KLOCKI HAWK HPS
HPS to najpopularniejszy model klocków firmy Hawk o parametrach przewyższających seryjne odpowiedniki. Zaprojektowane do samochodów seryjnych w których oczekujemy większej wydajności hamulców nie rezygnując przy tym z komfortu. Materiał cierny użyty do ich budowy został wzbogacony włóknami węglowymi dzięki którym klocki cechuje większa skuteczność o ok 20% zarówno w niskiej temperaturze jak i podczas ekstremalnych warunków przy hamowaniu z dużej prędkości na autostradzie i krętej drodze. Większy zakres temperatury klocków pozwala na prawidłowe działanie hamulców znacznie dłużej zmniejszając ryzyko przegrzania i uszkodzenia tarcz hamulcowych. Parametry modelu HPS sprawiają że klocki doskonale sprawdzają się w samochodach miejskich i kompaktowych których kierowcy preferują spokojny i dynamiczny styl jazdy, do stosowania zarówno z standardowymi tarczami gładkimi jak i perforowanymi sportowymi odpowiednikami. High Performance Street łączy zalety klocków seryjnych i sportowych oferując przy tym mniejsze zużycie klocków nawet do 50%, co pozwala na dłuższe interwały wymiany hamulców.
Cechy:
- - większa wydajność hamulców o 20%
- - mniejsze zużycie klocków i tarcz
- - szeroki zakres temperatury pracy
- - komfort seryjnych hamulców
- - mniejsze ryzyko przegrzania tarcz
- - odporność na fading
TYP SAMOCHODU |
miejskie |
kompaktowe |
klasa średnia |
suv i truck |
sportowe |
terenowe |
sportowe |
|
TYP TRASY | miasto | miasto, poza miastem | miasto, poza miastem | poza miastem, autostrady |
poza miastem, autostrady |
off road | tor | |
SPOKOJNY | - | - | ||||||
NORMALNY | - | |||||||
DYNAMICZNY | ||||||||
AGRESYWNY |
Hawk Performance
Firma Hawk od 25 lat produkuje wysokiej jakości klocki hamulcowe klasy Premium. W swojej ofercie posiada szeroką gamę mieszanek ciernych przeznaczonych do samochodów osobowych, Suv, 4x4 oraz bogatą gamę klocków do profesjonalnego sportu. Wieloletnie doświadczenie w dostarczaniu materiałów ciernych do lotnictwa, przemysłu i wojska pozwoliło opracowanie wysokiej jakości produktów które są jednymi z najczęściej wybieranymi w Usa. Klocki przeznaczone do sportu od wielu lat zdobywają laury w wyścigach samochodowych wysokiej rangi na całym świecie.
Produkt przeznaczony do:
- Klocki przód FORD Edge (U387) 2011-2014 2.0 Turbo (240 km) 2011-2014
- Klocki przód FORD Edge (U387) 2011-2014 3.5 (285 km) 2011-2014
- Klocki przód FORD Edge (U387) 2011-2014 3.7 (305 km) 2011-2014
- Klocki przód FORD (USA) Edge 2.0 Turbo 2011-2014
- Klocki przód FORD (USA) Edge 3.5 2011-2014
- Klocki przód FORD (USA) Edge 3.5 2WD 2006-2008
- Klocki przód FORD (USA) Edge 3.5 2WD 2009-2010
- Klocki przód FORD (USA) Edge 3.5 4WD 2006-2008
- Klocki przód FORD (USA) Edge 3.5 4WD 2009-2010
- Klocki przód FORD (USA) Edge 3.7 2011-2014
- Klocki przód LINCOLN (USA) MKX 3.5 2WD 2006-2008
- Klocki przód LINCOLN (USA) MKX 3.5 2WD 2009-2010
- Klocki przód LINCOLN (USA) MKX 3.5 4WD 2006-2008
- Klocki przód LINCOLN (USA) MKX 3.5 4WD 2009-2010
- Klocki przód LINCOLN (USA) MKX 3.7 2010-2015
- Klocki przód MAZDA CX-7 2.2 Turbo Diesel 2009-2012
- Klocki przód MAZDA CX-7 2.3 Turbo 2007-2013
- Klocki przód MAZDA CX-9 3.7 2008-2016
- Klocki przód MAZDA CX-9 (USA Model) 2.5 Turbo 2016-
- Klocki przód MAZDA (USA) CX-7 2.3 Turbo 2006-2012
- Klocki przód MAZDA (USA) CX-7 2.5 2010-2012
- Klocki przód MAZDA (USA) CX-9 2.5 Turbo 2016-
- Klocki przód MAZDA (USA) CX-9 3.5 2007-2008
- Klocki przód MAZDA (USA) CX-9 3.7 2008-2016
- Klocki przód (dla tarcz 320mm) MITSUBISHI Eclipse Cross 1.5 Turbo (163 km) 2018-
- Klocki przód MITSUBISHI Outlander (G/Z) 2012- 2.4 Hybrid PHEV (221 km) 2018-
- Klocki przód MITSUBISHI Shogun Sport 2.4 Turbo Diesel (179 km) 2018-
Produkt przeznaczony do:
- Klocki przód FORD Edge (U387) 2011-2014 2.0 Turbo (240 km) 2011-2014
- Klocki przód FORD Edge (U387) 2011-2014 3.5 (285 km) 2011-2014
- Klocki przód FORD Edge (U387) 2011-2014 3.7 (305 km) 2011-2014
- Klocki przód FORD (USA) Edge 2.0 Turbo 2011-2014
- Klocki przód FORD (USA) Edge 3.5 2011-2014
- Klocki przód FORD (USA) Edge 3.5 2WD 2006-2008
- Klocki przód FORD (USA) Edge 3.5 2WD 2009-2010
- Klocki przód FORD (USA) Edge 3.5 4WD 2006-2008
- Klocki przód FORD (USA) Edge 3.5 4WD 2009-2010
- Klocki przód FORD (USA) Edge 3.7 2011-2014
- Klocki przód LINCOLN (USA) MKX 3.5 2WD 2006-2008
- Klocki przód LINCOLN (USA) MKX 3.5 2WD 2009-2010
- Klocki przód LINCOLN (USA) MKX 3.5 4WD 2006-2008
- Klocki przód LINCOLN (USA) MKX 3.5 4WD 2009-2010
- Klocki przód LINCOLN (USA) MKX 3.7 2010-2015
- Klocki przód MAZDA CX-7 2.2 Turbo Diesel 2009-2012
- Klocki przód MAZDA CX-7 2.3 Turbo 2007-2013
- Klocki przód MAZDA CX-9 3.7 2008-2016
- Klocki przód MAZDA CX-9 (USA Model) 2.5 Turbo 2016-
- Klocki przód MAZDA (USA) CX-7 2.3 Turbo 2006-2012
- Klocki przód MAZDA (USA) CX-7 2.5 2010-2012
- Klocki przód MAZDA (USA) CX-9 2.5 Turbo 2016-
- Klocki przód MAZDA (USA) CX-9 3.5 2007-2008
- Klocki przód MAZDA (USA) CX-9 3.7 2008-2016
- Klocki przód (dla tarcz 320mm) MITSUBISHI Eclipse Cross 1.5 Turbo (163 km) 2018-
- Klocki przód MITSUBISHI Outlander (G/Z) 2012- 2.4 Hybrid PHEV (221 km) 2018-
- Klocki przód MITSUBISHI Shogun Sport 2.4 Turbo Diesel (179 km) 2018-
Subaru Legacy
Świetny klocek!
Znacznie zwiększa siłę hamowania nawet na seryjnej tarczy.
Bardzo szybko łapie temperaturę pracy.
Można się zdziwić na zimno na wzniesieniu :)
W mieście przy dynamicznej jeździe czuć, że mocno się grzeje i hałasuje za to siła hamowania cały czas idealna.
Potrafi popiskiwać na zimno.
Dobrze wydane pieniądze!
Mazda 6, może z wyjątkiem mps, hamuje beznadziejnie. Tarcze EBS i klocki HAWK poprawiają sprawę, ale... spodziewałem się jeszcze lepszego efektu.
Mazda 6, 2.2 d., 163+ KM (po DPF off), jazda umiarkowana/aktywna
Tarcze i klocki super dobrane, dzięki pomocy obsługi sklepu.