KLOCKI EBC ULTIMAX II
Klocki EBC Ultimax II to odpowiedniki fabrycznie montowanych klocków hamulcowych. Znakomite parametry, wysoka jakość materiałów i precyzyjne wykonanie zapewnia doskonałą pracę hamulców w każdych warunkach co zostało potwierdzone certyfikatem ECE R90. Powierzchnia robocza klocków została wyposażona w powłokę BRAKE-IN która wspomaga i skraca proces docierania hamulców, dopracowany skład mieszanki ciernej klocków wykazuje na mniejsze zużycie tarcz hamulcowych nawet do 50% pozwalając na wydłużenie interwału wymiany tarcz hamulcowych, co dodatkowo skraca koszt eksploatacji. Wszystkie klocki zostały wyposażone w podkładki zapewniające cichą i komfortową pracę hamulców.
EBC Brakes
Firma Powstała w 1978r i już rok później wypuściła z sukcesem pierwszą serie części hamulcowych na rynek wtórny. Obecnie firma produkuje szeroki asortyment części hamulcowych: seryjnych, tuningowych oraz gamę produktów przeznaczonych do sportu. Hamulce Ebc zdobyły uznanie kierowców na całym świecie za wysoką jakość i ponadprzeciętne parametry hamowania. Firma także odnosiła sukcesy w sporcie dostarczając hamulce zawodnikom do samochodów, motocykli i rowerów. Firma Ebc Brakes przykłada szczególną wagę do jakości produktów, dlatego znaczna większość pozycji produkowana jest w Wielkiej Brytanii w własnych zakładach w Northampton i Bristol. Gdzie wytwarzane są: klocki, tarcze, przewody hamulcowe i zestawy powiększonych hamulców do niemal każdego samochodu i motocykla. Większość części hamulcowych firmy Ebc posiada homologację drogową i certyfikat TUV.
Produkt przeznaczony do:
- Klocki przód (System Girling/TRW) ALFA ROMEO 155 2.0 TS (150 km) 95-98
- Klocki przód ALFA ROMEO 155 2.0 Turbo 92-96
- Klocki przód (System Girling/TRW) ALFA ROMEO 155 2.0 Turbo 96-98
- Klocki przód ALFA ROMEO 155 2.5 92-96
- Klocki przód (System Girling/TRW) ALFA ROMEO 155 2.5 96-98
- Klocki przód ALFA ROMEO 155 2.5 Turbo Diesel 93-96
- Klocki przód (System Girling/TRW) ALFA ROMEO 155 2.5 Turbo Diesel 96-98
- Klocki przód ALFA ROMEO RZ 3.0 92-94
- Klocki przód (System Girling/TRW) FIAT Coupe 2.0 16v (139 km) 95-96
- Klocki przód (System Girling/TRW) FIAT Coupe 2.0 16v Turbo (190 km) 95-97
- Klocki przód FIAT Croma 2.0 Turbo 93-96
- Klocki przód FIAT Croma 2.5 93-96
- Klocki przód FIAT Tipo 1.8 16v 92-95
- Klocki przód FIAT Tipo 2.0 16v 92-95
- Klocki przód (System Girling/TRW) LANCIA Dedra 2.0 16v Integrale 94-97
- Klocki przód LANCIA Dedra 2.0 Turbo 91-94
- Klocki przód LANCIA Dedra 2.0 Turbo Integrale 91-94
- Klocki przód LANCIA Delta 2.0 93-94
- Klocki przód LANCIA Thema (834) 1984-1994 2.0 Turbo 16v 87-92
- Klocki przód LANCIA Thema (834) 1984-1994 2.0 Turbo 16v 92-94
- Klocki przód LANCIA Thema (834) 1984-1994 2.9 32v (Ferrari Engine) (215 km) 88-94
- Klocki przód LANCIA Thema (834) 1984-1994 3.0 92-94
Produkt przeznaczony do:
- Klocki przód (System Girling/TRW) ALFA ROMEO 155 2.0 TS (150 km) 95-98
- Klocki przód ALFA ROMEO 155 2.0 Turbo 92-96
- Klocki przód (System Girling/TRW) ALFA ROMEO 155 2.0 Turbo 96-98
- Klocki przód ALFA ROMEO 155 2.5 92-96
- Klocki przód (System Girling/TRW) ALFA ROMEO 155 2.5 96-98
- Klocki przód ALFA ROMEO 155 2.5 Turbo Diesel 93-96
- Klocki przód (System Girling/TRW) ALFA ROMEO 155 2.5 Turbo Diesel 96-98
- Klocki przód ALFA ROMEO RZ 3.0 92-94
- Klocki przód (System Girling/TRW) FIAT Coupe 2.0 16v (139 km) 95-96
- Klocki przód (System Girling/TRW) FIAT Coupe 2.0 16v Turbo (190 km) 95-97
- Klocki przód FIAT Croma 2.0 Turbo 93-96
- Klocki przód FIAT Croma 2.5 93-96
- Klocki przód FIAT Tipo 1.8 16v 92-95
- Klocki przód FIAT Tipo 2.0 16v 92-95
- Klocki przód (System Girling/TRW) LANCIA Dedra 2.0 16v Integrale 94-97
- Klocki przód LANCIA Dedra 2.0 Turbo 91-94
- Klocki przód LANCIA Dedra 2.0 Turbo Integrale 91-94
- Klocki przód LANCIA Delta 2.0 93-94
- Klocki przód LANCIA Thema (834) 1984-1994 2.0 Turbo 16v 87-92
- Klocki przód LANCIA Thema (834) 1984-1994 2.0 Turbo 16v 92-94
- Klocki przód LANCIA Thema (834) 1984-1994 2.9 32v (Ferrari Engine) (215 km) 88-94
- Klocki przód LANCIA Thema (834) 1984-1994 3.0 92-94
Ford KugaI / Focus MK2
Standardowe tarcze EBC i z klockami Ultimax II testowalem w obu autach jako zamiennik seryjnych tarcz.
Zdecydowanie brak bicia i problemów które wystepują przy standardowych tarczach. Trwałość moim zdaniem też sporo lepsza.