KLOCKI HAMULCOWE FERODO DS PERFORMANCE
To semi metaliczne kocki przeznaczone dla kierowców oczekujących większej skuteczności hamulców oraz większego zakresu temperatury. Działają już od najniższych temperatur zwiększając swoją skuteczność wraz z wzrostem temperatury. Zapewniają dobrą modulację siły hamowania, oraz zużycie i pylenie na poziomie klocków seryjnych.
TYP SAMOCHODU |
miejskie |
kompaktowe |
klasa średnia |
suv i truck |
sportowe |
terenowe |
sportowe |
|
TYP TRASY | miasto | miasto, poza miastem | miasto, poza miastem | poza miastem, autostrady |
poza miastem, autostrady |
off road | tor | |
SPOKOJNY | - | - | ||||||
NORMALNY | - | |||||||
DYNAMICZNY | ||||||||
AGRESYWNY |
FERODO
Firma założona w 1897 była pierwszą na świecie specjalizującą się w materiałach ciernych do produkcji hamulców. Założyciel Herbert Frood opracował pierwszą mieszankę cierną na bazie żywicy. Obecnie firma produkuje klocki w fabryce Federal Mogul we Włoszech zgodnie z najwyższymi międzynarodowymi standardami ISO. Z ponad 100 letniego doświadczenia dzisiejszy zespół tworzy doskonałej jakości klocki tuningowe (Performance) i produkty do profesjonalnego sportu dobrze znane i cenione przez zawodników na całym świecie.
Produkt przeznaczony do:
- Klocki przód CITROEN Xsara 1.8 16v 98-2000
- Klocki przód (System Bosch) CITROEN Xsara Kombi 1.8 16v 98-2000
- Klocki przód (Dla tarcz 266mm) CITROEN Xsara Kombi 1.8 98-2000
- Klocki przód (Typ 1) CITROEN Xsara Kombi 1.9 Diesel 98-2000
- Klocki przód (System Bosch) CITROEN Xsara Kombi 1.9 Turbo Diesel 98-2000
- Klocki przód (System Bosch) CITROEN Xsara Kombi 2.0 Turbo Diesel (90 km) 99-2000
- Klocki przód (Dla tarcz 266x27mm) PEUGEOT 206 1.6 2000-2011
- Klocki przód PEUGEOT 206 2.0 16v (136 km) 99-2002
- Klocki przód PEUGEOT 206 2.0 Turbo Diesel 99-2000
- Klocki przód PEUGEOT 206 2.0 Turbo Diesel 99-2002
- Klocki przód PEUGEOT 306 1.8 2000-2002
- Klocki przód (System Bosch) PEUGEOT 306 1.9 Diesel 2000-2002
- Klocki przód PEUGEOT 306 2.0 2000-2002
- Klocki przód PEUGEOT 306 2.0 Turbo Diesel 2000-2002
- Klocki przód (System Bosch) PEUGEOT 306 2.0 Turbo Diesel 99-2000
- Klocki przód PEUGEOT 206CC 1.6 (Disc offset 27mm) 2001-2007
- Klocki przód (Dla tarcz 266x27mm) PEUGEOT 206CC 1.6 Turbo Diesel 2005-2007
- Klocki przód PEUGEOT 206CC 2.0 16v (Disc offset 27mm) 2001-2007
Produkt przeznaczony do:
- Klocki przód CITROEN Xsara 1.8 16v 98-2000
- Klocki przód (System Bosch) CITROEN Xsara Kombi 1.8 16v 98-2000
- Klocki przód (Dla tarcz 266mm) CITROEN Xsara Kombi 1.8 98-2000
- Klocki przód (Typ 1) CITROEN Xsara Kombi 1.9 Diesel 98-2000
- Klocki przód (System Bosch) CITROEN Xsara Kombi 1.9 Turbo Diesel 98-2000
- Klocki przód (System Bosch) CITROEN Xsara Kombi 2.0 Turbo Diesel (90 km) 99-2000
- Klocki przód (Dla tarcz 266x27mm) PEUGEOT 206 1.6 2000-2011
- Klocki przód PEUGEOT 206 2.0 16v (136 km) 99-2002
- Klocki przód PEUGEOT 206 2.0 Turbo Diesel 99-2000
- Klocki przód PEUGEOT 206 2.0 Turbo Diesel 99-2002
- Klocki przód PEUGEOT 306 1.8 2000-2002
- Klocki przód (System Bosch) PEUGEOT 306 1.9 Diesel 2000-2002
- Klocki przód PEUGEOT 306 2.0 2000-2002
- Klocki przód PEUGEOT 306 2.0 Turbo Diesel 2000-2002
- Klocki przód (System Bosch) PEUGEOT 306 2.0 Turbo Diesel 99-2000
- Klocki przód PEUGEOT 206CC 1.6 (Disc offset 27mm) 2001-2007
- Klocki przód (Dla tarcz 266x27mm) PEUGEOT 206CC 1.6 Turbo Diesel 2005-2007
- Klocki przód PEUGEOT 206CC 2.0 16v (Disc offset 27mm) 2001-2007
Seat Leon Cupra ST
bardzo dobre klocki w porównaniu z serią duża różnica - pracują z nawiercanymi tarczami zimmerman bardzo dobre ekonomiczne połączenie.
Bravo ll
Klocki naprawdę pierwsza klasa, zamontowane na obu osiach, a z nawiercanymi tarczami samochód staje w miejscu, sprawdzone hamując ostro przed tirem na autostradzie
BMW
Klocki rewelacja, wreszcie auto hamuje tak jak trzeba.
Klocki bardzo bardzo dobre. Zdecydowanie zauważalna różnica podczas hamowania, w porównaniu do zwykłych ATE czy FERODO.
pozdrawiam