Klocki Hamulcowe Textar
Textar zapewnia klocki hamulcowe o jakości OE dla około 98% samochodów produkowanych na rynek niemiecki.To ponad 1400 referencji z których każdy z nich wykorzystuje z 70 unikalnych podkładek wytłumiających. Materiał cierny jest sporządzony z 160 różnych receptur z których niektóre składają się z ponad 20 różnych surowców, tak aby spełnić wymagania układu hamulcowego pojazdu, określonej mocy, obciążeń i właściwości hamowania. Specyfikacje grupy TMD do której należy Textar przewidują jeszcze wyższy standard niż europejski standard testowy ECE R 90, co plasuje produkty firmy w klasie Premium.
Textar
Firma Textar należąca do grupy TMD Friction od 1913 roku jest wiodącym dostawcą najwyższej jakości produktów ciernych dla światowych producentów samochodów i pojazdów użytkowych na pierwszy montaż. Teraz Textar jest także siłą napędową na światowym rynku części zamiennych do samochodów. Oferuje ponad 1600 klocków hamulcowych, ponad 1650 tarcz hamulcowych, 425 szczęk hamulcowych, 300 zestawów, a także 200 bębnów hamulcowych to dowód na to, że Textar oferuje jeden z największych asortymentów produktów dla samochodów. Textar, wyprodukowany zgodnie z najbardziej rygorystycznymi wytycznymi, precyzyjną niemiecką inżynierią i technologią, oferuje doskonałe rozwiązania układu hamulcowego zapewniające bezpieczeństwo, wysoki komfort oraz niezawodność.
Produkt przeznaczony do:
- Klocki przód SEAT Cordoba 1.8 Turbo Cupra 2000-2002
- Klocki przód SEAT Ibiza (6K) 1993-2002 1.8 Turbo Cupra (156 km) 99-2002
- Klocki przód SEAT Toledo 2.0 GTi 94-97
- Klocki przód SEAT Toledo 2.0 GTi 97-99
- Klocki przód VOLKSWAGEN Caddy 1.4 95-96
- Klocki przód VOLKSWAGEN Caddy 1.6 95-96
- Klocki przód VOLKSWAGEN Caddy 1.9 Diesel 95-96
- Klocki przód VOLKSWAGEN Corrado 1.8 SuperrchargeDiesel G60 (160 km) 89-92
- Klocki przód VOLKSWAGEN Golf (Mk2) 1.8 G60 (160 km) 90-91
- Klocki przód VOLKSWAGEN Golf (Mk2) 1.8 G60 Syncro LimiteDiesel (210 km) 89-92
- Klocki przód VOLKSWAGEN Golf (Mk2) 1.8 G60 Syncro Rallye (160 km) 89-92
- Klocki przód VOLKSWAGEN Golf (Mk3) 1992-1997 1.8 Syncro 95-97
- Klocki przód VOLKSWAGEN Golf (Mk3) 1992-1997 1.9 Turbo Diesel (90 km) 93-95
- Klocki przód VOLKSWAGEN Golf Cabriolet (Mk3) 1.8 93-97
- Klocki przód VOLKSWAGEN Passat (B4) 1992-1996 1.6 93-96
- Klocki przód VOLKSWAGEN Passat (B4) 1992-1996 1.8 93-96
- Klocki przód VOLKSWAGEN Passat (B4) 1992-1996 1.9 Turbo Diesel (75 km) 93-96
- Klocki przód (Dla tarcz 256mm) VOLKSWAGEN Vento 1.8 92-99
- Klocki przód VOLKSWAGEN Vento 1.9 Turbo Diesel 93-96
- Klocki przód VOLKSWAGEN (USA) GTi Mk3 2.0 16v 91-96
- Klocki przód VOLKSWAGEN (USA) GTi Mk3 2.8 VR6 94-95
Produkt przeznaczony do:
- Klocki przód SEAT Cordoba 1.8 Turbo Cupra 2000-2002
- Klocki przód SEAT Ibiza (6K) 1993-2002 1.8 Turbo Cupra (156 km) 99-2002
- Klocki przód SEAT Toledo 2.0 GTi 94-97
- Klocki przód SEAT Toledo 2.0 GTi 97-99
- Klocki przód VOLKSWAGEN Caddy 1.4 95-96
- Klocki przód VOLKSWAGEN Caddy 1.6 95-96
- Klocki przód VOLKSWAGEN Caddy 1.9 Diesel 95-96
- Klocki przód VOLKSWAGEN Corrado 1.8 SuperrchargeDiesel G60 (160 km) 89-92
- Klocki przód VOLKSWAGEN Golf (Mk2) 1.8 G60 (160 km) 90-91
- Klocki przód VOLKSWAGEN Golf (Mk2) 1.8 G60 Syncro LimiteDiesel (210 km) 89-92
- Klocki przód VOLKSWAGEN Golf (Mk2) 1.8 G60 Syncro Rallye (160 km) 89-92
- Klocki przód VOLKSWAGEN Golf (Mk3) 1992-1997 1.8 Syncro 95-97
- Klocki przód VOLKSWAGEN Golf (Mk3) 1992-1997 1.9 Turbo Diesel (90 km) 93-95
- Klocki przód VOLKSWAGEN Golf Cabriolet (Mk3) 1.8 93-97
- Klocki przód VOLKSWAGEN Passat (B4) 1992-1996 1.6 93-96
- Klocki przód VOLKSWAGEN Passat (B4) 1992-1996 1.8 93-96
- Klocki przód VOLKSWAGEN Passat (B4) 1992-1996 1.9 Turbo Diesel (75 km) 93-96
- Klocki przód (Dla tarcz 256mm) VOLKSWAGEN Vento 1.8 92-99
- Klocki przód VOLKSWAGEN Vento 1.9 Turbo Diesel 93-96
- Klocki przód VOLKSWAGEN (USA) GTi Mk3 2.0 16v 91-96
- Klocki przód VOLKSWAGEN (USA) GTi Mk3 2.8 VR6 94-95
Ford Focus
Jak na tą chwilę to dobre klocki, szybko się dotarły, hamują świetnie. Zobaczymy jak po dłuższym dystansie z pyleniem i zużyciem. Na oryginalnych pierszwy montaż przejechałem 50 tys. km.
Ford Focus
Jak na tą chwilę to dobre klocki, szybko się dotarły, hamują świetnie. Zobaczymy jak po dłuższym dystansie z pyleniem i zużyciem. Na oryginalnych pierszwy montaż przejechałem 50 tys. km.
Ford mondeo
Bardzo dobre klocki. Ciche i skuteczne. Polecam.