KLOCKI HAMULCOWE FERODO DS 2500
Klocki przeznaczone do samochodów sportowych poruszających się w ruchu ulicznym, imprez typu trackday oraz sportu; zalecane do krótkich odcinków asfaltowych oraz luźnych nawierzchni takich jak szuter, śnieg. Klocki nie wymagają dogrzewania, posiadają wysoki współczynnik tarcia oraz dobrą modulację siły hamowania.
Klocki nie posiadaja homologacji drogowej
TYP SAMOCHODU |
miejskie |
kompaktowe |
klasa średnia |
suv i truck |
sportowe |
terenowe |
sportowe |
|
TYP TRASY | miasto | miasto, poza miastem | miasto, poza miastem | poza miastem, autostrady |
poza miastem, autostrady |
off road | tor | |
SPOKOJNY | - | - | ||||||
NORMALNY | - | |||||||
DYNAMICZNY | ||||||||
AGRESYWNY |
FERODO
Firma założona w 1897 była pierwszą na świecie specjalizującą się w materiałach ciernych do produkcji hamulców. Założyciel Herbert Frood opracował pierwszą mieszankę cierną na bazie żywicy. Obecnie firma produkuje klocki w fabryce Federal Mogul we Włoszech zgodnie z najwyższymi międzynarodowymi standardami ISO. Z ponad 100 letniego doświadczenia dzisiejszy zespół tworzy doskonałej jakości klocki tuningowe (Performance) i produkty do profesjonalnego sportu dobrze znane i cenione przez zawodników na całym świecie.
Produkt przeznaczony do:
- Klocki przód AUDI A8 (D4/4H) 2010-2017 6.3 W12 (Armoured) (500 km) 2010-2017 Quattro
- Klocki przód AUDI RS7 (4G8) 2013- 4.0 Twin Turbo (605 km) 2016-
- Klocki przód AUDI S6 (C7) 2012-2019 4.0 Twin Turbo (420 km) 2012-2014
- Klocki przód AUDI S6 (C7) 2012-2019 4.0 Twin Turbo (450 km) 2014-2019
- Klocki przód AUDI S7 (4G8) 2011-2019 4.0 Twin Turbo (420 km) 2011-2014
- Klocki przód AUDI S7 (4G8) 2011-2019 4.0 Twin Turbo (450 km) 2014-2019
- Klocki przód AUDI S8 (D4) 2011-2015 4.0 Twin Turbo (520 km) 2011-2015
- Klocki przód AUDI (USA) A8 6.3 2011-2017 Quattro
- Klocki przód AUDI (USA) RS7 4.0 Twin Turbo Performance Package 605 bhp 2017-
- Klocki przód AUDI (USA) S6 4.0 Twin Turbo 2013-2018
- Klocki przód AUDI (USA) S7 4.0 Twin Turbo 2013-2018
- Klocki przód AUDI (USA) S8 4.0 Twin Turbo 2012-2018
Produkt przeznaczony do:
- Klocki przód AUDI A8 (D4/4H) 2010-2017 6.3 W12 (Armoured) (500 km) 2010-2017 Quattro
- Klocki przód AUDI RS7 (4G8) 2013- 4.0 Twin Turbo (605 km) 2016-
- Klocki przód AUDI S6 (C7) 2012-2019 4.0 Twin Turbo (420 km) 2012-2014
- Klocki przód AUDI S6 (C7) 2012-2019 4.0 Twin Turbo (450 km) 2014-2019
- Klocki przód AUDI S7 (4G8) 2011-2019 4.0 Twin Turbo (420 km) 2011-2014
- Klocki przód AUDI S7 (4G8) 2011-2019 4.0 Twin Turbo (450 km) 2014-2019
- Klocki przód AUDI S8 (D4) 2011-2015 4.0 Twin Turbo (520 km) 2011-2015
- Klocki przód AUDI (USA) A8 6.3 2011-2017 Quattro
- Klocki przód AUDI (USA) RS7 4.0 Twin Turbo Performance Package 605 bhp 2017-
- Klocki przód AUDI (USA) S6 4.0 Twin Turbo 2013-2018
- Klocki przód AUDI (USA) S7 4.0 Twin Turbo 2013-2018
- Klocki przód AUDI (USA) S8 4.0 Twin Turbo 2012-2018
Ford Fiesta ST
Klocki Super ale sprzedający jeszcze lepszy. Przy moich klockach konieczna była reklamacją, którą załatwiono błyskawicznie i równie szybko otrzymałem nowy zestaw od sprzedającego. Polecam każdemu i klocki i zakupy w Top Brakes !!
Ford Fiesta ST
Klocki świetne, bardzo poprawiają skuteczność hamowania na torze i podczas dynamicznej jazdy autostradowej. Jeszcze nie udało mi się ich przegrzać... a z drugiej strony nie wymagają rozgrzania, żeby były skuteczne. Małe minusy to pylenie oraz popiskiwanie przy delikatnym hamowaniu, ale ogółem zmiana na ogromny plus.
Civic V
świetny stosunek ceny do skuteczności hamowania
Golf 4 gti
Świetne klocki. W poprawionm 1.8t ok 280km przejechaly 20.000 km bo publicznych drogach z ostrymi hamowaniami:) zużywają się szybko jednak rekompensują to swoją siłą hamowania! Nigdy nie piszczały jak inni opisują. jak dla mnie rewelacyjne klocki. zimnie hamują delikatniej słabiej niz rozgrzane ale i tak są dużo lepsze zimne od orginalnych klocków;)
Cinquecento WRC
Testowany w Rally Sprintach, dają radę. Wystarczają na około jeden sezon.
Arteon 2.0T 240km
Klocki dobrze się spisują się przy hamowaniu z większych prędkości, na zimno są trochę słabsze ale nadal lepsze od oryginałów, zdarza się że przy dojeżdżaniu do świateł zapiszczą, zużycie wydaje się niskie dopiero przejechałem 8 tyś. km i wyglądają jak nowe.
Focus st
.
Tarcza DBA Street + klocek Ferodo DS2500, to świetne połączenie. Daję bardzo dobrze wyczucie hamulca, świetnie hamują, ale jak się rozgrzeją to nieco piszczą. Ale DS2500 tak ma.