KLOCKI STOPTECH SPORT
Stoptech Sport oznaczone symbolem 309 to klocki hamulcowe odznaczające się wysokimi parametrami hamowania przystosowane do pracy w wysokich temperaturach. Materiał cierny klocków Sport zbudowany z włókien aramidowych, zapewnia wysoki współczynnik tarcia oraz doskonałą modulację siły hamowania podczas pracy w ekstremalnych warunkach.
Klocki polecane do każdego samochodu w którym oczekujemy znacznie większej skuteczności hamowania, polecane do samochodów kompaktowych, ciężkich limuzyn, Suv 4X4, samochodów sportowych. Oraz dla kierowców preferujących dynamiczny i agresywny styl jazdy a także dla zawodników imprez typu Trackday. Klocki produkowane według specyfikacji producenta posiadają elementy montażowe jak w fabrycznych klockach hamulcowych.
Cechy:
- wysokie parametry hamowania
- odporność na przegrzanie
- doskonała modulacja siły hamowania
- wysoka maksymalna temperatura pracy
- blaszki Anti-Squeal zapobiegające piskom
- niskie zużycie tarcz hamulcowych
TYP SAMOCHODU |
miejskie |
kompaktowe |
klasa średnia |
suv i truck |
sportowe |
terenowe |
sportowe |
|
TYP TRASY | miasto | miasto, poza miastem | miasto, poza miastem | poza miastem, autostrady |
poza miastem, autostrady |
off road | tor | |
SPOKOJNY | - | - | ||||||
NORMALNY | - | |||||||
DYNAMICZNY | ||||||||
AGRESYWNY |
STOPTECH
StopTech oferuje pełną gamę wysokowydajnych układów hamulcowych i komponentów do tysięcy samochodów. Każdy komponent i zestaw StopTech został zaprojektowany specjalnie dla konkretnego pojazdu. Od opatentowanych tarcz AeroRotors StopTech, klocków hamulcowych, zestawów powiększonych hamulców o różnych średnicach, do komponentów wyścigowych, dużych zestawów hamulcowych, sportowych tarcz dwu częściowych, klocków, przewodów i płynu hamulcowego. Niezależnie od tego, czy chodzi o codziennego kierowcę, pojazd służbowy czy samochód wyścigowy, wszystkie tarcze StopTech dzięki zastosowaniu systemu wentylacji „Vane Design” zapewniają lepsze chłodzenie niż seryjne odpowiedniki producenta. Zastosowane innowacje konstrukcyjne, rygorystyczne spełnianie specyfikacji zapewniają wysoką jakość i siłę hamowania..
Produkt przeznaczony do:
- Klocki przód ASTON MARTIN DB11 4.0 Twin Turbo (503 km) 2017-
- Klocki przód ASTON MARTIN DB11 5.2 Twin Turbo (608 km) 2016-
- Klocki przód NISSAN GT-R (R35) 3.8 Twin Turbo (485 km) 2008-2011
- Klocki przód NISSAN GT-R (R35) 3.8 Twin Turbo (523 km) 2011-2012
- Klocki przód NISSAN GT-R (R35) 3.8 Twin Turbo (542 km) 2012-
- Klocki przód NISSAN GT-R (R35) 3.8 Twin Turbo (570 km) 2016-
- Klocki przód NISSAN GT-R (R35) 3.8 Twin Turbo Nismo (600 km) 2015-
- Klocki przód NISSAN Juke-R (1st Gen) 2013-2019 3.8 Twin Turbo (545 km) 2013-2019
- Klocki przód NISSAN (USA) GT-R (R35) 3.8 Twin Turbo (M12 bolts) 2012-
- Klocki przód NISSAN (USA) GT-R (R35) 3.8 Twin Turbo 2008-2011
- Klocki przód NISSAN (USA) GT-R (R35) 3.8 Twin Turbo Nismo (M14 bolts) 2014-
Produkt przeznaczony do:
- Klocki przód ASTON MARTIN DB11 4.0 Twin Turbo (503 km) 2017-
- Klocki przód ASTON MARTIN DB11 5.2 Twin Turbo (608 km) 2016-
- Klocki przód NISSAN GT-R (R35) 3.8 Twin Turbo (485 km) 2008-2011
- Klocki przód NISSAN GT-R (R35) 3.8 Twin Turbo (523 km) 2011-2012
- Klocki przód NISSAN GT-R (R35) 3.8 Twin Turbo (542 km) 2012-
- Klocki przód NISSAN GT-R (R35) 3.8 Twin Turbo (570 km) 2016-
- Klocki przód NISSAN GT-R (R35) 3.8 Twin Turbo Nismo (600 km) 2015-
- Klocki przód NISSAN Juke-R (1st Gen) 2013-2019 3.8 Twin Turbo (545 km) 2013-2019
- Klocki przód NISSAN (USA) GT-R (R35) 3.8 Twin Turbo (M12 bolts) 2012-
- Klocki przód NISSAN (USA) GT-R (R35) 3.8 Twin Turbo 2008-2011
- Klocki przód NISSAN (USA) GT-R (R35) 3.8 Twin Turbo Nismo (M14 bolts) 2014-