KLOCKI HAWK HPS 5.0
Klocki HPS 5.0 to najnowocześniejszy produkt marki Hawk. Mieszanka klocków hamulcowych HPS 5.0 daje maksymalne możliwości hamowania zapewniając przy tym doskonałe wyczucie hamulca. Klocki te idealnie wpasują się do każdego modelu samochodu. Świetnie odnajdą się zarówno przy hatchbackach, SUVach, sedanach, czy nawet w typowo sportowych autach. Mieszanka ferro - węglowa klocków HPS 5.0 sprawdza się podczas zdecydowanej i dynamicznej jazdy. Klocki te są zaprojektowane tak, by układ hamulcowy zachowywał się stabilnie, nawet w czasie ekstremalnego użycia (np. agresywnej jazdy czy wyhamowywania pojazdu z bardzo dużych prędkości). Zastosowanie tego typu technologii niewątpliwie zwiększa bezpieczeństwo jazdy.
Klocki hamulcowe tego producenta posiadają umiarkowane pylenie oraz są bardzo odporne na ścieranie. Dodatkowym atutem jest to, że są one ciche i świetnie sprawdzą się zarówno w towarzystwie standardowych gładkich tarcz, jak i przy sportowych nacinanych i wierconych tarczach hamulcowych. Ponadto, klocki HPS 5.0 posiadają wszelkie niezbędne parametry oraz elementy, w które wyposażone są seryjnie wyprodukowane klocki hamulcowe.
TYP SAMOCHODU |
miejskie |
kompaktowe |
klasa średnia |
suv i truck |
sportowe |
terenowe |
sportowe |
|
TYP TRASY | miasto | miasto, poza miastem | miasto, poza miastem | poza miastem, autostrady |
poza miastem, autostrady |
off road | tor | |
SPOKOJNY | - | - | ||||||
NORMALNY | - | |||||||
DYNAMICZNY | ||||||||
AGRESYWNY |
Hawk Performance
Firma Hawk od 25 lat produkuje wysokiej jakości klocki hamulcowe klasy Premium. W swojej ofercie posiada szeroką gamę mieszanek ciernych przeznaczonych do samochodów osobowych, Suv, 4x4 oraz bogatą gamę klocków do profesjonalnego sportu. Wieloletnie doświadczenie w dostarczaniu materiałów ciernych do lotnictwa, przemysłu i wojska pozwoliło opracowanie wysokiej jakości produktów które są jednymi z najczęściej wybieranymi w Usa. Klocki przeznaczone do sportu od wielu lat zdobywają laury w wyścigach samochodowych wysokiej rangi na całym świecie.
Produkt przeznaczony do:
- Klocki tył PORSCHE 911 (991) 2011-2015 3.8 Carrera 4 GTS (430 km) 2014-2015
- Klocki tył PORSCHE 911 (991) 2011-2015 3.8 Carrera 4S (400 km) 2011-2015
- Klocki tył PORSCHE 911 (991) 2011-2015 3.8 Carrera 4S (430 km) 2011-2015
- Klocki tył PORSCHE 911 (991) 2011-2015 3.8 Carrera 4S Targa (400 km) 2014-2015
- Klocki tył PORSCHE 911 (991) 2011-2015 3.8 Carrera GTS (430 km) 2014-2015
- Klocki tył PORSCHE 911 (991) 2011-2015 3.8 Carrera GTS Targa (430 km) 2014-2015
- Klocki tył PORSCHE 911 (991) 2011-2015 3.8 Carrera S (400 km) 2011-2015
- Klocki tył PORSCHE 911 (991) 2011-2015 3.8 Carrera S (430 km) 2011-2015
- Klocki tył PORSCHE Panamera (970) 2009-2016 3.0 Supercharged Hybrid (380 km) 2011-2013
- Klocki tył PORSCHE Panamera (970) 2009-2016 3.0 Supercharged Hybrid (416 km) 2013-2016
- Klocki tył PORSCHE Panamera (970) 2009-2016 3.0 Turbo Diesel (250 km) 2011-2013
- Klocki tył PORSCHE Panamera (970) 2009-2016 3.0 Turbo Diesel (263 km) 2013-2016
- Klocki tył PORSCHE Panamera (970) 2009-2016 3.0 Turbo Diesel (300 km) 2013-2016
- Klocki tył PORSCHE Panamera (970) 2009-2016 3.0 Twin Turbo (420 km) 2013-2016
- Klocki tył PORSCHE Panamera (970) 2009-2016 3.6 (300 km) 2010-2013
- Klocki tył PORSCHE Panamera (970) 2009-2016 3.6 (310 km) 2013-2016
- Klocki tył PORSCHE Panamera (970) 2009-2016 4.8 (400 km) 2009-2013
- Klocki tył PORSCHE Panamera (970) 2009-2016 4.8 GTS (430 km) 2012-2013
- Klocki tył PORSCHE Panamera (970) 2009-2016 4.8 GTS (440 km) 2013-2016
- Klocki tył PORSCHE Panamera (970) 2009-2016 4.8 Twin Turbo (500 km) 2009-2013
- Klocki tył PORSCHE Panamera (970) 2009-2016 4.8 Twin Turbo (520 km) 2013-2016
- Klocki tył PORSCHE Panamera (970) 2009-2016 4.8 Twin Turbo (550 km) 2009-2013
- Klocki tył PORSCHE Panamera (970) 2009-2016 4.8 Twin Turbo (570 km) 2013-2016
- Klocki tył PORSCHE Panamera (971) 2016- 2.9 Twin Turbo (440 km) 2016-
- Klocki tył PORSCHE Panamera (971) 2016- 2.9 Twin Turbo Diesel -2016 (462 km) E-Hybri
- Klocki tył PORSCHE Panamera (971) 2016- 3.0 Turbo (330 km) 2016-
- Klocki tył PORSCHE Panamera (971) 2016- 4.0 Twin Turbo (550 km) 2016-
- Klocki tył PORSCHE Panamera (971) 2016- 4.0 Twin Turbo Diesel (422 km) 2016-2017
- Klocki tył PORSCHE (USA) 911 (991) (Cast Iron Rotor only) 3.8 Carrera 4S 2012-2015
- Klocki tył PORSCHE (USA) 911 (991) (Cast Iron Rotor only) 3.8 Carrera S 2012-2015
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera 3.0 Supercharged Hybrid 2012-2013
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera 3.0 Supercharged Hybrid 2014-2016
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera 3.0 Twin Turbo 2014-2016
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera 3.6 2010-2013
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera 3.6 2014-2016
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera 4.8 2010-2013
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera 4.8 GTS 2012-2013
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera 4.8 GTS 2014-2016
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera 4.8 Twin Turbo 2010-2013
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera 4.8 Twin Turbo 2014-2016
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera (971) 2.9 Twin Turbo 2017-
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera (971) 2.9 Twin Turbo Diesel (PR Code 1LN) -2017 E-hybri
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera (971) 2.9 Twin Turbo Diesel -2017 E-hybri
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera (971) 3.0 Turbo (PR Code 1LN) 2017-
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera (971) 3.0 Turbo 2017-
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera (971) 4.0 Twin Turbo -453 2019-
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera (971) 4.0 Twin Turbo -550 2017-
Produkt przeznaczony do:
- Klocki tył PORSCHE 911 (991) 2011-2015 3.8 Carrera 4 GTS (430 km) 2014-2015
- Klocki tył PORSCHE 911 (991) 2011-2015 3.8 Carrera 4S (400 km) 2011-2015
- Klocki tył PORSCHE 911 (991) 2011-2015 3.8 Carrera 4S (430 km) 2011-2015
- Klocki tył PORSCHE 911 (991) 2011-2015 3.8 Carrera 4S Targa (400 km) 2014-2015
- Klocki tył PORSCHE 911 (991) 2011-2015 3.8 Carrera GTS (430 km) 2014-2015
- Klocki tył PORSCHE 911 (991) 2011-2015 3.8 Carrera GTS Targa (430 km) 2014-2015
- Klocki tył PORSCHE 911 (991) 2011-2015 3.8 Carrera S (400 km) 2011-2015
- Klocki tył PORSCHE 911 (991) 2011-2015 3.8 Carrera S (430 km) 2011-2015
- Klocki tył PORSCHE Panamera (970) 2009-2016 3.0 Supercharged Hybrid (380 km) 2011-2013
- Klocki tył PORSCHE Panamera (970) 2009-2016 3.0 Supercharged Hybrid (416 km) 2013-2016
- Klocki tył PORSCHE Panamera (970) 2009-2016 3.0 Turbo Diesel (250 km) 2011-2013
- Klocki tył PORSCHE Panamera (970) 2009-2016 3.0 Turbo Diesel (263 km) 2013-2016
- Klocki tył PORSCHE Panamera (970) 2009-2016 3.0 Turbo Diesel (300 km) 2013-2016
- Klocki tył PORSCHE Panamera (970) 2009-2016 3.0 Twin Turbo (420 km) 2013-2016
- Klocki tył PORSCHE Panamera (970) 2009-2016 3.6 (300 km) 2010-2013
- Klocki tył PORSCHE Panamera (970) 2009-2016 3.6 (310 km) 2013-2016
- Klocki tył PORSCHE Panamera (970) 2009-2016 4.8 (400 km) 2009-2013
- Klocki tył PORSCHE Panamera (970) 2009-2016 4.8 GTS (430 km) 2012-2013
- Klocki tył PORSCHE Panamera (970) 2009-2016 4.8 GTS (440 km) 2013-2016
- Klocki tył PORSCHE Panamera (970) 2009-2016 4.8 Twin Turbo (500 km) 2009-2013
- Klocki tył PORSCHE Panamera (970) 2009-2016 4.8 Twin Turbo (520 km) 2013-2016
- Klocki tył PORSCHE Panamera (970) 2009-2016 4.8 Twin Turbo (550 km) 2009-2013
- Klocki tył PORSCHE Panamera (970) 2009-2016 4.8 Twin Turbo (570 km) 2013-2016
- Klocki tył PORSCHE Panamera (971) 2016- 2.9 Twin Turbo (440 km) 2016-
- Klocki tył PORSCHE Panamera (971) 2016- 2.9 Twin Turbo Diesel -2016 (462 km) E-Hybri
- Klocki tył PORSCHE Panamera (971) 2016- 3.0 Turbo (330 km) 2016-
- Klocki tył PORSCHE Panamera (971) 2016- 4.0 Twin Turbo (550 km) 2016-
- Klocki tył PORSCHE Panamera (971) 2016- 4.0 Twin Turbo Diesel (422 km) 2016-2017
- Klocki tył PORSCHE (USA) 911 (991) (Cast Iron Rotor only) 3.8 Carrera 4S 2012-2015
- Klocki tył PORSCHE (USA) 911 (991) (Cast Iron Rotor only) 3.8 Carrera S 2012-2015
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera 3.0 Supercharged Hybrid 2012-2013
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera 3.0 Supercharged Hybrid 2014-2016
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera 3.0 Twin Turbo 2014-2016
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera 3.6 2010-2013
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera 3.6 2014-2016
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera 4.8 2010-2013
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera 4.8 GTS 2012-2013
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera 4.8 GTS 2014-2016
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera 4.8 Twin Turbo 2010-2013
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera 4.8 Twin Turbo 2014-2016
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera (971) 2.9 Twin Turbo 2017-
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera (971) 2.9 Twin Turbo Diesel (PR Code 1LN) -2017 E-hybri
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera (971) 2.9 Twin Turbo Diesel -2017 E-hybri
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera (971) 3.0 Turbo (PR Code 1LN) 2017-
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera (971) 3.0 Turbo 2017-
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera (971) 4.0 Twin Turbo -453 2019-
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera (971) 4.0 Twin Turbo -550 2017-
Ford S-Max
Właśnie przyszedł czas na wymianę tych klocków. A więc napiszę co i jak.
Styl jazdy: umiarkowany, prędkości jazdy do ok 200km/h
Tarcze EBC Standard gładkie
Przebieg na klockach 80tys - rewelacyjnie!
Pylenie: prawie żadne zwłaszcza vs oryginale klocki
Bardzo mocno wgryzają się w tarczę - trochę nawet rzeźbią w nich ale nie powoduje to żadnych wibracji czy innych problemów.
Kilka hamowań z rzędu z wysokich prędkości nie powoduje przegrzania, spadku skuteczności itp.
Świetne klocki, polecam każdemu - choć obecnie bardzo drogie i tak się opłaca.
Audi a6c7
Na aucie 2t z duża mocą z tarcza zimermann sport w rozmiarze 356mm hamują super dobrze, poprzednie Ebc yellow + dba t3 to przy tym porażka . Prędkości autostradowe w dużym ruchu z częstym hamowaniem 250-90. Nie piszczą nie przegrzewają się, potwierdzam zwiekszona wytrzymałość, Trochę pylą ale mniej jak Ebc yellow
Infiniti FX37
Zakupiłem te klocki ponieważ na przodzie również mam Hawk HPS 5.0 i po 3 latach jest ich jeszcze 50%. Dodatkowo bardzo dobra skuteczność hamowania (z tarczami DBA T2 na tyle), pylenia w ogóle nie zauważam. Z obsługi sklepu, jak również szybkości realizacji zamówienia jestem bardzo zadowolony. Polecam!