KLOCKI STOPTECH STREET
Stoptech Street to tuningowe klocki hamulcowe zaprojektowane i wykonane według specyfikacji producenta. Posiadają wszystkie elementy mocujące oraz blaszki anti squel jak w fabrycznie montowanych klockach. Do budowy mieszanki ciernej klocków użyto włókien węglowych które zapewniają stały wysoki współczynnik tarcia dostępny już od najniższych temperatur, niską emisję pyłu oraz cichą pracę. W klockach hamulcowych serii Street zrezygnowano z komponentów materiału ciernego występujących w typowych klockach sportowych dzięki czemu osiągnięto niski poziom zużycia klocków i tarcz hamulcowych. Klocki Street są wstępem do klocków sportowych, oferują większą siłę hamowania oraz szerszy zakres temperatury pracy. Polecane do samochodów kompaktowych i klasy średniej których kierowcy preferują spokojny i dynamiczny styl jazdy.
Cechy:
- większa skuteczność hamulców
- niskie zużycie klocków i tarcz
- niski poziom emisji pyłu
- cicha praca
- certyfikat TUV
- zastępują fabrycznie montowane klocki
- zachowanie gwarancji producenta
TYP SAMOCHODU |
miejskie |
kompaktowe |
klasa średnia |
suv i truck |
sportowe |
terenowe |
sportowe |
|
TYP TRASY | miasto | miasto, poza miastem | miasto, poza miastem | poza miastem, autostrady |
poza miastem, autostrady |
off road | tor | |
SPOKOJNY | - | - | ||||||
NORMALNY | - | |||||||
DYNAMICZNY | ||||||||
AGRESYWNY |
STOPTECH
StopTech oferuje pełną gamę wysokowydajnych układów hamulcowych i komponentów do tysięcy samochodów. Każdy komponent i zestaw StopTech został zaprojektowany specjalnie dla konkretnego pojazdu. Od opatentowanych tarcz AeroRotors StopTech, klocków hamulcowych, zestawów powiększonych hamulców o różnych średnicach, do komponentów wyścigowych, dużych zestawów hamulcowych, sportowych tarcz dwu częściowych, klocków, przewodów i płynu hamulcowego. Niezależnie od tego, czy chodzi o codziennego kierowcę, pojazd służbowy czy samochód wyścigowy, wszystkie tarcze StopTech dzięki zastosowaniu systemu wentylacji „Vane Design” zapewniają lepsze chłodzenie niż seryjne odpowiedniki producenta. Zastosowane innowacje konstrukcyjne, rygorystyczne spełnianie specyfikacji zapewniają wysoką jakość i siłę hamowania..
Produkt przeznaczony do:
- Klocki przód ASTON MARTIN DB11 4.0 Twin Turbo (503 km) 2017-
- Klocki przód ASTON MARTIN DB11 5.2 Twin Turbo (608 km) 2016-
- Klocki przód NISSAN GT-R (R35) 3.8 Twin Turbo (485 km) 2008-2011
- Klocki przód NISSAN GT-R (R35) 3.8 Twin Turbo (523 km) 2011-2012
- Klocki przód NISSAN GT-R (R35) 3.8 Twin Turbo (542 km) 2012-
- Klocki przód NISSAN GT-R (R35) 3.8 Twin Turbo (570 km) 2016-
- Klocki przód NISSAN GT-R (R35) 3.8 Twin Turbo Nismo (600 km) 2015-
- Klocki przód NISSAN Juke-R (1st Gen) 2013-2019 3.8 Twin Turbo (545 km) 2013-2019
- Klocki przód NISSAN (USA) GT-R (R35) 3.8 Twin Turbo (M12 bolts) 2012-
- Klocki przód NISSAN (USA) GT-R (R35) 3.8 Twin Turbo 2008-2011
- Klocki przód NISSAN (USA) GT-R (R35) 3.8 Twin Turbo Nismo (M14 bolts) 2014-
Produkt przeznaczony do:
- Klocki przód ASTON MARTIN DB11 4.0 Twin Turbo (503 km) 2017-
- Klocki przód ASTON MARTIN DB11 5.2 Twin Turbo (608 km) 2016-
- Klocki przód NISSAN GT-R (R35) 3.8 Twin Turbo (485 km) 2008-2011
- Klocki przód NISSAN GT-R (R35) 3.8 Twin Turbo (523 km) 2011-2012
- Klocki przód NISSAN GT-R (R35) 3.8 Twin Turbo (542 km) 2012-
- Klocki przód NISSAN GT-R (R35) 3.8 Twin Turbo (570 km) 2016-
- Klocki przód NISSAN GT-R (R35) 3.8 Twin Turbo Nismo (600 km) 2015-
- Klocki przód NISSAN Juke-R (1st Gen) 2013-2019 3.8 Twin Turbo (545 km) 2013-2019
- Klocki przód NISSAN (USA) GT-R (R35) 3.8 Twin Turbo (M12 bolts) 2012-
- Klocki przód NISSAN (USA) GT-R (R35) 3.8 Twin Turbo 2008-2011
- Klocki przód NISSAN (USA) GT-R (R35) 3.8 Twin Turbo Nismo (M14 bolts) 2014-