mm) BMW 2 Series Gran Coupe (F44) 220d 2.0 Turbo Diesel
- Klocki tył BMW i3 Electric 2013-
- Klocki tył BMW i3 Range Extender 0.6 + Electric 2013-
- Klocki tył BMW X1 (F48) 1.5 Turbo -18 136 km 2015-
- Klocki tył BMW X1 (F48) 1.5 Turbo Diesel 16Diesel 116 km 2015-
- Klocki tył BMW X1 (F48) 2.0 Turbo -20 192 km 2015-
- Klocki tył BMW X1 (F48) 2.0 Turbo -25 231 km 2015-
- Klocki tył BMW X1 (F48) 2.0 Turbo Diesel 18Diesel 150 km 2015-
- Klocki tył BMW X1 (F48) 2.0 Turbo Diesel 20d 190 km 2015-
- Klocki tył BMW X1 (F48) 2.0 Twin Turbo Diesel 25d F48 231 km 2015-
- Klocki tył BMW X2 (F39) 2.0 Turbo 20i 192 km 2018-
- Klocki tył BMW X2 (F39) 2.0 Turbo Diesel 18Diesel 150 km 2018-
- Klocki tył BMW X2 (F39) 2.0 Turbo Diesel 18Diesel 150 km xDrive 2018-
- Klocki tył BMW X2 (F39) 2.0 Turbo Diesel 20d 190 km 2018-
- Klocki tył BMW X2 (F39) 2.0 Turbo Diesel 20d 190 km xDrive 2018-
- Klocki tył MINI Mini Clubman (F54) 2015- 1.5 Turbo (136 km) 2015-
- Klocki tył MINI Mini Clubman (F54) 2015- 1.5 Turbo Diesel (116 km) 2016-
- Klocki tył MINI Mini Clubman (F54) 2015- 2.0 Turbo (192 km) 2015-
- Klocki tył MINI Mini Clubman (F54) 2015- 2.0 Turbo Diesel (150 km) 2015-
- Klocki tył MINI Mini Clubman (F54) 2015- 2.0 Turbo Diesel (190 km) 2015-
- Klocki tył MINI Mini Clubman (F54) 2015- 2.0 Turbo JCW (231 km) 2016-
- Klocki tył MINI Mini Countryman (F60) 2017- 1.5 Turbo + Electric 4WD (221 km) 2017-
- Klocki tył MINI Mini Countryman (F60) 2017- 1.5 Turbo Cooper (136 km) 2017-
- Klocki tył MINI Mini Countryman (F60) 2017- 1.5 Turbo Cooper 4WD (136 km) 2017-
- Klocki tył MINI Mini Countryman (F60) 2017- 2.0 Turbo Cooper S (192 km) 2017-
- Klocki tył MINI Mini Countryman (F60) 2017- 2.0 Turbo Cooper S 4WD (192 km) 2017-
- Klocki tył MINI Mini Countryman (F60) 2017- 2.0 Turbo Diesel Cooper (150 km) 2017-
- Klocki tył MINI Mini Countryman (F60) 2017- 2.0 Turbo Diesel Cooper 4WD (150 km) 2017-
- Klocki tył MINI Mini Countryman (F60) 2017- 2.0 Turbo Diesel Cooper S (190 km) 2017-
- Klocki tył MINI Mini Countryman (F60) 2017- 2.0 Turbo Diesel Cooper S 4WD (190 km) 2017-
- Klocki tył MINI Mini Countryman (F60) 2017- 2.0 Turbo JCW (231 km) 2017-2019
Produkt przeznaczony do:
- Klocki tył BMW 1 Series (F40) 116 1.5 Turbo Diesel 116 km 2019-
- Klocki tył BMW 1 Series (F40) 118 1.5 Turbo 140 km 2019-
- Klocki tył BMW 1 Series (F40) 118 2.0 Turbo Diesel 150 km 2019-
- Klocki tył BMW 1 Series (F40) 120 Twin Turbo Diesel 190 km xDrive 2019-
- Klocki tył BMW 2 Series (F45) Active Tourer 214 1.5 Turbo Diesel 95 km 2015-
- Klocki tył BMW 2 Series (F45) Active Tourer 216 1.5 Turbo Diesel 115 km 2014-
- Klocki tył BMW 2 Series (F45) Active Tourer 218 1.5 Turbo 136 km 2014-
- Klocki tył BMW 2 Series (F45) Active Tourer 218 2.0 Turbo Diesel 150 km 2014-
- Klocki tył BMW 2 Series (F45) Active Tourer 218 2.0 Turbo Diesel 150 km xDrive 2014-
- Klocki tył BMW 2 Series (F45) Active Tourer 220 2.0 Turbo 192 km 2014-
- Klocki tył BMW 2 Series (F45) Active Tourer 220 2.0 Turbo Diesel 190 km 2014-
- Klocki tył BMW 2 Series (F45) Active Tourer 220 2.0 Turbo Diesel 190 km xDrive 2014-
- Klocki tył BMW 2 Series (F45) Active Tourer 225 1.5 Turbo + Electric 225 km xDrive 2015-
- Klocki tył BMW 2 Series (F45) Active Tourer 225 2.0 Turbo 231 km 2014-
- Klocki tył BMW 2 Series (F45) Active Tourer 225 2.0 Turbo 231 km xDrive 2014-
- Klocki tył BMW 2 Series (F46) Gran Tourer 214 1.5 Turbo Diesel 95 km 2015-
- Klocki tył BMW 2 Series (F46) Gran Tourer 216 1.5 Turbo 102 km 2015-
- Klocki tył BMW 2 Series (F46) Gran Tourer 216 1.5 Turbo Diesel 116 km 2015-
- Klocki tył BMW 2 Series (F46) Gran Tourer 218 1.5 Turbo 136 km 2015-
- Klocki tył BMW 2 Series (F46) Gran Tourer 218 2.0 Turbo Diesel 150 km 2015-
- Klocki tył BMW 2 Series (F46) Gran Tourer 218 2.0 Turbo Diesel 150 km xDrive 2015-
- Klocki tył BMW 2 Series (F46) Gran Tourer 220 2.0 Turbo 192 km 2015-
- Klocki tył BMW 2 Series (F46) Gran Tourer 220 2.0 Turbo Diesel 190 km 2015-
- Klocki tył BMW 2 Series (F46) Gran Tourer 220 2.0 Turbo Diesel 190 km xDrive 2015-
- Klocki tył (Dla tarcz 280mm) BMW 2 Series Gran Coupe (F44) 218 1.5 Turbo
- Klocki tył (Dla tarcz 280mm) BMW 2 Series Gran Coupe (F44) 220 2.0 Turbo
- Klocki tył (Dla tarcz 280mm) BMW 2 Series Gran Coupe (F44) 218d 2.0 Turbo Diesel
- Klocki tył (Dla tarcz 280mm) BMW 2 Series Gran Coupe (F44) 220d 2.0 Turbo Diesel
- Klocki tył BMW i3 Electric 2013-
- Klocki tył BMW i3 Range Extender 0.6 + Electric 2013-
- Klocki tył BMW X1 (F48) 1.5 Turbo -18 136 km 2015-
- Klocki tył BMW X1 (F48) 1.5 Turbo Diesel 16Diesel 116 km 2015-
- Klocki tył BMW X1 (F48) 2.0 Turbo -20 192 km 2015-
- Klocki tył BMW X1 (F48) 2.0 Turbo -25 231 km 2015-
- Klocki tył BMW X1 (F48) 2.0 Turbo Diesel 18Diesel 150 km 2015-
- Klocki tył BMW X1 (F48) 2.0 Turbo Diesel 20d 190 km 2015-
- Klocki tył BMW X1 (F48) 2.0 Twin Turbo Diesel 25d F48 231 km 2015-
- Klocki tył BMW X2 (F39) 2.0 Turbo 20i 192 km 2018-
- Klocki tył BMW X2 (F39) 2.0 Turbo Diesel 18Diesel 150 km 2018-
- Klocki tył BMW X2 (F39) 2.0 Turbo Diesel 18Diesel 150 km xDrive 2018-
- Klocki tył BMW X2 (F39) 2.0 Turbo Diesel 20d 190 km 2018-
- Klocki tył BMW X2 (F39) 2.0 Turbo Diesel 20d 190 km xDrive 2018-
- Klocki tył MINI Mini Clubman (F54) 2015- 1.5 Turbo (136 km) 2015-
- Klocki tył MINI Mini Clubman (F54) 2015- 1.5 Turbo Diesel (116 km) 2016-
- Klocki tył MINI Mini Clubman (F54) 2015- 2.0 Turbo (192 km) 2015-
- Klocki tył MINI Mini Clubman (F54) 2015- 2.0 Turbo Diesel (150 km) 2015-
- Klocki tył MINI Mini Clubman (F54) 2015- 2.0 Turbo Diesel (190 km) 2015-
- Klocki tył MINI Mini Clubman (F54) 2015- 2.0 Turbo JCW (231 km) 2016-
- Klocki tył MINI Mini Countryman (F60) 2017- 1.5 Turbo + Electric 4WD (221 km) 2017-
- Klocki tył MINI Mini Countryman (F60) 2017- 1.5 Turbo Cooper (136 km) 2017-
- Klocki tył MINI Mini Countryman (F60) 2017- 1.5 Turbo Cooper 4WD (136 km) 2017-
- Klocki tył MINI Mini Countryman (F60) 2017- 2.0 Turbo Cooper S (192 km) 2017-
- Klocki tył MINI Mini Countryman (F60) 2017- 2.0 Turbo Cooper S 4WD (192 km) 2017-
- Klocki tył MINI Mini Countryman (F60) 2017- 2.0 Turbo Diesel Cooper (150 km) 2017-
- Klocki tył MINI Mini Countryman (F60) 2017- 2.0 Turbo Diesel Cooper 4WD (150 km) 2017-
- Klocki tył MINI Mini Countryman (F60) 2017- 2.0 Turbo Diesel Cooper S (190 km) 2017-
- Klocki tył MINI Mini Countryman (F60) 2017- 2.0 Turbo Diesel Cooper S 4WD (190 km) 2017-
- Klocki tył MINI Mini Countryman (F60) 2017- 2.0 Turbo JCW (231 km) 2017-2019
Ford KugaI / Focus MK2
Standardowe tarcze EBC i z klockami Ultimax II testowalem w obu autach jako zamiennik seryjnych tarcz.
Zdecydowanie brak bicia i problemów które wystepują przy standardowych tarczach. Trwałość moim zdaniem też sporo lepsza.