KLOCKI STOPTECH STREET
Stoptech Street to tuningowe klocki hamulcowe zaprojektowane i wykonane według specyfikacji producenta. Posiadają wszystkie elementy mocujące oraz blaszki anti squel jak w fabrycznie montowanych klockach. Do budowy mieszanki ciernej klocków użyto włókien węglowych które zapewniają stały wysoki współczynnik tarcia dostępny już od najniższych temperatur, niską emisję pyłu oraz cichą pracę. W klockach hamulcowych serii Street zrezygnowano z komponentów materiału ciernego występujących w typowych klockach sportowych dzięki czemu osiągnięto niski poziom zużycia klocków i tarcz hamulcowych. Klocki Street są wstępem do klocków sportowych, oferują większą siłę hamowania oraz szerszy zakres temperatury pracy. Polecane do samochodów kompaktowych i klasy średniej których kierowcy preferują spokojny i dynamiczny styl jazdy.
Cechy:
- większa skuteczność hamulców
- niskie zużycie klocków i tarcz
- niski poziom emisji pyłu
- cicha praca
- certyfikat TUV
- zastępują fabrycznie montowane klocki
- zachowanie gwarancji producenta
TYP SAMOCHODU |
miejskie |
kompaktowe |
klasa średnia |
suv i truck |
sportowe |
terenowe |
sportowe |
|
TYP TRASY | miasto | miasto, poza miastem | miasto, poza miastem | poza miastem, autostrady |
poza miastem, autostrady |
off road | tor | |
SPOKOJNY | - | - | ||||||
NORMALNY | - | |||||||
DYNAMICZNY | ||||||||
AGRESYWNY |
STOPTECH
StopTech oferuje pełną gamę wysokowydajnych układów hamulcowych i komponentów do tysięcy samochodów. Każdy komponent i zestaw StopTech został zaprojektowany specjalnie dla konkretnego pojazdu. Od opatentowanych tarcz AeroRotors StopTech, klocków hamulcowych, zestawów powiększonych hamulców o różnych średnicach, do komponentów wyścigowych, dużych zestawów hamulcowych, sportowych tarcz dwu częściowych, klocków, przewodów i płynu hamulcowego. Niezależnie od tego, czy chodzi o codziennego kierowcę, pojazd służbowy czy samochód wyścigowy, wszystkie tarcze StopTech dzięki zastosowaniu systemu wentylacji „Vane Design” zapewniają lepsze chłodzenie niż seryjne odpowiedniki producenta. Zastosowane innowacje konstrukcyjne, rygorystyczne spełnianie specyfikacji zapewniają wysoką jakość i siłę hamowania..
Produkt przeznaczony do:
- Klocki tył PORSCHE Boxster (718) 2016- 2.0 Turbo (295 km) 2016-
- Klocki tył PORSCHE Boxster (718) 2016- 2.5 Turbo (350 km) 2016-
- Klocki tył PORSCHE Boxster (718) 2016- 2.5 Turbo GTS (365 km) 2018-
- Klocki tył PORSCHE Boxster (981) 2012-2016 2.7 (265 km) 2012-2016
- Klocki tył PORSCHE Boxster (987) 2004-2012 2.7 2004-2009
- Klocki tył PORSCHE Boxster (987) 2004-2012 2.9 2009-2012
- Klocki tył PORSCHE Boxster GTS (981) 2014-2016 3.4 (315 km) 2012-2016
- Klocki tył PORSCHE Boxster GTS (981) 2014-2016 3.4 (330 km) 2014-2016
- Klocki tył PORSCHE Boxster Spyder 3.4 (324 km) 2010-2015
- Klocki tył PORSCHE Cayman (718) 2016- 2.0 Turbo (295 km) 2016-
- Klocki tył PORSCHE Cayman (718) 2016- 2.5 Turbo (350 km) 2016-
- Klocki tył PORSCHE Cayman (718) 2016- 2.5 Turbo GTS (365 km) 2018-
- Klocki tył PORSCHE Cayman (981) 2012-2016 2.7 (275 km) 2012-2016
- Klocki tył PORSCHE Cayman (981) 2012-2016 3.4 S (325 km) 2012-2016
- Klocki tył PORSCHE Cayman (987) 2005-2012 2.7 2006-2009
- Klocki tył PORSCHE Cayman (987) 2005-2012 2.9 2009-2012
- Klocki tył PORSCHE Cayman (987) 2005-2012 3.4 R (330 km) 2010-2012
- Klocki tył PORSCHE Cayman (987) 2005-2012 3.4 S Sport 2008-2012
- Klocki tył PORSCHE (USA) Boxster 2.7 2004-2008
- Klocki tył PORSCHE (USA) Boxster 2.7 2012-2016
- Klocki tył PORSCHE (USA) Boxster 2.9 2009-2012
- Klocki tył PORSCHE (USA) Boxster (718) 2.0 Turbo 2016-
- Klocki tył PORSCHE (USA) Boxster S 3.4 2013-2016
- Klocki tył PORSCHE (USA) Boxster Spyder 3.4 2011-2016
- Klocki tył PORSCHE (USA) Cayman 2.7 2007-2009
- Klocki tył PORSCHE (USA) Cayman 2.7 2012-2016
- Klocki tył PORSCHE (USA) Cayman 2.9 2009-2016
- Klocki tył PORSCHE (USA) Cayman 3.4 R 2011-2016
- Klocki tył PORSCHE (USA) Cayman 3.4 S 2013-2016
- Klocki tył PORSCHE (USA) Cayman 3.4 Sport 2009-2010
- Klocki tył PORSCHE (USA) Cayman (718) 2016- 2.0 Turbo 2016-
Produkt przeznaczony do:
- Klocki tył PORSCHE Boxster (718) 2016- 2.0 Turbo (295 km) 2016-
- Klocki tył PORSCHE Boxster (718) 2016- 2.5 Turbo (350 km) 2016-
- Klocki tył PORSCHE Boxster (718) 2016- 2.5 Turbo GTS (365 km) 2018-
- Klocki tył PORSCHE Boxster (981) 2012-2016 2.7 (265 km) 2012-2016
- Klocki tył PORSCHE Boxster (987) 2004-2012 2.7 2004-2009
- Klocki tył PORSCHE Boxster (987) 2004-2012 2.9 2009-2012
- Klocki tył PORSCHE Boxster GTS (981) 2014-2016 3.4 (315 km) 2012-2016
- Klocki tył PORSCHE Boxster GTS (981) 2014-2016 3.4 (330 km) 2014-2016
- Klocki tył PORSCHE Boxster Spyder 3.4 (324 km) 2010-2015
- Klocki tył PORSCHE Cayman (718) 2016- 2.0 Turbo (295 km) 2016-
- Klocki tył PORSCHE Cayman (718) 2016- 2.5 Turbo (350 km) 2016-
- Klocki tył PORSCHE Cayman (718) 2016- 2.5 Turbo GTS (365 km) 2018-
- Klocki tył PORSCHE Cayman (981) 2012-2016 2.7 (275 km) 2012-2016
- Klocki tył PORSCHE Cayman (981) 2012-2016 3.4 S (325 km) 2012-2016
- Klocki tył PORSCHE Cayman (987) 2005-2012 2.7 2006-2009
- Klocki tył PORSCHE Cayman (987) 2005-2012 2.9 2009-2012
- Klocki tył PORSCHE Cayman (987) 2005-2012 3.4 R (330 km) 2010-2012
- Klocki tył PORSCHE Cayman (987) 2005-2012 3.4 S Sport 2008-2012
- Klocki tył PORSCHE (USA) Boxster 2.7 2004-2008
- Klocki tył PORSCHE (USA) Boxster 2.7 2012-2016
- Klocki tył PORSCHE (USA) Boxster 2.9 2009-2012
- Klocki tył PORSCHE (USA) Boxster (718) 2.0 Turbo 2016-
- Klocki tył PORSCHE (USA) Boxster S 3.4 2013-2016
- Klocki tył PORSCHE (USA) Boxster Spyder 3.4 2011-2016
- Klocki tył PORSCHE (USA) Cayman 2.7 2007-2009
- Klocki tył PORSCHE (USA) Cayman 2.7 2012-2016
- Klocki tył PORSCHE (USA) Cayman 2.9 2009-2016
- Klocki tył PORSCHE (USA) Cayman 3.4 R 2011-2016
- Klocki tył PORSCHE (USA) Cayman 3.4 S 2013-2016
- Klocki tył PORSCHE (USA) Cayman 3.4 Sport 2009-2010
- Klocki tył PORSCHE (USA) Cayman (718) 2016- 2.0 Turbo 2016-