KLOCKI HAMULCOWE FERODO DS PERFORMANCE
To semi metaliczne kocki przeznaczone dla kierowców oczekujących większej skuteczności hamulców oraz większego zakresu temperatury. Działają już od najniższych temperatur zwiększając swoją skuteczność wraz z wzrostem temperatury. Zapewniają dobrą modulację siły hamowania, oraz zużycie i pylenie na poziomie klocków seryjnych.
TYP SAMOCHODU |
miejskie |
kompaktowe |
klasa średnia |
suv i truck |
sportowe |
terenowe |
sportowe |
|
TYP TRASY | miasto | miasto, poza miastem | miasto, poza miastem | poza miastem, autostrady |
poza miastem, autostrady |
off road | tor | |
SPOKOJNY | - | - | ||||||
NORMALNY | - | |||||||
DYNAMICZNY | ||||||||
AGRESYWNY |
FERODO
Firma założona w 1897 była pierwszą na świecie specjalizującą się w materiałach ciernych do produkcji hamulców. Założyciel Herbert Frood opracował pierwszą mieszankę cierną na bazie żywicy. Obecnie firma produkuje klocki w fabryce Federal Mogul we Włoszech zgodnie z najwyższymi międzynarodowymi standardami ISO. Z ponad 100 letniego doświadczenia dzisiejszy zespół tworzy doskonałej jakości klocki tuningowe (Performance) i produkty do profesjonalnego sportu dobrze znane i cenione przez zawodników na całym świecie.
Produkt przeznaczony do:
- Klocki przód (System Delco) DAEWOO Cielo Cielo 96-97
- Klocki przód DAEWOO Nexia 1.5 GL 95-97
- Klocki przód LOTUS Elan (M100) 1.6 89-94
- Klocki przód LOTUS Elan (M100) 1.6 Turbo 89-97
- Klocki przód OPEL Omega 2.3 Diesel 86-87
- Klocki przód OPEL Omega 2.3 Diesel 87-89
- Klocki przód OPEL Omega 2.3 Turbo Diesel 86-87
- Klocki przód OPEL Omega 2.3 Turbo Diesel 87-89
Produkt przeznaczony do:
- Klocki przód (System Delco) DAEWOO Cielo Cielo 96-97
- Klocki przód DAEWOO Nexia 1.5 GL 95-97
- Klocki przód LOTUS Elan (M100) 1.6 89-94
- Klocki przód LOTUS Elan (M100) 1.6 Turbo 89-97
- Klocki przód OPEL Omega 2.3 Diesel 86-87
- Klocki przód OPEL Omega 2.3 Diesel 87-89
- Klocki przód OPEL Omega 2.3 Turbo Diesel 86-87
- Klocki przód OPEL Omega 2.3 Turbo Diesel 87-89
Seat Leon Cupra ST
bardzo dobre klocki w porównaniu z serią duża różnica - pracują z nawiercanymi tarczami zimmerman bardzo dobre ekonomiczne połączenie.
Bravo ll
Klocki naprawdę pierwsza klasa, zamontowane na obu osiach, a z nawiercanymi tarczami samochód staje w miejscu, sprawdzone hamując ostro przed tirem na autostradzie
BMW
Klocki rewelacja, wreszcie auto hamuje tak jak trzeba.
Klocki bardzo bardzo dobre. Zdecydowanie zauważalna różnica podczas hamowania, w porównaniu do zwykłych ATE czy FERODO.
pozdrawiam