KLOCKI ZIMMERMANN
Wysokiej jakości zamiennik fabrycznie montowanych klocków hamulcowych, wykonany dokładnie według specyfikacji producenta samochodu. W komplecie klocków hamulcowych znajdziemy wszystkie potrzebne elementy; blaszki zapewniające cichą prace, blaszki prowadnic, oraz czujniki zużycia – jeśli fabryczne klocki są również w nie wyposażone. W zależności od wymagań producenta samochodu, do produkcji klocków firma Zimmermann dobiera odpowiednią mieszankę cierną z 25 komponentów aby zapewnić oczekiwane parametry pracy hamulców uzyskując wysoką jakość i bezpieczeństwo. Wprowadzenie na rynek nowego produktu często jest poprzedzone nawet trzy letnimi testami, w rezultacie których pozytywne wyniki są zatwierdzone przez „OE Approvals“
TYP SAMOCHODU |
miejskie |
kompaktowe |
klasa średnia |
suv i truck |
sportowe |
terenowe |
sportowe |
|
TYP TRASY | miasto | miasto, poza miastem | miasto, poza miastem | poza miastem, autostrady |
poza miastem, autostrady |
off road | tor | |
SPOKOJNY | - | - | ||||||
NORMALNY | - | |||||||
DYNAMICZNY | ||||||||
AGRESYWNY |
Produkt przeznaczony do:
- Klocki przód AUDI RS3 (8V) 2015-2020 2.5 Turbo (362 km) 2015-2016
- Klocki przód AUDI RS3 (8V) 2015-2020 2.5 Turbo (400 km) 2017-2020
- Klocki przód AUDI RSQ3 (8U) 2013- 2.5 Turbo (340 km) 2015-
- Klocki przód AUDI RSQ3 (8U) 2013- 2.5 Turbo Performance (367 km) 2016-
- Klocki przód AUDI TT RS (8S) 2016- 2.5 Turbo (400 km) 2016- Quattro
- Klocki przód AUDI (USA) RS3 2.5 Turbo 2017-
- Klocki przód AUDI (USA) TT RS 2.5 Turbo 2018- Quattro
Produkt przeznaczony do:
- Klocki przód AUDI RS3 (8V) 2015-2020 2.5 Turbo (362 km) 2015-2016
- Klocki przód AUDI RS3 (8V) 2015-2020 2.5 Turbo (400 km) 2017-2020
- Klocki przód AUDI RSQ3 (8U) 2013- 2.5 Turbo (340 km) 2015-
- Klocki przód AUDI RSQ3 (8U) 2013- 2.5 Turbo Performance (367 km) 2016-
- Klocki przód AUDI TT RS (8S) 2016- 2.5 Turbo (400 km) 2016- Quattro
- Klocki przód AUDI (USA) RS3 2.5 Turbo 2017-
- Klocki przód AUDI (USA) TT RS 2.5 Turbo 2018- Quattro
Smart
Klocki sprawują się super. Jest poprawa w hamowaniu. Może pylą troszkę więcej ale coś za coś.