KLOCKI HAWK HPS
HPS to najpopularniejszy model klocków firmy Hawk o parametrach przewyższających seryjne odpowiedniki. Zaprojektowane do samochodów seryjnych w których oczekujemy większej wydajności hamulców nie rezygnując przy tym z komfortu. Materiał cierny użyty do ich budowy został wzbogacony włóknami węglowymi dzięki którym klocki cechuje większa skuteczność o ok 20% zarówno w niskiej temperaturze jak i podczas ekstremalnych warunków przy hamowaniu z dużej prędkości na autostradzie i krętej drodze. Większy zakres temperatury klocków pozwala na prawidłowe działanie hamulców znacznie dłużej zmniejszając ryzyko przegrzania i uszkodzenia tarcz hamulcowych. Parametry modelu HPS sprawiają że klocki doskonale sprawdzają się w samochodach miejskich i kompaktowych których kierowcy preferują spokojny i dynamiczny styl jazdy, do stosowania zarówno z standardowymi tarczami gładkimi jak i perforowanymi sportowymi odpowiednikami. High Performance Street łączy zalety klocków seryjnych i sportowych oferując przy tym mniejsze zużycie klocków nawet do 50%, co pozwala na dłuższe interwały wymiany hamulców.
Cechy:
- - większa wydajność hamulców o 20%
- - mniejsze zużycie klocków i tarcz
- - szeroki zakres temperatury pracy
- - komfort seryjnych hamulców
- - mniejsze ryzyko przegrzania tarcz
- - odporność na fading
TYP SAMOCHODU |
miejskie |
kompaktowe |
klasa średnia |
suv i truck |
sportowe |
terenowe |
sportowe |
|
TYP TRASY | miasto | miasto, poza miastem | miasto, poza miastem | poza miastem, autostrady |
poza miastem, autostrady |
off road | tor | |
SPOKOJNY | - | - | ||||||
NORMALNY | - | |||||||
DYNAMICZNY | ||||||||
AGRESYWNY |
Hawk Performance
Firma Hawk od 25 lat produkuje wysokiej jakości klocki hamulcowe klasy Premium. W swojej ofercie posiada szeroką gamę mieszanek ciernych przeznaczonych do samochodów osobowych, Suv, 4x4 oraz bogatą gamę klocków do profesjonalnego sportu. Wieloletnie doświadczenie w dostarczaniu materiałów ciernych do lotnictwa, przemysłu i wojska pozwoliło opracowanie wysokiej jakości produktów które są jednymi z najczęściej wybieranymi w Usa. Klocki przeznaczone do sportu od wielu lat zdobywają laury w wyścigach samochodowych wysokiej rangi na całym świecie.
Produkt przeznaczony do:
- Klocki tył MITSUBISHI 3000 GTO 3.0 94-2000
- Klocki tył MITSUBISHI 3000 GTO 3.0 4WS 90-92
- Klocki tył MITSUBISHI 3000 GTO 3.0 Twin Turbo 90-92
- Klocki tył MITSUBISHI Chariot 3.0 99-2002
- Klocki tył MITSUBISHI Galant 2.0 Twin Turbo VR4 (E84A) 93-97
- Klocki tył MITSUBISHI Galant 2.5 (E88A) 93-96
- Klocki tył MITSUBISHI Galant 2.5 Twin Turbo VR4 (EC5A) 97-2003
- Klocki tył MITSUBISHI Lancer Evo 4 2.0 Turbo 96-97
- Klocki tył MITSUBISHI Lancer Evo 5 2.0 Turbo RS 97-99
- Klocki tył MITSUBISHI Legnum 2.5 98-2005
- Klocki tył MITSUBISHI Legnum 2.5 Twin Turbo VR4 96-2002
- Klocki tył (Typ 1) MITSUBISHI Magna 2.4 96-98
- Klocki tył MITSUBISHI Magna 3.0 2000-2002
- Klocki tył MITSUBISHI Magna 3.0 94-96
- Klocki tył (Typ 1) MITSUBISHI Magna 3.0 96-2000
- Klocki tył MITSUBISHI Sigma 3.0 92-96
- Klocki tył MITSUBISHI Space Wagon 2.0 (N83) 2000-2004
- Klocki tył MITSUBISHI Space Wagon 2.0 (N83) 2001-2004
- Klocki tył MITSUBISHI Space Wagon 2.4 2001-2004
- Klocki tył MITSUBISHI Space Wagon 2.4 98-2004
- Klocki tył MITSUBISHI Verada 3.5 96-2000
- Klocki tył MITSUBISHI (USA) 3000 GT 3.0 VR4 Twin Turbo 91-93
- Klocki tył MITSUBISHI (USA) Eclipse 2WD 3.8 GT 2006-2012
- Klocki tył MITSUBISHI (USA) Eclipse 4WD 2.0 Turbo (D33A)(284mm rear rotor) 94-95
- Klocki tył MITSUBISHI (USA) Eclipse Spyder 3.8 2007-2012
- Klocki tył MITSUBISHI (USA) Galant 2WD 3.8 Ralliart 2007-2012
Produkt przeznaczony do:
- Klocki tył MITSUBISHI 3000 GTO 3.0 94-2000
- Klocki tył MITSUBISHI 3000 GTO 3.0 4WS 90-92
- Klocki tył MITSUBISHI 3000 GTO 3.0 Twin Turbo 90-92
- Klocki tył MITSUBISHI Chariot 3.0 99-2002
- Klocki tył MITSUBISHI Galant 2.0 Twin Turbo VR4 (E84A) 93-97
- Klocki tył MITSUBISHI Galant 2.5 (E88A) 93-96
- Klocki tył MITSUBISHI Galant 2.5 Twin Turbo VR4 (EC5A) 97-2003
- Klocki tył MITSUBISHI Lancer Evo 4 2.0 Turbo 96-97
- Klocki tył MITSUBISHI Lancer Evo 5 2.0 Turbo RS 97-99
- Klocki tył MITSUBISHI Legnum 2.5 98-2005
- Klocki tył MITSUBISHI Legnum 2.5 Twin Turbo VR4 96-2002
- Klocki tył (Typ 1) MITSUBISHI Magna 2.4 96-98
- Klocki tył MITSUBISHI Magna 3.0 2000-2002
- Klocki tył MITSUBISHI Magna 3.0 94-96
- Klocki tył (Typ 1) MITSUBISHI Magna 3.0 96-2000
- Klocki tył MITSUBISHI Sigma 3.0 92-96
- Klocki tył MITSUBISHI Space Wagon 2.0 (N83) 2000-2004
- Klocki tył MITSUBISHI Space Wagon 2.0 (N83) 2001-2004
- Klocki tył MITSUBISHI Space Wagon 2.4 2001-2004
- Klocki tył MITSUBISHI Space Wagon 2.4 98-2004
- Klocki tył MITSUBISHI Verada 3.5 96-2000
- Klocki tył MITSUBISHI (USA) 3000 GT 3.0 VR4 Twin Turbo 91-93
- Klocki tył MITSUBISHI (USA) Eclipse 2WD 3.8 GT 2006-2012
- Klocki tył MITSUBISHI (USA) Eclipse 4WD 2.0 Turbo (D33A)(284mm rear rotor) 94-95
- Klocki tył MITSUBISHI (USA) Eclipse Spyder 3.8 2007-2012
- Klocki tył MITSUBISHI (USA) Galant 2WD 3.8 Ralliart 2007-2012
Subaru Legacy
Świetny klocek!
Znacznie zwiększa siłę hamowania nawet na seryjnej tarczy.
Bardzo szybko łapie temperaturę pracy.
Można się zdziwić na zimno na wzniesieniu :)
W mieście przy dynamicznej jeździe czuć, że mocno się grzeje i hałasuje za to siła hamowania cały czas idealna.
Potrafi popiskiwać na zimno.
Dobrze wydane pieniądze!
Mazda 6, może z wyjątkiem mps, hamuje beznadziejnie. Tarcze EBS i klocki HAWK poprawiają sprawę, ale... spodziewałem się jeszcze lepszego efektu.
Mazda 6, 2.2 d., 163+ KM (po DPF off), jazda umiarkowana/aktywna
Tarcze i klocki super dobrane, dzięki pomocy obsługi sklepu.