KLOCKI HAWK HPS 5.0
Klocki HPS 5.0 to najnowocześniejszy produkt marki Hawk. Mieszanka klocków hamulcowych HPS 5.0 daje maksymalne możliwości hamowania zapewniając przy tym doskonałe wyczucie hamulca. Klocki te idealnie wpasują się do każdego modelu samochodu. Świetnie odnajdą się zarówno przy hatchbackach, SUVach, sedanach, czy nawet w typowo sportowych autach. Mieszanka ferro - węglowa klocków HPS 5.0 sprawdza się podczas zdecydowanej i dynamicznej jazdy. Klocki te są zaprojektowane tak, by układ hamulcowy zachowywał się stabilnie, nawet w czasie ekstremalnego użycia (np. agresywnej jazdy czy wyhamowywania pojazdu z bardzo dużych prędkości). Zastosowanie tego typu technologii niewątpliwie zwiększa bezpieczeństwo jazdy.
Klocki hamulcowe tego producenta posiadają umiarkowane pylenie oraz są bardzo odporne na ścieranie. Dodatkowym atutem jest to, że są one ciche i świetnie sprawdzą się zarówno w towarzystwie standardowych gładkich tarcz, jak i przy sportowych nacinanych i wierconych tarczach hamulcowych. Ponadto, klocki HPS 5.0 posiadają wszelkie niezbędne parametry oraz elementy, w które wyposażone są seryjnie wyprodukowane klocki hamulcowe.
TYP SAMOCHODU |
miejskie |
kompaktowe |
klasa średnia |
suv i truck |
sportowe |
terenowe |
sportowe |
|
TYP TRASY | miasto | miasto, poza miastem | miasto, poza miastem | poza miastem, autostrady |
poza miastem, autostrady |
off road | tor | |
SPOKOJNY | - | - | ||||||
NORMALNY | - | |||||||
DYNAMICZNY | ||||||||
AGRESYWNY |
Hawk Performance
Firma Hawk od 25 lat produkuje wysokiej jakości klocki hamulcowe klasy Premium. W swojej ofercie posiada szeroką gamę mieszanek ciernych przeznaczonych do samochodów osobowych, Suv, 4x4 oraz bogatą gamę klocków do profesjonalnego sportu. Wieloletnie doświadczenie w dostarczaniu materiałów ciernych do lotnictwa, przemysłu i wojska pozwoliło opracowanie wysokiej jakości produktów które są jednymi z najczęściej wybieranymi w Usa. Klocki przeznaczone do sportu od wielu lat zdobywają laury w wyścigach samochodowych wysokiej rangi na całym świecie.
Produkt przeznaczony do:
- Klocki przód ASTON MARTIN DB11 4.0 Twin Turbo (503 km) 2017-
- Klocki przód ASTON MARTIN DB11 5.2 Twin Turbo (608 km) 2016-
- Klocki przód NISSAN GT-R (R35) 3.8 Twin Turbo (485 km) 2008-2011
- Klocki przód NISSAN GT-R (R35) 3.8 Twin Turbo (523 km) 2011-2012
- Klocki przód NISSAN GT-R (R35) 3.8 Twin Turbo (542 km) 2012-
- Klocki przód NISSAN GT-R (R35) 3.8 Twin Turbo (570 km) 2016-
- Klocki przód NISSAN GT-R (R35) 3.8 Twin Turbo Nismo (600 km) 2015-
- Klocki przód NISSAN Juke-R (1st Gen) 2013-2019 3.8 Twin Turbo (545 km) 2013-2019
- Klocki przód NISSAN (USA) GT-R (R35) 3.8 Twin Turbo (M12 bolts) 2012-
- Klocki przód NISSAN (USA) GT-R (R35) 3.8 Twin Turbo 2008-2011
- Klocki przód NISSAN (USA) GT-R (R35) 3.8 Twin Turbo Nismo (M14 bolts) 2014-
Produkt przeznaczony do:
- Klocki przód ASTON MARTIN DB11 4.0 Twin Turbo (503 km) 2017-
- Klocki przód ASTON MARTIN DB11 5.2 Twin Turbo (608 km) 2016-
- Klocki przód NISSAN GT-R (R35) 3.8 Twin Turbo (485 km) 2008-2011
- Klocki przód NISSAN GT-R (R35) 3.8 Twin Turbo (523 km) 2011-2012
- Klocki przód NISSAN GT-R (R35) 3.8 Twin Turbo (542 km) 2012-
- Klocki przód NISSAN GT-R (R35) 3.8 Twin Turbo (570 km) 2016-
- Klocki przód NISSAN GT-R (R35) 3.8 Twin Turbo Nismo (600 km) 2015-
- Klocki przód NISSAN Juke-R (1st Gen) 2013-2019 3.8 Twin Turbo (545 km) 2013-2019
- Klocki przód NISSAN (USA) GT-R (R35) 3.8 Twin Turbo (M12 bolts) 2012-
- Klocki przód NISSAN (USA) GT-R (R35) 3.8 Twin Turbo 2008-2011
- Klocki przód NISSAN (USA) GT-R (R35) 3.8 Twin Turbo Nismo (M14 bolts) 2014-
Ford S-Max
Właśnie przyszedł czas na wymianę tych klocków. A więc napiszę co i jak.
Styl jazdy: umiarkowany, prędkości jazdy do ok 200km/h
Tarcze EBC Standard gładkie
Przebieg na klockach 80tys - rewelacyjnie!
Pylenie: prawie żadne zwłaszcza vs oryginale klocki
Bardzo mocno wgryzają się w tarczę - trochę nawet rzeźbią w nich ale nie powoduje to żadnych wibracji czy innych problemów.
Kilka hamowań z rzędu z wysokich prędkości nie powoduje przegrzania, spadku skuteczności itp.
Świetne klocki, polecam każdemu - choć obecnie bardzo drogie i tak się opłaca.
Audi a6c7
Na aucie 2t z duża mocą z tarcza zimermann sport w rozmiarze 356mm hamują super dobrze, poprzednie Ebc yellow + dba t3 to przy tym porażka . Prędkości autostradowe w dużym ruchu z częstym hamowaniem 250-90. Nie piszczą nie przegrzewają się, potwierdzam zwiekszona wytrzymałość, Trochę pylą ale mniej jak Ebc yellow
Infiniti FX37
Zakupiłem te klocki ponieważ na przodzie również mam Hawk HPS 5.0 i po 3 latach jest ich jeszcze 50%. Dodatkowo bardzo dobra skuteczność hamowania (z tarczami DBA T2 na tyle), pylenia w ogóle nie zauważam. Z obsługi sklepu, jak również szybkości realizacji zamówienia jestem bardzo zadowolony. Polecam!