KLOCKI HAWK HPS
HPS to najpopularniejszy model klocków firmy Hawk o parametrach przewyższających seryjne odpowiedniki. Zaprojektowane do samochodów seryjnych w których oczekujemy większej wydajności hamulców nie rezygnując przy tym z komfortu. Materiał cierny użyty do ich budowy został wzbogacony włóknami węglowymi dzięki którym klocki cechuje większa skuteczność o ok 20% zarówno w niskiej temperaturze jak i podczas ekstremalnych warunków przy hamowaniu z dużej prędkości na autostradzie i krętej drodze. Większy zakres temperatury klocków pozwala na prawidłowe działanie hamulców znacznie dłużej zmniejszając ryzyko przegrzania i uszkodzenia tarcz hamulcowych. Parametry modelu HPS sprawiają że klocki doskonale sprawdzają się w samochodach miejskich i kompaktowych których kierowcy preferują spokojny i dynamiczny styl jazdy, do stosowania zarówno z standardowymi tarczami gładkimi jak i perforowanymi sportowymi odpowiednikami. High Performance Street łączy zalety klocków seryjnych i sportowych oferując przy tym mniejsze zużycie klocków nawet do 50%, co pozwala na dłuższe interwały wymiany hamulców.
Cechy:
- - większa wydajność hamulców o 20%
- - mniejsze zużycie klocków i tarcz
- - szeroki zakres temperatury pracy
- - komfort seryjnych hamulców
- - mniejsze ryzyko przegrzania tarcz
- - odporność na fading
TYP SAMOCHODU |
miejskie |
kompaktowe |
klasa średnia |
suv i truck |
sportowe |
terenowe |
sportowe |
|
TYP TRASY | miasto | miasto, poza miastem | miasto, poza miastem | poza miastem, autostrady |
poza miastem, autostrady |
off road | tor | |
SPOKOJNY | - | - | ||||||
NORMALNY | - | |||||||
DYNAMICZNY | ||||||||
AGRESYWNY |
Hawk Performance
Firma Hawk od 25 lat produkuje wysokiej jakości klocki hamulcowe klasy Premium. W swojej ofercie posiada szeroką gamę mieszanek ciernych przeznaczonych do samochodów osobowych, Suv, 4x4 oraz bogatą gamę klocków do profesjonalnego sportu. Wieloletnie doświadczenie w dostarczaniu materiałów ciernych do lotnictwa, przemysłu i wojska pozwoliło opracowanie wysokiej jakości produktów które są jednymi z najczęściej wybieranymi w Usa. Klocki przeznaczone do sportu od wielu lat zdobywają laury w wyścigach samochodowych wysokiej rangi na całym świecie.
Produkt przeznaczony do:
- Klocki tył PORSCHE 911 (991) 2011-2015 3.8 Carrera 4 GTS (430 km) 2014-2015
- Klocki tył PORSCHE 911 (991) 2011-2015 3.8 Carrera 4S (400 km) 2011-2015
- Klocki tył PORSCHE 911 (991) 2011-2015 3.8 Carrera 4S (430 km) 2011-2015
- Klocki tył PORSCHE 911 (991) 2011-2015 3.8 Carrera 4S Targa (400 km) 2014-2015
- Klocki tył PORSCHE 911 (991) 2011-2015 3.8 Carrera GTS (430 km) 2014-2015
- Klocki tył PORSCHE 911 (991) 2011-2015 3.8 Carrera GTS Targa (430 km) 2014-2015
- Klocki tył PORSCHE 911 (991) 2011-2015 3.8 Carrera S (400 km) 2011-2015
- Klocki tył PORSCHE 911 (991) 2011-2015 3.8 Carrera S (430 km) 2011-2015
- Klocki tył PORSCHE Panamera (970) 2009-2016 3.0 Supercharged Hybrid (380 km) 2011-2013
- Klocki tył PORSCHE Panamera (970) 2009-2016 3.0 Supercharged Hybrid (416 km) 2013-2016
- Klocki tył PORSCHE Panamera (970) 2009-2016 3.0 Turbo Diesel (250 km) 2011-2013
- Klocki tył PORSCHE Panamera (970) 2009-2016 3.0 Turbo Diesel (263 km) 2013-2016
- Klocki tył PORSCHE Panamera (970) 2009-2016 3.0 Turbo Diesel (300 km) 2013-2016
- Klocki tył PORSCHE Panamera (970) 2009-2016 3.0 Twin Turbo (420 km) 2013-2016
- Klocki tył PORSCHE Panamera (970) 2009-2016 3.6 (300 km) 2010-2013
- Klocki tył PORSCHE Panamera (970) 2009-2016 3.6 (310 km) 2013-2016
- Klocki tył PORSCHE Panamera (970) 2009-2016 4.8 (400 km) 2009-2013
- Klocki tył PORSCHE Panamera (970) 2009-2016 4.8 GTS (430 km) 2012-2013
- Klocki tył PORSCHE Panamera (970) 2009-2016 4.8 GTS (440 km) 2013-2016
- Klocki tył PORSCHE Panamera (970) 2009-2016 4.8 Twin Turbo (500 km) 2009-2013
- Klocki tył PORSCHE Panamera (970) 2009-2016 4.8 Twin Turbo (520 km) 2013-2016
- Klocki tył PORSCHE Panamera (970) 2009-2016 4.8 Twin Turbo (550 km) 2009-2013
- Klocki tył PORSCHE Panamera (970) 2009-2016 4.8 Twin Turbo (570 km) 2013-2016
- Klocki tył PORSCHE Panamera (971) 2016- 2.9 Twin Turbo (440 km) 2016-
- Klocki tył PORSCHE Panamera (971) 2016- 2.9 Twin Turbo Diesel -2016 (462 km) E-Hybri
- Klocki tył PORSCHE Panamera (971) 2016- 3.0 Turbo (330 km) 2016-
- Klocki tył PORSCHE Panamera (971) 2016- 4.0 Twin Turbo (550 km) 2016-
- Klocki tył PORSCHE Panamera (971) 2016- 4.0 Twin Turbo Diesel (422 km) 2016-2017
- Klocki tył PORSCHE (USA) 911 (991) (Cast Iron Rotor only) 3.8 Carrera 4S 2012-2015
- Klocki tył PORSCHE (USA) 911 (991) (Cast Iron Rotor only) 3.8 Carrera S 2012-2015
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera 3.0 Supercharged Hybrid 2012-2013
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera 3.0 Supercharged Hybrid 2014-2016
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera 3.0 Twin Turbo 2014-2016
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera 3.6 2010-2013
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera 3.6 2014-2016
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera 4.8 2010-2013
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera 4.8 GTS 2012-2013
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera 4.8 GTS 2014-2016
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera 4.8 Twin Turbo 2010-2013
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera 4.8 Twin Turbo 2014-2016
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera (971) 2.9 Twin Turbo 2017-
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera (971) 2.9 Twin Turbo Diesel (PR Code 1LN) -2017 E-hybri
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera (971) 2.9 Twin Turbo Diesel -2017 E-hybri
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera (971) 3.0 Turbo (PR Code 1LN) 2017-
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera (971) 3.0 Turbo 2017-
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera (971) 4.0 Twin Turbo -453 2019-
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera (971) 4.0 Twin Turbo -550 2017-
Produkt przeznaczony do:
- Klocki tył PORSCHE 911 (991) 2011-2015 3.8 Carrera 4 GTS (430 km) 2014-2015
- Klocki tył PORSCHE 911 (991) 2011-2015 3.8 Carrera 4S (400 km) 2011-2015
- Klocki tył PORSCHE 911 (991) 2011-2015 3.8 Carrera 4S (430 km) 2011-2015
- Klocki tył PORSCHE 911 (991) 2011-2015 3.8 Carrera 4S Targa (400 km) 2014-2015
- Klocki tył PORSCHE 911 (991) 2011-2015 3.8 Carrera GTS (430 km) 2014-2015
- Klocki tył PORSCHE 911 (991) 2011-2015 3.8 Carrera GTS Targa (430 km) 2014-2015
- Klocki tył PORSCHE 911 (991) 2011-2015 3.8 Carrera S (400 km) 2011-2015
- Klocki tył PORSCHE 911 (991) 2011-2015 3.8 Carrera S (430 km) 2011-2015
- Klocki tył PORSCHE Panamera (970) 2009-2016 3.0 Supercharged Hybrid (380 km) 2011-2013
- Klocki tył PORSCHE Panamera (970) 2009-2016 3.0 Supercharged Hybrid (416 km) 2013-2016
- Klocki tył PORSCHE Panamera (970) 2009-2016 3.0 Turbo Diesel (250 km) 2011-2013
- Klocki tył PORSCHE Panamera (970) 2009-2016 3.0 Turbo Diesel (263 km) 2013-2016
- Klocki tył PORSCHE Panamera (970) 2009-2016 3.0 Turbo Diesel (300 km) 2013-2016
- Klocki tył PORSCHE Panamera (970) 2009-2016 3.0 Twin Turbo (420 km) 2013-2016
- Klocki tył PORSCHE Panamera (970) 2009-2016 3.6 (300 km) 2010-2013
- Klocki tył PORSCHE Panamera (970) 2009-2016 3.6 (310 km) 2013-2016
- Klocki tył PORSCHE Panamera (970) 2009-2016 4.8 (400 km) 2009-2013
- Klocki tył PORSCHE Panamera (970) 2009-2016 4.8 GTS (430 km) 2012-2013
- Klocki tył PORSCHE Panamera (970) 2009-2016 4.8 GTS (440 km) 2013-2016
- Klocki tył PORSCHE Panamera (970) 2009-2016 4.8 Twin Turbo (500 km) 2009-2013
- Klocki tył PORSCHE Panamera (970) 2009-2016 4.8 Twin Turbo (520 km) 2013-2016
- Klocki tył PORSCHE Panamera (970) 2009-2016 4.8 Twin Turbo (550 km) 2009-2013
- Klocki tył PORSCHE Panamera (970) 2009-2016 4.8 Twin Turbo (570 km) 2013-2016
- Klocki tył PORSCHE Panamera (971) 2016- 2.9 Twin Turbo (440 km) 2016-
- Klocki tył PORSCHE Panamera (971) 2016- 2.9 Twin Turbo Diesel -2016 (462 km) E-Hybri
- Klocki tył PORSCHE Panamera (971) 2016- 3.0 Turbo (330 km) 2016-
- Klocki tył PORSCHE Panamera (971) 2016- 4.0 Twin Turbo (550 km) 2016-
- Klocki tył PORSCHE Panamera (971) 2016- 4.0 Twin Turbo Diesel (422 km) 2016-2017
- Klocki tył PORSCHE (USA) 911 (991) (Cast Iron Rotor only) 3.8 Carrera 4S 2012-2015
- Klocki tył PORSCHE (USA) 911 (991) (Cast Iron Rotor only) 3.8 Carrera S 2012-2015
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera 3.0 Supercharged Hybrid 2012-2013
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera 3.0 Supercharged Hybrid 2014-2016
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera 3.0 Twin Turbo 2014-2016
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera 3.6 2010-2013
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera 3.6 2014-2016
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera 4.8 2010-2013
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera 4.8 GTS 2012-2013
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera 4.8 GTS 2014-2016
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera 4.8 Twin Turbo 2010-2013
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera 4.8 Twin Turbo 2014-2016
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera (971) 2.9 Twin Turbo 2017-
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera (971) 2.9 Twin Turbo Diesel (PR Code 1LN) -2017 E-hybri
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera (971) 2.9 Twin Turbo Diesel -2017 E-hybri
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera (971) 3.0 Turbo (PR Code 1LN) 2017-
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera (971) 3.0 Turbo 2017-
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera (971) 4.0 Twin Turbo -453 2019-
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera (971) 4.0 Twin Turbo -550 2017-
Subaru Legacy
Świetny klocek!
Znacznie zwiększa siłę hamowania nawet na seryjnej tarczy.
Bardzo szybko łapie temperaturę pracy.
Można się zdziwić na zimno na wzniesieniu :)
W mieście przy dynamicznej jeździe czuć, że mocno się grzeje i hałasuje za to siła hamowania cały czas idealna.
Potrafi popiskiwać na zimno.
Dobrze wydane pieniądze!
Mazda 6, może z wyjątkiem mps, hamuje beznadziejnie. Tarcze EBS i klocki HAWK poprawiają sprawę, ale... spodziewałem się jeszcze lepszego efektu.
Mazda 6, 2.2 d., 163+ KM (po DPF off), jazda umiarkowana/aktywna
Tarcze i klocki super dobrane, dzięki pomocy obsługi sklepu.