KLOCKI HAWK HPS
HPS to najpopularniejszy model klocków firmy Hawk o parametrach przewyższających seryjne odpowiedniki. Zaprojektowane do samochodów seryjnych w których oczekujemy większej wydajności hamulców nie rezygnując przy tym z komfortu. Materiał cierny użyty do ich budowy został wzbogacony włóknami węglowymi dzięki którym klocki cechuje większa skuteczność o ok 20% zarówno w niskiej temperaturze jak i podczas ekstremalnych warunków przy hamowaniu z dużej prędkości na autostradzie i krętej drodze. Większy zakres temperatury klocków pozwala na prawidłowe działanie hamulców znacznie dłużej zmniejszając ryzyko przegrzania i uszkodzenia tarcz hamulcowych. Parametry modelu HPS sprawiają że klocki doskonale sprawdzają się w samochodach miejskich i kompaktowych których kierowcy preferują spokojny i dynamiczny styl jazdy, do stosowania zarówno z standardowymi tarczami gładkimi jak i perforowanymi sportowymi odpowiednikami. High Performance Street łączy zalety klocków seryjnych i sportowych oferując przy tym mniejsze zużycie klocków nawet do 50%, co pozwala na dłuższe interwały wymiany hamulców.
Cechy:
- - większa wydajność hamulców o 20%
- - mniejsze zużycie klocków i tarcz
- - szeroki zakres temperatury pracy
- - komfort seryjnych hamulców
- - mniejsze ryzyko przegrzania tarcz
- - odporność na fading
TYP SAMOCHODU |
miejskie |
kompaktowe |
klasa średnia |
suv i truck |
sportowe |
terenowe |
sportowe |
|
TYP TRASY | miasto | miasto, poza miastem | miasto, poza miastem | poza miastem, autostrady |
poza miastem, autostrady |
off road | tor | |
SPOKOJNY | - | - | ||||||
NORMALNY | - | |||||||
DYNAMICZNY | ||||||||
AGRESYWNY |
Hawk Performance
Firma Hawk od 25 lat produkuje wysokiej jakości klocki hamulcowe klasy Premium. W swojej ofercie posiada szeroką gamę mieszanek ciernych przeznaczonych do samochodów osobowych, Suv, 4x4 oraz bogatą gamę klocków do profesjonalnego sportu. Wieloletnie doświadczenie w dostarczaniu materiałów ciernych do lotnictwa, przemysłu i wojska pozwoliło opracowanie wysokiej jakości produktów które są jednymi z najczęściej wybieranymi w Usa. Klocki przeznaczone do sportu od wielu lat zdobywają laury w wyścigach samochodowych wysokiej rangi na całym świecie.
Produkt przeznaczony do:
- Klocki przód TOYOTA Celica 1.8 (AT200) 95-99
- Klocki przód TOYOTA Corolla (E10_) 1992-1997 1.3 (EE101) 92-97
- Klocki przód TOYOTA Corolla (E10_) 1992-1997 1.6 (AE101) 92-97
- Klocki przód TOYOTA Corolla (E10_) 1992-1997 1.8 (AE102) 93-97
- Klocki przód TOYOTA Corolla (E10_) 1992-1997 1.8 4WDiesel (AE103) 92-97
- Klocki przód TOYOTA Corolla (E10_) 1992-1997 2.0 Diesel (CE100) 93-97
- Klocki przód TOYOTA Corolla (E11_) 1997-2002 1.3 (EE111) (Japan) 97-2000
- Klocki przód TOYOTA Corolla (E11_) 1997-2002 1.4 (ZZE111) (Japan) 99-2002
- Klocki przód TOYOTA Corolla (E11_) 1997-2002 1.6 (AE111) (Japan) 97-2002
- Klocki przód TOYOTA Corolla (E11_) 1997-2002 1.6 (ZZE112) (Japan) 99-2001
- Klocki przód TOYOTA Corolla (E11_) 1997-2002 1.9 Diesel (WZE110) (Japan) 99-2002
- Klocki przód TOYOTA Corolla (E11_) 1997-2002 2.0 Diesel (CE110) (Japan) 97-2000
- Klocki przód TOYOTA Corolla (E11_) 1997-2002 2.0 Turbo Diesel (CDE110) (Japan) 2000-2002
- Klocki przód TOYOTA Cresta 1.8 (GX100) 97-98
- Klocki przód TOYOTA Cresta 1.8 (GX90) 92-96
- Klocki przód TOYOTA Cresta 1.8 (SX80) 92-96
- Klocki przód TOYOTA Curren 2.0 (FE) 95-99
- Klocki przód TOYOTA Grande 2.0 92-96
- Klocki przód TOYOTA Prius 1.5 hybriDiesel (NHW10) 97-2000
- Klocki przód TOYOTA Rav 4 (I) 1993-2000 2.0 93-2000
- Klocki przód (System Sumitomo) TOYOTA Starlet 1.3 (EP91) (ABS) 96-2000
- Klocki przód TOYOTA (USA) Camry 2.2 92-2001
- Klocki przód TOYOTA (USA) Corolla 1.6 93-98
- Klocki przód TOYOTA (USA) Corolla 1.8 93-97
Produkt przeznaczony do:
- Klocki przód TOYOTA Celica 1.8 (AT200) 95-99
- Klocki przód TOYOTA Corolla (E10_) 1992-1997 1.3 (EE101) 92-97
- Klocki przód TOYOTA Corolla (E10_) 1992-1997 1.6 (AE101) 92-97
- Klocki przód TOYOTA Corolla (E10_) 1992-1997 1.8 (AE102) 93-97
- Klocki przód TOYOTA Corolla (E10_) 1992-1997 1.8 4WDiesel (AE103) 92-97
- Klocki przód TOYOTA Corolla (E10_) 1992-1997 2.0 Diesel (CE100) 93-97
- Klocki przód TOYOTA Corolla (E11_) 1997-2002 1.3 (EE111) (Japan) 97-2000
- Klocki przód TOYOTA Corolla (E11_) 1997-2002 1.4 (ZZE111) (Japan) 99-2002
- Klocki przód TOYOTA Corolla (E11_) 1997-2002 1.6 (AE111) (Japan) 97-2002
- Klocki przód TOYOTA Corolla (E11_) 1997-2002 1.6 (ZZE112) (Japan) 99-2001
- Klocki przód TOYOTA Corolla (E11_) 1997-2002 1.9 Diesel (WZE110) (Japan) 99-2002
- Klocki przód TOYOTA Corolla (E11_) 1997-2002 2.0 Diesel (CE110) (Japan) 97-2000
- Klocki przód TOYOTA Corolla (E11_) 1997-2002 2.0 Turbo Diesel (CDE110) (Japan) 2000-2002
- Klocki przód TOYOTA Cresta 1.8 (GX100) 97-98
- Klocki przód TOYOTA Cresta 1.8 (GX90) 92-96
- Klocki przód TOYOTA Cresta 1.8 (SX80) 92-96
- Klocki przód TOYOTA Curren 2.0 (FE) 95-99
- Klocki przód TOYOTA Grande 2.0 92-96
- Klocki przód TOYOTA Prius 1.5 hybriDiesel (NHW10) 97-2000
- Klocki przód TOYOTA Rav 4 (I) 1993-2000 2.0 93-2000
- Klocki przód (System Sumitomo) TOYOTA Starlet 1.3 (EP91) (ABS) 96-2000
- Klocki przód TOYOTA (USA) Camry 2.2 92-2001
- Klocki przód TOYOTA (USA) Corolla 1.6 93-98
- Klocki przód TOYOTA (USA) Corolla 1.8 93-97
Subaru Legacy
Świetny klocek!
Znacznie zwiększa siłę hamowania nawet na seryjnej tarczy.
Bardzo szybko łapie temperaturę pracy.
Można się zdziwić na zimno na wzniesieniu :)
W mieście przy dynamicznej jeździe czuć, że mocno się grzeje i hałasuje za to siła hamowania cały czas idealna.
Potrafi popiskiwać na zimno.
Dobrze wydane pieniądze!
Mazda 6, może z wyjątkiem mps, hamuje beznadziejnie. Tarcze EBS i klocki HAWK poprawiają sprawę, ale... spodziewałem się jeszcze lepszego efektu.
Mazda 6, 2.2 d., 163+ KM (po DPF off), jazda umiarkowana/aktywna
Tarcze i klocki super dobrane, dzięki pomocy obsługi sklepu.