Klocki Ferodo DS2500 Zobacz większe

Klocki Ferodo DS2500 FCP790H

Klocki Ferodo DS2500

FCP790H

Brak na magazynie

Strona zabudowy: Tył

Indeks: FCP790H

Cena dotyczy kompletu klocków na oś - 2 koła

Więcej szczegółów

566,28 zł

Dodaj Zmniejsz

Magazyn: NA ZAMÓWIENIE DO 10 DNI

Gwarancja oryginalności

Pewność dopasowania części

Bezpłatna dostawa od 300 zł

Pomoc techniczna i fachowe doradztwo

KLOCKI HAMULCOWE FERODO DS 2500

Klocki przeznaczone do samochodów sportowych poruszających się w ruchu ulicznym, imprez typu trackday oraz sportu; zalecane do krótkich odcinków asfaltowych oraz luźnych nawierzchni takich jak szuter, śnieg. Klocki nie wymagają dogrzewania, posiadają wysoki współczynnik tarcia oraz dobrą modulację siły hamowania.

Klocki Ferodo DS2500

TYP SAMOCHODU

miejskie

kompaktowe

klasa średnia

suv i truck

sportowe

terenowe

sportowe

TYP TRASY

miasto

miasto, poza miastemmiasto, poza miastempoza miastem, autostrady
poza miastem, autostrady
off roadtor
SPOKOJNY--
NORMALNY-
DYNAMICZNY
AGRESYWNY

Ferodo-racing-logo.jpg

FERODO

Firma założona w 1897 była pierwszą na świecie specjalizującą się w materiałach ciernych do produkcji hamulców. Założyciel Herbert Frood opracował pierwszą mieszankę cierną na bazie żywicy. Obecnie firma produkuje klocki w fabryce Federal Mogul we Włoszech zgodnie z najwyższymi międzynarodowymi standardami ISO. Z ponad 100 letniego doświadczenia dzisiejszy zespół tworzy doskonałej jakości klocki tuningowe (Performance) i produkty do profesjonalnego sportu dobrze znane i cenione przez zawodników na całym świecie.

Produkt pasuje do:

Kod produktu: FCP790H

Strona zabudowy: Tył

Indeks: FCP790H

Cena dotyczy kompletu klocków na oś - 2 koła

Produkt pasuje do:

Ogólna ocena:    0 1 2 3 4
4,00/5
    W oparciu o 4 Opinie
0 1 2 3 4
(4/5

Arteon 2.0T 240km

Hałas: 0 1 2 3 4
Odporność na przegrzanie: 0 1 2 3 4
Pylenie: 0 1 2 3 4
Skuteczność hamowania: 0 1 2 3 4
Zużycie: 0 1 2 3 4

Klocki dobrze się spisują się przy hamowaniu z większych prędkości, na zimno są trochę słabsze ale nadal lepsze od oryginałów, zdarza się że przy dojeżdżaniu do świateł zapiszczą, zużycie wydaje się niskie dopiero przejechałem 8 tyś. km i wyglądają jak nowe.

0 1 2 3 4
(4/5

Focus st

Hałas: 0 1 2 3 4
Odporność na przegrzanie: 0 1 2 3 4
Pylenie: 0 1 2 3 4
Skuteczność hamowania: 0 1 2 3 4
Zużycie: 0 1 2 3 4

.

0 1 2 3 4
(3/5

Hałas: 0 1 2 3 4
Odporność na przegrzanie: 0 1 2 3 4
Pylenie: 0 1 2 3 4
Skuteczność hamowania: 0 1 2 3 4
Zużycie: 0 1 2 3 4

0 1 2 3 4
(5/5

Hałas: 0 1 2 3 4
Odporność na przegrzanie: 0 1 2 3 4
Pylenie: 0 1 2 3 4
Skuteczność hamowania: 0 1 2 3 4
Zużycie: 0 1 2 3 4

Tarcza DBA Street + klocek Ferodo DS2500, to świetne połączenie. Daję bardzo dobrze wyczucie hamulca, świetnie hamują, ale jak się rozgrzeją to nieco piszczą. Ale DS2500 tak ma.

Strona: 1