KLOCKI STOPTECH STREET
Stoptech Street to tuningowe klocki hamulcowe zaprojektowane i wykonane według specyfikacji producenta. Posiadają wszystkie elementy mocujące oraz blaszki anti squel jak w fabrycznie montowanych klockach. Do budowy mieszanki ciernej klocków użyto włókien węglowych które zapewniają stały wysoki współczynnik tarcia dostępny już od najniższych temperatur, niską emisję pyłu oraz cichą pracę. W klockach hamulcowych serii Street zrezygnowano z komponentów materiału ciernego występujących w typowych klockach sportowych dzięki czemu osiągnięto niski poziom zużycia klocków i tarcz hamulcowych. Klocki Street są wstępem do klocków sportowych, oferują większą siłę hamowania oraz szerszy zakres temperatury pracy. Polecane do samochodów kompaktowych i klasy średniej których kierowcy preferują spokojny i dynamiczny styl jazdy.
Cechy:
- większa skuteczność hamulców
- niskie zużycie klocków i tarcz
- niski poziom emisji pyłu
- cicha praca
- certyfikat TUV
- zastępują fabrycznie montowane klocki
- zachowanie gwarancji producenta
TYP SAMOCHODU |
miejskie |
kompaktowe |
klasa średnia |
suv i truck |
sportowe |
terenowe |
sportowe |
|
TYP TRASY | miasto | miasto, poza miastem | miasto, poza miastem | poza miastem, autostrady |
poza miastem, autostrady |
off road | tor | |
SPOKOJNY | - | - | ||||||
NORMALNY | - | |||||||
DYNAMICZNY | ||||||||
AGRESYWNY |
STOPTECH
StopTech oferuje pełną gamę wysokowydajnych układów hamulcowych i komponentów do tysięcy samochodów. Każdy komponent i zestaw StopTech został zaprojektowany specjalnie dla konkretnego pojazdu. Od opatentowanych tarcz AeroRotors StopTech, klocków hamulcowych, zestawów powiększonych hamulców o różnych średnicach, do komponentów wyścigowych, dużych zestawów hamulcowych, sportowych tarcz dwu częściowych, klocków, przewodów i płynu hamulcowego. Niezależnie od tego, czy chodzi o codziennego kierowcę, pojazd służbowy czy samochód wyścigowy, wszystkie tarcze StopTech dzięki zastosowaniu systemu wentylacji „Vane Design” zapewniają lepsze chłodzenie niż seryjne odpowiedniki producenta. Zastosowane innowacje konstrukcyjne, rygorystyczne spełnianie specyfikacji zapewniają wysoką jakość i siłę hamowania..
Produkt przeznaczony do:
- Klocki tył LEXUS GS250 2.5 2012-
- Klocki tył LEXUS GS300h 2.5 Hybrid 2013-2019
- Klocki tył LEXUS GS450h 3.5 Hybrid 2012-2019
- Klocki tył LEXUS IS200t 2.0 Turbo (241 km) 2015-2017
- Klocki tył LEXUS IS250 2.5 2013-2016
- Klocki tył LEXUS IS300 2.0 Turbo (241 km) 2017-
- Klocki tył LEXUS IS300h 2.5 Hybrid 2013-
- Klocki tył LEXUS RC200t 2.0 Turbo (245 km) 2016-
- Klocki tył LEXUS RC300h 2.5 Hybrid (223 km) 2016-
- Klocki tył LEXUS RX450h 3.5 Hybrid (UK & Europe) 2009-2016
- Klocki tył LEXUS RX450h 3.5 Hybrid 2009-2016
- Klocki tył LEXUS (USA) GS200t 2.0 Turbo 2016-
- Klocki tył LEXUS (USA) GS350 3.5 AWD 2013-
- Klocki tył LEXUS (USA) GS350 3.5 AWD -2013 F-Sport
- Klocki tył LEXUS (USA) GS350 3.5 RWD 2013-
- Klocki tył LEXUS (USA) GS350 3.5 RWD -2013 F-Sport
- Klocki tył LEXUS (USA) GS450h 3.5 Hybrid 2013-
- Klocki tył LEXUS (USA) IS200 2.0 Turbo 2016-
- Klocki tył LEXUS (USA) IS250 2.5 2014-
- Klocki tył LEXUS (USA) IS250 2.5 F Sport Pkg 2014-
- Klocki tył LEXUS (USA) IS350 3.5 (USA) 2014-
- Klocki tył LEXUS (USA) IS350 3.5 (USA) -2014 F-Sport
- Klocki tył LEXUS (USA) IS350 3.5 (USA) Convertible 2014-
- Klocki tył LEXUS (USA) RC200t 2.0 Turbo 2016-2017
- Klocki tył LEXUS (USA) RC200t 2.0 Turbo 2016-2017 F-Sport
- Klocki tył LEXUS (USA) RC300 2.0 Turbo 2018-
- Klocki tył LEXUS (USA) RC300 2.0 Turbo -2018 F-Sport
- Klocki tył LEXUS (USA) RC300 2.5 Hybrid 2015-2017
- Klocki tył LEXUS (USA) RC300 2.5 Hybrid 2015-2017 F-Sport
- Klocki tył LEXUS (USA) RC350 3.5 2015-
- Klocki tył LEXUS (USA) RC350 3.5 -2015 F-Sport
- Klocki tył LEXUS (USA) RX350 3.5 (Japan) 2010-2015
- Klocki tył LEXUS (USA) RX350 3.5 (USA) 2010-2015
- Klocki tył LEXUS (USA) RX450H 3.5 Hybrid 2009-2015
- Klocki tył TOYOTA Fortuner 2.4 Turbo Diesel (AN150/160) (149 km) 2016-
- Klocki tył TOYOTA Fortuner 2.7 (AN150/160) (160 km) 2016-
- Klocki tył TOYOTA Fortuner 2.8 Turbo Diesel (AN150/160) (177 km) 2016-
- Klocki tył TOYOTA Fortuner 3.0 Diesel (AN150/160) (95 km) 2016-
- Klocki tył TOYOTA Fortuner 3.0 Turbo Diesel (AN150/160) (163 km) 2016-
- Klocki tył TOYOTA Fortuner 4.0 (AN150/160) (278 km) 2016-
- Klocki tył TOYOTA Highlander 3.5 2WDiesel 2014-
- Klocki tył TOYOTA Highlander 3.5 4WDiesel 2014-
- Klocki tył TOYOTA Mirai Hydrogen/Electric (152 km) 2015-
- Klocki tył TOYOTA Prius+ 1.8 hybriDiesel (ZVW40) 2012-2015
- Klocki tył TOYOTA Sienna 3.5 2011-
- Klocki tył TOYOTA (USA) Highlander 2.7 2WDiesel 2014-2019
- Klocki tył TOYOTA (USA) Highlander 2.7 4WDiesel 2014-2019
- Klocki tył TOYOTA (USA) Highlander 3.5 2WDiesel 2014-2019
- Klocki tył TOYOTA (USA) Highlander 3.5 4WDiesel 2014-2019
- Klocki tył TOYOTA (USA) Mirai Hydrogen/Electric 2015-
- Klocki tył TOYOTA (USA) Prius V 1.8 2011-
- Klocki tył TOYOTA (USA) Sienna 2.7 2011-2012
- Klocki tył TOYOTA (USA) Sienna 3.5 2011-
Produkt przeznaczony do:
- Klocki tył LEXUS GS250 2.5 2012-
- Klocki tył LEXUS GS300h 2.5 Hybrid 2013-2019
- Klocki tył LEXUS GS450h 3.5 Hybrid 2012-2019
- Klocki tył LEXUS IS200t 2.0 Turbo (241 km) 2015-2017
- Klocki tył LEXUS IS250 2.5 2013-2016
- Klocki tył LEXUS IS300 2.0 Turbo (241 km) 2017-
- Klocki tył LEXUS IS300h 2.5 Hybrid 2013-
- Klocki tył LEXUS RC200t 2.0 Turbo (245 km) 2016-
- Klocki tył LEXUS RC300h 2.5 Hybrid (223 km) 2016-
- Klocki tył LEXUS RX450h 3.5 Hybrid (UK & Europe) 2009-2016
- Klocki tył LEXUS RX450h 3.5 Hybrid 2009-2016
- Klocki tył LEXUS (USA) GS200t 2.0 Turbo 2016-
- Klocki tył LEXUS (USA) GS350 3.5 AWD 2013-
- Klocki tył LEXUS (USA) GS350 3.5 AWD -2013 F-Sport
- Klocki tył LEXUS (USA) GS350 3.5 RWD 2013-
- Klocki tył LEXUS (USA) GS350 3.5 RWD -2013 F-Sport
- Klocki tył LEXUS (USA) GS450h 3.5 Hybrid 2013-
- Klocki tył LEXUS (USA) IS200 2.0 Turbo 2016-
- Klocki tył LEXUS (USA) IS250 2.5 2014-
- Klocki tył LEXUS (USA) IS250 2.5 F Sport Pkg 2014-
- Klocki tył LEXUS (USA) IS350 3.5 (USA) 2014-
- Klocki tył LEXUS (USA) IS350 3.5 (USA) -2014 F-Sport
- Klocki tył LEXUS (USA) IS350 3.5 (USA) Convertible 2014-
- Klocki tył LEXUS (USA) RC200t 2.0 Turbo 2016-2017
- Klocki tył LEXUS (USA) RC200t 2.0 Turbo 2016-2017 F-Sport
- Klocki tył LEXUS (USA) RC300 2.0 Turbo 2018-
- Klocki tył LEXUS (USA) RC300 2.0 Turbo -2018 F-Sport
- Klocki tył LEXUS (USA) RC300 2.5 Hybrid 2015-2017
- Klocki tył LEXUS (USA) RC300 2.5 Hybrid 2015-2017 F-Sport
- Klocki tył LEXUS (USA) RC350 3.5 2015-
- Klocki tył LEXUS (USA) RC350 3.5 -2015 F-Sport
- Klocki tył LEXUS (USA) RX350 3.5 (Japan) 2010-2015
- Klocki tył LEXUS (USA) RX350 3.5 (USA) 2010-2015
- Klocki tył LEXUS (USA) RX450H 3.5 Hybrid 2009-2015
- Klocki tył TOYOTA Fortuner 2.4 Turbo Diesel (AN150/160) (149 km) 2016-
- Klocki tył TOYOTA Fortuner 2.7 (AN150/160) (160 km) 2016-
- Klocki tył TOYOTA Fortuner 2.8 Turbo Diesel (AN150/160) (177 km) 2016-
- Klocki tył TOYOTA Fortuner 3.0 Diesel (AN150/160) (95 km) 2016-
- Klocki tył TOYOTA Fortuner 3.0 Turbo Diesel (AN150/160) (163 km) 2016-
- Klocki tył TOYOTA Fortuner 4.0 (AN150/160) (278 km) 2016-
- Klocki tył TOYOTA Highlander 3.5 2WDiesel 2014-
- Klocki tył TOYOTA Highlander 3.5 4WDiesel 2014-
- Klocki tył TOYOTA Mirai Hydrogen/Electric (152 km) 2015-
- Klocki tył TOYOTA Prius+ 1.8 hybriDiesel (ZVW40) 2012-2015
- Klocki tył TOYOTA Sienna 3.5 2011-
- Klocki tył TOYOTA (USA) Highlander 2.7 2WDiesel 2014-2019
- Klocki tył TOYOTA (USA) Highlander 2.7 4WDiesel 2014-2019
- Klocki tył TOYOTA (USA) Highlander 3.5 2WDiesel 2014-2019
- Klocki tył TOYOTA (USA) Highlander 3.5 4WDiesel 2014-2019
- Klocki tył TOYOTA (USA) Mirai Hydrogen/Electric 2015-
- Klocki tył TOYOTA (USA) Prius V 1.8 2011-
- Klocki tył TOYOTA (USA) Sienna 2.7 2011-2012
- Klocki tył TOYOTA (USA) Sienna 3.5 2011-