KLOCKI HAWK HPS
HPS to najpopularniejszy model klocków firmy Hawk o parametrach przewyższających seryjne odpowiedniki. Zaprojektowane do samochodów seryjnych w których oczekujemy większej wydajności hamulców nie rezygnując przy tym z komfortu. Materiał cierny użyty do ich budowy został wzbogacony włóknami węglowymi dzięki którym klocki cechuje większa skuteczność o ok 20% zarówno w niskiej temperaturze jak i podczas ekstremalnych warunków przy hamowaniu z dużej prędkości na autostradzie i krętej drodze. Większy zakres temperatury klocków pozwala na prawidłowe działanie hamulców znacznie dłużej zmniejszając ryzyko przegrzania i uszkodzenia tarcz hamulcowych. Parametry modelu HPS sprawiają że klocki doskonale sprawdzają się w samochodach miejskich i kompaktowych których kierowcy preferują spokojny i dynamiczny styl jazdy, do stosowania zarówno z standardowymi tarczami gładkimi jak i perforowanymi sportowymi odpowiednikami. High Performance Street łączy zalety klocków seryjnych i sportowych oferując przy tym mniejsze zużycie klocków nawet do 50%, co pozwala na dłuższe interwały wymiany hamulców.
Cechy:
- - większa wydajność hamulców o 20%
- - mniejsze zużycie klocków i tarcz
- - szeroki zakres temperatury pracy
- - komfort seryjnych hamulców
- - mniejsze ryzyko przegrzania tarcz
- - odporność na fading
TYP SAMOCHODU |
miejskie |
kompaktowe |
klasa średnia |
suv i truck |
sportowe |
terenowe |
sportowe |
|
TYP TRASY | miasto | miasto, poza miastem | miasto, poza miastem | poza miastem, autostrady |
poza miastem, autostrady |
off road | tor | |
SPOKOJNY | - | - | ||||||
NORMALNY | - | |||||||
DYNAMICZNY | ||||||||
AGRESYWNY |
Hawk Performance
Firma Hawk od 25 lat produkuje wysokiej jakości klocki hamulcowe klasy Premium. W swojej ofercie posiada szeroką gamę mieszanek ciernych przeznaczonych do samochodów osobowych, Suv, 4x4 oraz bogatą gamę klocków do profesjonalnego sportu. Wieloletnie doświadczenie w dostarczaniu materiałów ciernych do lotnictwa, przemysłu i wojska pozwoliło opracowanie wysokiej jakości produktów które są jednymi z najczęściej wybieranymi w Usa. Klocki przeznaczone do sportu od wielu lat zdobywają laury w wyścigach samochodowych wysokiej rangi na całym świecie.
Produkt przeznaczony do:
- Klocki przód DAIMLER Super Eight 4.2 Supercharged 2006-2007
- Klocki przód DAIMLER Super Eight 4.2 Supercharged 2007-2010
- Klocki przód DAIMLER Super V8 4.2 Supercharged 2006-2008
- Klocki przód JAGUAR S-Type 4.2 R Supercharged (390 km) 2006-2008
- Klocki przód (Dla tarcz 355mm) JAGUAR XF (X250) 2.0 Turbo (241 km) 2012-2015
- Klocki przód JAGUAR XF (X250) 3.0 Supercharged (340 km) 2012-2015
- Klocki przód (Dla tarcz 355mm) JAGUAR XF (X250) 3.0 Twin Turbo Diesel (211 km) 2009-2011
- Klocki przód (Dla tarcz 355mm) JAGUAR XF (X250) 3.0 Twin Turbo Diesel (240 km) 2009-2015
- Klocki przód JAGUAR XF (X250) 3.0 Twin Turbo Diesel (275 km) 2009-2015
- Klocki przód JAGUAR XF (X250) 4.2 Supercharged (416 km) 2008-2010
- Klocki przód JAGUAR XF (X250) 5.0 (385 km) 2009-2012
- Klocki przód (Dla tarcz 355mm) JAGUAR XF Sportbrake 3.0 Twin Turbo Diesel (240 km) 2012-2016
- Klocki przód JAGUAR XF Sportbrake 3.0 Twin Turbo Diesel (275 km) 2012-2016
- Klocki przód JAGUAR XJ 2.0 Turbo (240 km) 2012-2019
- Klocki przód JAGUAR XJ 3.0 Supercharged (340 km) 2012-2019
- Klocki przód JAGUAR XJ 3.0 Twin Turbo Diesel (275 km) 2010-2016
- Klocki przód JAGUAR XJ 3.0 Twin Turbo Diesel (300 km) 2015-2016
- Klocki przód JAGUAR XJ 3.0 Twin Turbo Diesel (300 km) 2015-2019
- Klocki przód JAGUAR XJ 5.0 (385 km) 2010-2019
- Klocki przód JAGUAR XJR 4.2 Supercharged 2006-2009
- Klocki przód (Dla tarcz 355mm) JAGUAR XK 5.0 (385 km) 2009-2014
- Klocki przód JAGUAR XKR 4.2 Supercharged 2006-2009
- Klocki przód (Dla tarcz 300/316mm) VOLVO (USA) S60 2.0 Turbo 2016-2018
- Klocki przód VOLVO (USA) S60 Cross Country 2.0 Turbo 2016-
- Klocki przód (Dla tarcz 316/336mm) VOLVO (USA) V60 2.0 Turbo 2016-
- Klocki przód VOLVO (USA) V60 Cross Country 2.0 Turbo (SoliDiesel Rear Rotors) 2016-
- Klocki przód VOLVO (USA) V60 Cross Country 2.0 Turbo (VenteDiesel Rrear Rotors) 2016-
Produkt przeznaczony do:
- Klocki przód DAIMLER Super Eight 4.2 Supercharged 2006-2007
- Klocki przód DAIMLER Super Eight 4.2 Supercharged 2007-2010
- Klocki przód DAIMLER Super V8 4.2 Supercharged 2006-2008
- Klocki przód JAGUAR S-Type 4.2 R Supercharged (390 km) 2006-2008
- Klocki przód (Dla tarcz 355mm) JAGUAR XF (X250) 2.0 Turbo (241 km) 2012-2015
- Klocki przód JAGUAR XF (X250) 3.0 Supercharged (340 km) 2012-2015
- Klocki przód (Dla tarcz 355mm) JAGUAR XF (X250) 3.0 Twin Turbo Diesel (211 km) 2009-2011
- Klocki przód (Dla tarcz 355mm) JAGUAR XF (X250) 3.0 Twin Turbo Diesel (240 km) 2009-2015
- Klocki przód JAGUAR XF (X250) 3.0 Twin Turbo Diesel (275 km) 2009-2015
- Klocki przód JAGUAR XF (X250) 4.2 Supercharged (416 km) 2008-2010
- Klocki przód JAGUAR XF (X250) 5.0 (385 km) 2009-2012
- Klocki przód (Dla tarcz 355mm) JAGUAR XF Sportbrake 3.0 Twin Turbo Diesel (240 km) 2012-2016
- Klocki przód JAGUAR XF Sportbrake 3.0 Twin Turbo Diesel (275 km) 2012-2016
- Klocki przód JAGUAR XJ 2.0 Turbo (240 km) 2012-2019
- Klocki przód JAGUAR XJ 3.0 Supercharged (340 km) 2012-2019
- Klocki przód JAGUAR XJ 3.0 Twin Turbo Diesel (275 km) 2010-2016
- Klocki przód JAGUAR XJ 3.0 Twin Turbo Diesel (300 km) 2015-2016
- Klocki przód JAGUAR XJ 3.0 Twin Turbo Diesel (300 km) 2015-2019
- Klocki przód JAGUAR XJ 5.0 (385 km) 2010-2019
- Klocki przód JAGUAR XJR 4.2 Supercharged 2006-2009
- Klocki przód (Dla tarcz 355mm) JAGUAR XK 5.0 (385 km) 2009-2014
- Klocki przód JAGUAR XKR 4.2 Supercharged 2006-2009
- Klocki przód (Dla tarcz 300/316mm) VOLVO (USA) S60 2.0 Turbo 2016-2018
- Klocki przód VOLVO (USA) S60 Cross Country 2.0 Turbo 2016-
- Klocki przód (Dla tarcz 316/336mm) VOLVO (USA) V60 2.0 Turbo 2016-
- Klocki przód VOLVO (USA) V60 Cross Country 2.0 Turbo (SoliDiesel Rear Rotors) 2016-
- Klocki przód VOLVO (USA) V60 Cross Country 2.0 Turbo (VenteDiesel Rrear Rotors) 2016-
Subaru Legacy
Świetny klocek!
Znacznie zwiększa siłę hamowania nawet na seryjnej tarczy.
Bardzo szybko łapie temperaturę pracy.
Można się zdziwić na zimno na wzniesieniu :)
W mieście przy dynamicznej jeździe czuć, że mocno się grzeje i hałasuje za to siła hamowania cały czas idealna.
Potrafi popiskiwać na zimno.
Dobrze wydane pieniądze!
Mazda 6, może z wyjątkiem mps, hamuje beznadziejnie. Tarcze EBS i klocki HAWK poprawiają sprawę, ale... spodziewałem się jeszcze lepszego efektu.
Mazda 6, 2.2 d., 163+ KM (po DPF off), jazda umiarkowana/aktywna
Tarcze i klocki super dobrane, dzięki pomocy obsługi sklepu.